Italjanski del voznega parka by grega983

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Master, volan TI me ne gane, na splošno pa tudi ne celoten paket opreme. 159 imam pri hiši, ker se z njo da relativno udobno in normalno hitro prevažati. Pa seveda zgleda kot se spodobi.
Za malo bolj športna doživetja je pri hiši Delta, ki ima res okoli 100 kljusetov manj in pa tudi okoli 700 kil manj balasta z krajšo medosno razdaljo in lepšo razporeditvijo teže in je posledično dosti boljša pri polaganju ovinkov.

Damjan, ne vem kako bi se glasila Rugljeva analiza, moja razlaga pa je, da rad skrbim za svojo imovino, imam veselje pri raziskovanju in iskanju, občasno prelaganje težjih delov podvozja in ležanja pod avtom pa se še ne branim. Pa ker cele dneve presedim za kompom mi prav paše med vikendi še kaj okoli hiše postorit in konec dneva občudovat delo, opravljeno z lastnimi rokami. Še lepše pa je, ko je to delo uspešno :mrgreen:
Pa nekako sem zagovornik načela, da se vse da popraviti in vzdrževati ter da ni potrebe vsakih nekaj let leteti v trgovino po novo materialno dobrino, stare se pa kar tako losati.
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

S tvojim drugim delom posta sva na isti valovni! 8)
In v teh časih, ko je vse tako tako, je zelo lepo pogledati, kar si postoril okrog hiše in naredil po svojem okusu!
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 13, 2006 9:22 am

Damijan napisal/-a:Me zanima, kako bi nas dr.Rugelj ocenil... :mrgreen:

Kolikor vem je Rugelj zdravil alkoholike, glavni postulati so mu bili pa zgodnje vstajanje in trdo delo.

Kolikor vem Grega ne pije!
Grega vstaja pred petelinom!
Grega se rad matra okoli bajte!

Pomoje bi dobil petko :)
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Fantje, ker je vozni park pri hiši postal preštevilčen, letno pa naredim silno malo kilometrov, bi med drugim bila na prodaj tudi 159. Servisna zgodovina je bogata, je pa avto star 11 let in ima nekaj lepotnih napak.

Še frišne slike

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Cena ..... ne predraga, ne prepoceni.

Grega
041 480 435
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Po dobrih 5 letih so se najini poti razšli. O ti draga 159. Koliko resursov je šlo v tvoje vzdrževanje ..... :roll:

Torej, od hiše je šla 159. Ni bila popolna, ni bila nova, je bila pa kar lepo vzdrževana. Od hiše je šla, ker sva oba z ženo bolj zapečkarja (delava od doma) in tako delava q..c kaj kilometrov. Pa težava je nastala, ker ko hočeš v 159 na zadnjo klop vpasat otroški sedež s isofix bazo, je kar na1x na sedežih spredaj neudoben manjko prostora. Tako da sem se ji s težkim srcem odpovedal.
Sedaj še iz podobnih razlogov prodajam en del voznega parka, ki pa ga je kljub bistveno manjši starosti neprimerno težje prodat.

Pa da ne bo samo jamranje.

Ena skupinska s odhajajočo 159 in sedanjim fotrmobilom

Slika

Pa zanimiva zgodba z nakupom nadomestka.

Žena je hotela šveda. Velikega. Varnega. Udobnega. Takšnega, ki ga nima 10 Jožic, ki jih srečaš na poti iz Frama do Maribora.

