Na nove nosilčke sem privaril potrebne matice, da bo sestava lažja, nakar sem vse skupaj s še nekaj krame s altenatorja dal galvanizirati.
In na koncu sestavil
Do tu vse super
Ker je bil motor zunaj, sem sproti zamenjal lamelo sklopke. 19kkm nazaj je bila nova, zaradi puščanja olja na polžeku pa se je kontaminirala s oljem in je postala na trenutke prav nadležna za uporabljati
Zamenjal sem tudi zobat jermen, napenjalec in pa vodno črpalko. Zamenjal zaradi starosti, saj je motor v uporabi od poletja 13, tako da ja. Zaradi dušnega mira. Čeprav sam jermen še ni kazal neke kritične podobe je bil pa napenjalec že kar glasen.
Kot sem omenil je zadnje čase puščal povratni vod na turbini v tolikšni meri, da je sledilo mazanje spodnjega dela ohišja menjalnika, dna karoserije, .... lamele sklopke. Puščanje se je pojavilo na cistom jekleni cevki. Očitno je bil eden od varov porozen
Slik nimam, sem pa vpasal še novo volansko letev, cevi za olje in posodo za olje. Vse paše skoraj na šrauf , čeprav je vse od integrale
Zaradi novih cevi za olje je sledilo nekaj popravkov prestavnega mehanizma. Tu sem opazil, da sta serijski prestavni štangici med požarno steno in menjalnikom uničeni. Zglobi zluftani kot da bi bili iz masla.
Krajši razmislek in raziskovanje po netu je pokazalo, da so kroglični zglobi iz kmetijskega programa v kombinaciji s navojnimi palicami recept za poljubno nastavljiv prestavni mehanizem ter enostavno vzdrževanje kasneje. Originalnih štangic namreč ni za dobiti, tako da je pač bila potrebna improvizacija
Sledila je vgradnja motorja, ter vse sorte strojne opreme v motornem prostoru.
Izkazalo se je, da sem altenator pozicioniral rahlo nerodno, saj mu je bila v napoto požarna stena. Sitno situacijo je rešil obstoječ nosilček altenatorja s 33, ki je daljši od predvidenega, zaradi česar se je altenator pomaknil nekaj bližje k motorju.
Sledil je zagon motorja. Pi...da, ko se je drugič skadilo s zaganjača, sam motor pa se je prestavil samo za malenkost, me je zagrabila panika in slaba volja. Domneval sem, da sem pri velikem servisu nekaj narobe sestavil in so se ventili srečali s bati. Motor se namreč ni obrnil niti s račno na glavni jermenici. Kljub temu da se je vse normalno vrtelo, ko je bil motor zunaj na mizi.
Alenator in servo črpalka sta bila prosta, se nista zapenjala kam, tako da sem domneval, da sem očitno že nekaj zaj.. pri jermenu.
Vso periferijo okoli jermena pobral dol, motor dal ponovno v fazo. In se je motor lepo vrtel. Zmontiram gor vso okoliško periferijo in spet vse togo.
Po krajšem razmisleku porajtal, da je nekaj s periferijo. Probam krajše vijake na glavni jermenici ..... voila. Očitno so se vijaki na jermenici na glavni jermenici zapenjali v ohišje oljne črpalke
Nekje tu vmes sem opazil, da je ohišje avtomata na zaganjaču počilo.
Spet sem se vrgel v stroške in nabavil nov zaganjač.
Ko se je sistem dovoda bencina napolnil, je moped spet zabrnel v življenje
Sledilo je nekaj krogov po pohorju z novo opremo.
Fantje, vso delo in stroški so se upravičili po nekaj prevoženih km. Prestavljanje je sedaj neverjetno natančno, sam volan pa ravno prav čvrst in neverjetno direkten. Prava igrača torej
Za nagrado je ljubica dobila meglenki, ki sem ju nabavil že lani
Za poihtati je še nekaj malenkosti drugače pa je za sedaj to to