Med drugim se nekaj počasi premika na projektu trentatre. Da ne bo kdo mislil, da se samo po jajcih čoham
Karoserija je pričela dobivati na kilah, bo pa zato bolj uporabniku prijazna
Pred kakšnim mesecem je potekala akcija prevažanja krame s stare garaže v klet hiše. Žena pa čisto navdušena, ker klet po novem spominja na dvorišče Surovine
Seveda to še ni vsa krama. Na polzeli še čaka darovalka na zadnje dejanje
Motor, menjalnik ?
Ena boleča in dolga zgodba ....
Prvotni plan je bil, da se poservisira original menjalnik in motor. Ampak me je spet zaneslo....
Od tega sklopa je ostalo bolj malo uporabne krame, saj sem ob detajlnem pregledu ugotovil, da menjalniku ščije olje izza vseh tesnil, prestavlja res grozno slabo (težko najdeš 1., in 2. ter 5. in R), sinhroni so hin .....
Ker temu menjalniku delata družbo še dva nadomestna, sem razkopal menjalnik, ki sem ga pred leti privlekel s Krasa. Motor in menjalnik bi naj bila vzeta iz permanentke s prevoženimi 90 kkm
Sploh je za verjeti temu, ko iz menjalnika stočiš 1 dcl olja, snameš karter in ugotoviš, da je diferencial obrabljen do amena. Slik ni, omenjeni menjalnik pa je sedaj namenjen za rezervne dele.
Zaradi tega sem na koncu obnovil menjalnik od 1.3 4x4 karavana. Po mojih informacijah so prestavna razmerja in diferencial identični na vseh 4 pogonarjih. Menjalnik je prejel vsa nova tesnila in temeljito čiščenje ter potrpežljivo čaka na sveže olje in vgradnjo
Motor, ki je bil vgrajen v avto, se je izkazal za nek čuden zbir delov. Po meni znanih pričah o pričah je enemu od prejšnjih lastnikov uspelo originalni motor uničiti do te mere, da je bilo potrebno celoten motor zamenjati (nove glave, bati, glavna gred, rabljen blok).
Vse bi bilo super, če bi ne bil vlok z ene stare 33ke. 1.7 ampak fergazerce. In tak blok ima napačne serijske številke prav tako pa so veseljaki ob sestavljanju nosilec za servo črpalko veselo privarili na blok. Moram dodati da zelo neokusno
Ker tak blok ne mora biti v sveže na novo narejenem avtu, sem motor razkopal
To je to, ko matica na glavni gredi pred jermenico neče spusiti in si kot gradbinec pomagaš z 1,5 m 3/4 colske cevi ter gradbeno stojko
Glava, bati, glavna gred, ležaji .... vse skoraj kot novo. Blok pa zdelan v 3 p... m..... Ob priložnosti bom prilepil kakšno sliko, ko se prebijem do tega bloka med vso kramo. V glavnem, blok uporaben v skrajni sili po brušenju in drugih batih ...
Po enaki proceduri odprem famozni motor z domnevnimi 90 kkm in ugotovim, da bi to celo lahko držalo. Ampak so pa po celem motorju oljne usedline, garež. Na začetku sem domneval, da so telebani neredno menjali motorno olje, nato pa sem porajtal, da so bili vsi spodnji vodni kanali okoli vseh batov zamašeni do te mere, da niso prepuščali niti malo vode, bencina pa tudi ne.
Kot kaže je garež nastajal zaradi pregrevanja motorja . Zgleda da je nekoč puščal eden od hladilnikov in so pametne glave ubrale bližnjico pri sanaciji ter v hladilni sistem nalile tesnilno sredstvo. Ki je zatesnilo sistem. Samo na napačnem mestu.
Slik tega sranja nimam, je pa bilo po celotnem drobovju motorja po nekaj mm zaščitnega sloja oljnega gareža, glavni in ojnični ležaji pa v zadnjih vzdihljajih. Na srečo je sam blok motorja v dobrem stanju in zrel za nadaljno uporabo.
Enihu, pomanjkanje slikovnega materiala, preveč nakladanja.
Ena na današnji dan, ko je nekaj več kot za en motor krame pripravljeno za sestavo
Pa še malo lišpanja motornih priteklin
Delorta, sesalni kolektor in mehanizem za regulacijo loput so po novem prav prebavljivi
Od ostalih bedarij ....
Karoserijski kosi so našli pot domov
Preden kdo zateži - levi blatnik še ni vpasan na končno mesto, ker moram pod njega namestiti še nekaj malega drobovja