Pa ker na mojem podstrešju ni vse idealno, sem jo pred časom poizkušal prepričat v lastništvo nad Volvom 850. R. T5 :mrgreen:
Nakup sem opravičeval s tem, da je to Volvo, torej je varen. Pa 850 je še tisti model šveda, kjer greš v Bauhaus po nova okna in jih naložiš v avto in ne nanj.
Pa je bila po slišanem ženska kr navdušena. Pa ji najdem enega ali dva na spletu. Pa je hudič začel jamrat kako je to staro. Pa sem zaključil s to idejo.
Čeprav bi se pa v nasprotnem primeru naš tamal prevažal po svetu kot taglavn jebač :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

No in ker je ženska še kar hotela šveda, si jih je nekaj nagledala v Sl. Bistrici pri znanem lokalnem uvozniku rabljenih. Pa si ni nagledala tiste med cenejšimi. O ne, gospa bi imeli avtomatika, polno naloudanega z opremo V90, opcijsko še XC60 ali pa V60. Ker so ravno tedaj imeli na lagru res lepe kombinacije omenjenih primerkov.
Pa prideva tja in je pri vhodu stal V70, d5 avtomatik. Za dosti manj denarja in z nekaj malega več prevoženimi kilometri in s neverjetno servisno knjižico ter nekaj malega več leti na grbi. In ker sem škrt, še vedno imam rad, da med vožnjo avto spravi kak pameten zvok od sebe, nimam pa rad neokusno velikih vozil, sem ženo spustil nič dlje po hofu. Da ga je pogledala, se ga nagledala, videla vse sorte opreme ter placa in na probni vožnji sprobala vso to opremo in doživela to brbotanje 5 cilindraša pod haubo.
Jep, nisva šla dlje po dvorišču, je tale krava od avta postala najina last.
Od opreme .... ni da ni, še parabole luči sledijo gibanju sprednjih koles pa sprednja sedeža sta med drugim hlajena. :D

V primerjavi z 159 ima opazno večjo medosno razdaljo, tako da ima vse sorte placa, prtlažnik je opazno daljši in širši. D5 pod haubo je do 2 jurja obratov dosti prijaznejši za vožnjo, nad tem pa je 2.4 jtdm z Borg warner polžem vendarle bistveno bolj prepričljiv.
Pa podvozje na v70 je nastavljeno za bolj udobno vožnjo in ceste bistveno bolj zgladi od alfe. Posledično pa ni več takšnega veselja v polaganju ovinkov. Pa čeprav je že 159 kar konkretna krava na tem področju.

Tako da ja, šved bo sedaj pri hiši, dokler se ne bodo pokazale potrebe za številčnejši daily vozni park.
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Ja naj ti Schwed dobro služi, predvsem pa naj te ne razočara kot mene! :)

Moje sanje, že od otroštva so bile SAAB ali Volvo. Član Sweden aviacije me je minil na testni vižnji, čeprav je povsod, v primerjavi z staro Cromo, Themo in 164-ko, nad vsemi, je v resnici sekret. Btw, Saab9000/FIAT Croma/LANCIA Thema/ AR164 so v resnici isti avto. Bil sem tudi ogret za švedsko vektro 9-5 pa me je ob stiku v realnosti vse minilo.
Kocka pa je tudi, ob 850/XC90 in bežno drugih primerkih sem najdlje lastil S70, samo v glavah ljudi, da je varen in nepokvarljiv. V resnici pa za Alfo nisem za celotno vzdrževanje do 300k km dal toliko, kot enkraten vložek v ceglo, da je bil približno vozen. Aja pa da cegli ne rjavijo? Res je, direkt pregnijejo!

Vsi so bili pa samo bencinarji...
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Damjan, govorimo o avtih izdelanih v 21. stoletju, kjer je rja omejena še samo na res redke modele. Nazadnje sem gnilobo srečal na enem od svojih avtov, ko sem kupil permanentko, pa še ta je letnik 92. Pred tem pa na delti (letnik 83) in na renojih iz začetka 90ih. Tako da rja danes razen izjemoma ne more biti skrb.

Za mojga šveda pa ni nekih skrbi. D5 so bili vedno solidni motorji, avtomatski menjalnik je kot cel avto že videl nekaj cest, saj ima za sabo trenutno 275kkm in še vedno dela dosti lepše kot renojeva avtomatika z 200kkm manj. Za preostalo mehaniko se je pa v zadnjih 7 letih sodeč po potrjeni servisni knjižici skrbelo prav imenitno. Še mesec pred mojim nakupom je nekdo odcolal 1400 eur za velik in mali servis ter kompletne nove sprednje zavore. In ja, servisna je potrjena do 270 kkm. Tako da ni bilo mencanja če kupit tako kračo.

