Italjanski del voznega parka by grega983

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

malo si pobrklal

Na delti so trenutno felge s 155q4, želja pa so felge s 8v integrale. Ker dimenzijsko pašejo v nulo, oblika pa je itak edina priznana za delto poleg speedline monte carlo felg.
Ampak integrale felge se prodajajo normalno po 400 eur za komplet, potreben obnove, obnovljeni kompleti pa v rangu 800 in več. Kar pa je zame nesprejemljiv znesek trenutno :roll:
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Bemuboga, priden si, ni kej =D>
Daily je spuščena, če prav vidim?
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
minimi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2202
Pridružen: To Maj 12, 2009 11:40 am
Vozilo: AR 159Q4
P 106S16

Kolega prodaja 7J15 et27 za delto bele ozjke z rdečim napisom... Če te slučajno zanima
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Žal na fwd delte pašejo samo felge 6j15, et cca 40

Daily 159 spuščena ..... natur ja. Z nekaj 100 kg balasta vzadaj :D
Ravno danes sem se matral spredaj okoli nje in namudril, da bi bilo zelo zdravo menjati sprednji fedri. Pa ker ima avto za sabo okoli 200 kkm bi bilo zdravo zamenjati tudi amortizerja. Ker niso več ravno v vrhunski kondiciji.

Zgleda bo treba narediti časovnico kdaj se bo za kateri avto nabavljal material :mrgreen:
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Mali apdejt za 159

Kak teden nazaj sem avto spredaj dvignil, da pregledam kaj vse je hin od rok. Malenkost sem bil presenečen, ko me je pričakal ta prizor

Slika

Sprednja leva fedra se je vdala. Ker je potencial za cestne pizdarije s takšnimi fedri nesprejemljivo visok, je hišni svet sklenil, da se za začetek menja obe sprednji. Pa ker ima avto cca. 200 kkm, so amortizerji že tudi utrujeni in bi jih bilo smiselno ob razdiranju tudi menjati. So be it.


Jebata ga, kar je treba je lahko ..... pravijo vsaj.

In sem šel v ajnkauf

Slika

Obe sprednji fedri - novi. Ker nima smisla tu šparati in kupovati rabljenih in prišparati kakšnih 50 eur
Oba sprednja amortizerja - cena prava sitnica. Upam pa da bodo boljši kot kakšni nahbau monroe, ki so se na 156 izkazali za jajc od materiala.
Obe zgornji roki
Zadnja in sredinska selena za spodnji roki


Slik med operacijo ni, je pa bilo kar nekaj osveževanja besednega zaklada ob razdiranju, saj je vijak na stiku leve vilice in amortizerja zaribal in sem ga po ene dveh urah intenzivnega prepričevanja ...... odfleksal. Še dobro, da je v kleti toliko krame in sem nadomestni vijak našel med kosi trentatre. J... ga, M10 pa 10.9 kvaitete v nedeljo popoldne pač ne najdeš vsepovsod.

Pa jebene torx glave vijakov. Blesav opel 159.




Kakorkoli

Avto se sedaj pelje kot noč in dan, kljub temu da se spodnjih rok nisem tikal. Ti sta mi zgledali najbolj sumljivi, zgornji pa sem menjal preventivno, čeprav nista zgledali slabo.
Avto je namreč pred operacijo prav nemarno iskal svojo linijo ob menjavi voznih pasov in ob prehitevanjih. Ter zaviranjih.

Naslednje na seznamu sta spodnji roki spredaj, zadnja amortizerja in zadnji fedri. Ker cene feder in mortičev niso ravno vrtoglave, ob menjavi pa eleminiraš vsako nabijanje. In to ne športno nabijanje.
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

grega983 napisal/-a:...Obe sprednji fedri - novi. Ker nima smisla tu šparati in kupovati rabljenih in prišparati kakšnih 50 eur...
Bravo! =D> =D> =D>
Vsaj eden, ki z glavo menja oba fedra in ne samo enega.
grega983 napisal/-a:Oba sprednja amortizerja - cena prava sitnica. Upam pa da bodo boljši kot kakšni nahbau monroe, ki so se na 156 izkazali za jajc od materiala.
Kolikor vidim, so amortizerji KAYABA. Po mojih izkušnjah daleč boljši od kakih Sachs/Boge, kaj šele Monroe. Govorim pa za model Excel-G, oljno plinski, TwinTube.

Sem prepričan, da si naredu "am besten einkauf"! 8)
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Vidim da so mnenja o teh KYB od do. Eni jih hvalijo kot da so bog i batina, drugi jih grajajo da so blazno premehki ....
Vsekakor so boljši kot zdihani fabriški po 200 kkm, slabši od monrojev pa ne morejo biti :lol:
EXCEL G so. Pa sploh dragi niso

Jap, fedre in amortizerje se vedno menja paroma. Če že ne komplet. Zato pa bom ob menjavi zadnjih amortizerjev menjal obe zadnji fedri. Nista polamani, je pa pred mojim nakupom prejšnji lastnik menjal samo eno zadnjo fedro. in s tem prišparal bolane zneske :?

