Po dobrih 5 letih so se najini poti razšli. O ti draga 159. Koliko resursov je šlo v tvoje vzdrževanje .....
Torej, od hiše je šla 159. Ni bila popolna, ni bila nova, je bila pa kar lepo vzdrževana. Od hiše je šla, ker sva oba z ženo bolj zapečkarja (delava od doma) in tako delava q..c kaj kilometrov. Pa težava je nastala, ker ko hočeš v 159 na zadnjo klop vpasat otroški sedež s isofix bazo, je kar na1x na sedežih spredaj neudoben manjko prostora. Tako da sem se ji s težkim srcem odpovedal.
Sedaj še iz podobnih razlogov prodajam en del voznega parka, ki pa ga je kljub bistveno manjši starosti neprimerno težje prodat.
Pa da ne bo samo jamranje.
Ena skupinska s odhajajočo 159 in sedanjim fotrmobilom
Pa zanimiva zgodba z nakupom nadomestka.
Žena je hotela šveda. Velikega. Varnega. Udobnega. Takšnega, ki ga nima 10 Jožic, ki jih srečaš na poti iz Frama do Maribora.
Pa ker na mojem podstrešju ni vse idealno, sem jo pred časom poizkušal prepričat v lastništvo nad Volvom 850. R. T5
Nakup sem opravičeval s tem, da je to Volvo, torej je varen. Pa 850 je še tisti model šveda, kjer greš v Bauhaus po nova okna in jih naložiš v avto in ne nanj.
Pa je bila po slišanem ženska kr navdušena. Pa ji najdem enega ali dva na spletu. Pa je hudič začel jamrat kako je to staro. Pa sem zaključil s to idejo.
Čeprav bi se pa v nasprotnem primeru naš tamal prevažal po svetu kot taglavn jebač
No in ker je ženska še kar hotela šveda, si jih je nekaj nagledala v Sl. Bistrici pri znanem lokalnem uvozniku rabljenih. Pa si ni nagledala tiste med cenejšimi. O ne, gospa bi imeli avtomatika, polno naloudanega z opremo V90, opcijsko še XC60 ali pa V60. Ker so ravno tedaj imeli na lagru res lepe kombinacije omenjenih primerkov.
Pa prideva tja in je pri vhodu stal V70, d5 avtomatik. Za dosti manj denarja in z nekaj malega več prevoženimi kilometri in s neverjetno servisno knjižico ter nekaj malega več leti na grbi. In ker sem škrt, še vedno imam rad, da med vožnjo avto spravi kak pameten zvok od sebe, nimam pa rad neokusno velikih vozil, sem ženo spustil nič dlje po hofu. Da ga je pogledala, se ga nagledala, videla vse sorte opreme ter placa in na probni vožnji sprobala vso to opremo in doživela to brbotanje 5 cilindraša pod haubo.
Jep, nisva šla dlje po dvorišču, je tale krava od avta postala najina last.
Od opreme .... ni da ni, še parabole luči sledijo gibanju sprednjih koles pa sprednja sedeža sta med drugim hlajena.
V primerjavi z 159 ima opazno večjo medosno razdaljo, tako da ima vse sorte placa, prtlažnik je opazno daljši in širši. D5 pod haubo je do 2 jurja obratov dosti prijaznejši za vožnjo, nad tem pa je 2.4 jtdm z Borg warner polžem vendarle bistveno bolj prepričljiv.
Pa podvozje na v70 je nastavljeno za bolj udobno vožnjo in ceste bistveno bolj zgladi od alfe. Posledično pa ni več takšnega veselja v polaganju ovinkov. Pa čeprav je že 159 kar konkretna krava na tem področju.
Tako da ja, šved bo sedaj pri hiši, dokler se ne bodo pokazale potrebe za številčnejši daily vozni park.