Pa še nekaj besed o omenjenem četvorčku 9000/Thema/164/Croma .... legenda pravi, da so ti avti tako enaki, da so še vsa bočna vrata izdelana na enakih kalupih in po teoriji izmenljiva :)

Pa še o motosportu. Na tem forumu velja, da je busso od boga poslan motor, čeprav je sploh v začetku sezone 96 v DTM/ITC prvenstvu postalo jasno, da 155ka močno zaostaja za oplom in mercedesom zaradi pomanjkanja kljusetov, na račun rahlo nerodne zasnove bloka. Rešitev ?
V drugi polovici sezone so predstavili nov motor, narejen na osnovi sila dvomljivega PRV-ja. Ker pravila so tedaj narekovala, da je osnova za dirkalni motor zasnova serijskega bloka (premer batov, razmak in kot med bati), je Limoni namudril, da so v manjše število Them vpasali ta moped. In Lancia je del istega koncerna kot Alfa. In tako je Alfa v 2. polovici sezone peljala nemce scat z v osnovi francoskim motorjem :D

To s saabom se pa strinjava. Na koncu so to bili čudni hibridi delov iz GM in FLAR zalogovnice.

Pa še ena kar tako. Pred časom sem bil čisto na tem, da bi 159 in 33 prodal v kompletu in si poiskal Themo 2.0 16v turbo SW. Pa me je malo minilo, ker iskanje delov za tako eksotiko pa že meji na S/M sceno :evil:
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Rja je na žalost, zelo prisotna in kar skrb vzbujajoča pri novih avtih! Sploh mlajših od letnika 2009, ko se je začela kriza in zmanjševanje stroškov izdelave, kar vključuje pri avtu tudi ukinitev osnovne proti korozijske zaščite pod avtolakom. Malo bolj poglej MB W212, o Bmwjih ne bi (pošteni bmwjaši priznajo, da je pri teh avtih rja v serijski opremi), vw golf7 problemi zadaj z prerjavenjem, sploh na strehi, kjer je nosilec za privitje tečaja zadnjih, prtljažnih vrat, golfi6 so pa že kot konzerve od doručka. Honda že manjša praska na laku pomeni rjavenje, enako je brez zaščite pod avtolakom, itd.

Pri ceglih so D5 motorji samo solidni ja. To je vse. Z avtomatikom, AISIN pa je tudi veliko težav in odpovedi, sploh krmilne plošče. Vzrok je, ker vsak avto proizvajalec, ki uporablja AISINA predpisuje kot edino ustrezno in pravo olje menjalnika, svoje olje. V resnici je pa AISIN Toyota in pravo je Toyotino olje. Poišči temo od @AlfaSporta in njegove Thesiske.

PRV-ja, sloviti 2,8 V6 motor, pil kot star tank. Je bil z avtom občutek mrliča, poraba pa kot da teče pol mimo in pol zraven... :) Ampak to je še stvar iz začetka 80tih let, ko se še niso sekirali okrog porabe. Identičen fail je bil mercedesov 6.9 motor v W116 450SEL. Poraba ni da ni :D

Jup, Thema limo 2,0 16V 112kW je bila tudi moja kandidatka *po prodaji cegla in nakupa Kappe. Deli so pa res ekdotika. Ampak kaj je SM pa spoznaš, ko se spraviš rihtat Themo 8.32 :D :D :D
Z deli je že za Kappo loterija. Kar je delov, so pa cene brez meja!
skyblue
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 763
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 9:06 am

grega983 napisal/-a:
Za mojga šveda pa ni nekih skrbi. D5 so bili vedno solidni motorji, avtomatski menjalnik je kot cel avto že videl nekaj cest, saj ima za sabo trenutno 275kkm in še vedno dela dosti lepše kot renojeva avtomatika z 200kkm manj. Za preostalo mehaniko se je pa v zadnjih 7 letih sodeč po potrjeni servisni knjižici skrbelo prav imenitno. Še mesec pred mojim nakupom je nekdo odcolal 1400 eur za velik in mali servis ter kompletne nove sprednje zavore. In ja, servisna je potrjena do 270 kkm. Tako da ni bilo mencanja če kupit tako kračo.