Pa kot vidim je ob menjavi rok vedno smiselno menjati paroma. Ker če je leva zluftana desna sigurno ne bo kot nova
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Ja, točno to. Menjati paroma, ker v primeru, da se menja samo ena (roka, vzmet, amortizer), potem tisti drugi stari še prej doživi smrt in je s5 strošek. Pa če ne mnjaš paroma se tudi geometrija avta podre. Pol so pa težave z optiko itd.
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Zaključek sezone/leta za delto prejšnji vikend :oops:

Slika
V 2017 sem z njo opravil skromnih 1850 km. Še malo pa bom kot zasekar, ki oldija postavi na sonce ko so res idealni pogoji :mrgreen:

In v zahvalo za kooperativnost na tehničnem sva en drugemu privoščila zadnjo letošnjo turco po Pohorju :P
Slika


Parkirno mesto pocahnano, da bo ja jasno kje je čigavo mesto :mrgreen:
Slika
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Lahko noč :wink:
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Fantje, mala sitnica za rešit ....

Se komu v garaži/skladišču/regalu na sprednjem desnem steklu letnika 91 nabira prah ? Iščem za 33ko in imam nek tik, da so vsa stekla na avtu istega letnika, na lagru pa za sovoznikova vrata nimam enega stekla tega letnika :oops:
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Med drugim se nekaj počasi premika na projektu trentatre. Da ne bo kdo mislil, da se samo po jajcih čoham :)

Karoserija je pričela dobivati na kilah, bo pa zato bolj uporabniku prijazna :D
Slika

Slika


Pred kakšnim mesecem je potekala akcija prevažanja krame s stare garaže v klet hiše. Žena pa čisto navdušena, ker klet po novem spominja na dvorišče Surovine :mrgreen:
Slika

Seveda to še ni vsa krama. Na polzeli še čaka darovalka na zadnje dejanje :mrgreen:

Motor, menjalnik ?
Ena boleča in dolga zgodba ....
Prvotni plan je bil, da se poservisira original menjalnik in motor. Ampak me je spet zaneslo....

Slika
Od tega sklopa je ostalo bolj malo uporabne krame, saj sem ob detajlnem pregledu ugotovil, da menjalniku ščije olje izza vseh tesnil, prestavlja res grozno slabo (težko najdeš 1., in 2. ter 5. in R), sinhroni so hin .....
Ker temu menjalniku delata družbo še dva nadomestna, sem razkopal menjalnik, ki sem ga pred leti privlekel s Krasa. Motor in menjalnik bi naj bila vzeta iz permanentke s prevoženimi 90 kkm :mrgreen:
Sploh je za verjeti temu, ko iz menjalnika stočiš 1 dcl olja, snameš karter in ugotoviš, da je diferencial obrabljen do amena. Slik ni, omenjeni menjalnik pa je sedaj namenjen za rezervne dele.
Zaradi tega sem na koncu obnovil menjalnik od 1.3 4x4 karavana. Po mojih informacijah so prestavna razmerja in diferencial identični na vseh 4 pogonarjih. Menjalnik je prejel vsa nova tesnila in temeljito čiščenje ter potrpežljivo čaka na sveže olje in vgradnjo

Motor, ki je bil vgrajen v avto, se je izkazal za nek čuden zbir delov. Po meni znanih pričah o pričah je enemu od prejšnjih lastnikov uspelo originalni motor uničiti do te mere, da je bilo potrebno celoten motor zamenjati (nove glave, bati, glavna gred, rabljen blok).
Vse bi bilo super, če bi ne bil vlok z ene stare 33ke. 1.7 ampak fergazerce. In tak blok ima napačne serijske številke prav tako pa so veseljaki ob sestavljanju nosilec za servo črpalko veselo privarili na blok. Moram dodati da zelo neokusno :doubt:
Ker tak blok ne mora biti v sveže na novo narejenem avtu, sem motor razkopal :mrgreen:

Slika
To je to, ko matica na glavni gredi pred jermenico neče spusiti in si kot gradbinec pomagaš z 1,5 m 3/4 colske cevi ter gradbeno stojko :mrgreen:
Glava, bati, glavna gred, ležaji .... vse skoraj kot novo. Blok pa zdelan v 3 p... m..... Ob priložnosti bom prilepil kakšno sliko, ko se prebijem do tega bloka med vso kramo. V glavnem, blok uporaben v skrajni sili po brušenju in drugih batih ...