:
Pri 300kkm ima najbrž vsak avtomatski menjalnik potencial da krmilna plošča začne povzročati probleme. Glede V70 drži vse kar napisal. Udobje v vožnji je odlično. Dinamične vožnje ne mara. 5 clilindrov tudi če je 2,4 je bolj lenih od 2,4 20V JTD-ja. Jaz imam D5 z 215KM, ročnim menjalnikom in 275kkm že 5 leto.Generalno sem zadovoljen, udobje je odlično, poraba manjša kot pri 2,4 JTD, za gorsko na šembije pač ni. Za take izlete uporabim GTA. Jaz sem zadovoljen, glede na to, da 90% voženj naredim po avtocesti, kjer se ob gneči v nobenem primeru ne da preko omejitev, je pa zaradi tega udobje odlično. upam da zdrži še enkrat toliko. Spremljaj napenjalec mikro jermena za alternator in jermen. Zna potegnit mikro jermen pod zobati. priporočena je menjava na 90kkm.
Uporabniški avatar
AR Junior
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 179
Pridružen: Pe Jan 01, 2010 9:26 am
Vozilo: Alfa Romeo 159 1.9 JTDM
Kraj: Ljubljana

Ta sprednja maska z mrežo mi je zelo všeč in mislim, da bo to lepotni poseg doživela tudi moja Alfa. S čim si jo fiksiral? Si imel kake težave?

Slika
ALFA ena in edina!!!!
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Tole sem nabavil

https://www.ebay.co.uk/itm/Mesh-Parts-F ... xyyghQ9BAr" onclick="window.open(this.href);return false;

Za pritrditev ne rabiš snemat odbijača, saj se vse segmente pritrdi z ribiškim laksom, ki je priložen.
Česar v oglasu nisem zasledil pa je, da imaš brez predelav rahlo sitnico z odpiranjem haube. V kolikor imaš ročico na mehanizmu za zaklep haube še celo, jo boš moral skrajšati. Pa na moji 159 sem zožal zgornjo mrežico za kak cm, ker sem po krajšanju ročice imel rahlo prekratke prste za odpiranje :mrgreen:
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Fantje, kje nabavit takšne čepe ?

Slika

Slika

Na delti in 33 bi mi prišel prav kakšen kos.

Se pa uporabljajo za zapiranje lukenj v vratnih in ostalih plastičnih panelih. Luknje so konusne s premerom cca 17 mm
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Pa očitno je naključje hotelo, da je bilo srečanje alfistov in deltašev na isti dan. V isti regiji. Menda so se udeleženci obeh srečanj srečali na poti :)

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Torej, nekaj se nas je nabralo pa še vreme je bilo vrhunsko :)
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Za čepe je tale proizvajalec http://www.eco-italia.com/en" onclick="window.open(this.href);return false;
tukaj pa katalog http://ecommerce.eco-italia.com/en" onclick="window.open(this.href);return false;

lahko po kodah produktov pobrskaš po ebay-u. Je pa tole imel, verjetno tudi še ima, Motomat oz. zdaj Adel.


Lušten pogled na vozni park! :) A to so vse SLO Delte? Da je toliko tega pri nas? =D>
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Damjan, hvala :)

Tole so vse slovenske. No, dve rdeči evo sta iz Trsta. ampak ne boš verjel koliko delt se skriva po garažah. V bistvu niso tako redke. Samo redko vidiš kakšno, ker jih večina ni registriranih oz. jih lastniki šparajo.

Kar je škoda. Enako kot mladenko samo pustiti ležat :mrgreen:
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Odgovori
  • Informacija