Po enaki proceduri odprem famozni motor z domnevnimi 90 kkm in ugotovim, da bi to celo lahko držalo. Ampak so pa po celem motorju oljne usedline, garež. Na začetku sem domneval, da so telebani neredno menjali motorno olje, nato pa sem porajtal, da so bili vsi spodnji vodni kanali okoli vseh batov zamašeni do te mere, da niso prepuščali niti malo vode, bencina pa tudi ne.
Kot kaže je garež nastajal zaradi pregrevanja motorja . Zgleda da je nekoč puščal eden od hladilnikov in so pametne glave ubrale bližnjico pri sanaciji ter v hladilni sistem nalile tesnilno sredstvo. Ki je zatesnilo sistem. Samo na napačnem mestu.
Slik tega sranja nimam, je pa bilo po celotnem drobovju motorja po nekaj mm zaščitnega sloja oljnega gareža, glavni in ojnični ležaji pa v zadnjih vzdihljajih. Na srečo je sam blok motorja v dobrem stanju in zrel za nadaljno uporabo.

Enihu, pomanjkanje slikovnega materiala, preveč nakladanja.
Ena na današnji dan, ko je nekaj več kot za en motor krame pripravljeno za sestavo :mrgreen:
Slika

Pa še malo lišpanja motornih priteklin :)
Slika

Slika

Delorta, sesalni kolektor in mehanizem za regulacijo loput so po novem prav prebavljivi :D


Od ostalih bedarij ....

Karoserijski kosi so našli pot domov :mrgreen:
Slika

Slika

Preden kdo zateži - levi blatnik še ni vpasan na končno mesto, ker moram pod njega namestiti še nekaj malega drobovja
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Nekaj malega dogajanja v teh mrzlih dneh ...

Mojster mehanik je pričel sestavljati moped :)

Slika

Slika

Slika

Motor bo čisto serijski, brez predelav, dodelav. Pri teh boxerjih moraš biti srečen, da nabereš skupaj dober material za neke pametne denarje.

Čepi za blok so me totalno šokirali, saj je bila najugodnejša ponudba 5.80 eur/kos na AT. Pa rabiš 10 kosov fi 26 mm. Kar je bolana cifra, glede na to, da je tak komad naštancan iz navadne pločevine in kot tak vreden v res neugodnem primeru pol eura. Ampak če je treba je treba :)
Slik nimam, so pa bili vodni kanali nenormalno zamašeni. Prizori iz Filipove teme bi bili tu prava milina :?
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Ena objava o polstarih taljanih (opel 159 sw) :mrgreen:

Novembra je na avtocesti dušo spustila letna falkenca :roll:
Slika
Slika

Zgleda, da sem s zadnjo levo kolo pobral nekaj res ostrega. In tako je spet treba naročiti dve novi pnevmatiki, ker prejšnji marec sem uspel na dvorišču presekati eno zimsko pnevmatiko. J ... ga, denar more krožit :mrgreen:

Nekje decembra se mi je po avtu začela nabirati krama. Nekaj za permanentko, večina pa za opla :mrgreen:
Slika

Pa še ostanki po menjavi
Slika

Menjan desni blatnik, obe zadnji fedri z amortizerjema ter eden spreden in eden zadnji parkirni senzor. Kr operacija tole zadnje :doubt:

Fedri in amortizerja menjal zaradi starosti, parksenzorja ker sta dva pač krepnala (4je v 5/2 letih), blatnik pa ....
Slika
Opel 159 je bil leta 2012 uvožen k nam poškodovan od ognja spredaj desno in kot kaže so blatnik pobarvali bolj tako in ga je napadla hrđa :roll:


Pa še ena frišna prigoda ......
... to je tista, ko ti ob 10ih zvečer sname mikro jermen in ostaneš brez altenatorja in servo pumpe :mrgreen:
Jap, čas je že bil za velik servis, ker gajba ima za sabo skoraj 200 kkm (po števcu), prejšnji lastnik pa je velik servis bojda opravil, ko je opla uvozil leta 2012 pri okoli 120 kkm. Namreč menjava samo mikro jermena je malo nesmiselna, saj moraš za njegovo menjavo razkopati celo sprednjo desno stran avta.

Spravim gajbo k mehaniku, ki me razveseli s sledečo sceno ...
Slika
Jebemusunce, jermenica je rekla da ne jebe žive sile in se je vdala. Ker je pri prejšnjem servisu očitno niso menjali ...

Sproti se je menjalo zadnja in sredinska selena na obeh spodnjih rokah
Slika
Slika
Po moji strokovni oceni sta bila zadnja selena dobra še za naslednjih 100 kkm :mrgreen:

Po novem kolesnice ne definirajo več linije čez ovinke in med zaviranjem :D

Slike celega avta ? Niso za v javnost, ker ceste so trenutno solno obarvane ..... tak pa je tudi cel avto :oops:
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
Aless
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2180
Pridružen: To Jan 09, 2007 10:58 am
Vozilo: ....
Kraj: Bizeljsko / Maribor
Kontakt:

lepo ti krajšajo dolgčas, pa tudi skrbiš za vse 3 :)
no, verjetno vse 4, da ti žena ne "pospravi" vsega :P

btw...kolko te je prišel hec s seleni na spodnjih rokah? sledi tudi optika?
Odgovori
  • Informacija