Italjanski del voznega parka by grega983

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Drugače je pri hiši 5 avtov, slikam pa samo italjane. Renoja nista nekaj zanimivega in lepa, da bi se splačalo tipkovnico še z njima obremenjevat :mrgreen:

Optika še sledi ja

Selene sem nabavljal lani v jeseni, tako da ti točne cifre ne vem povedati, so pa bili trije pari vredni v rangu 100 eur.
Mojster mi je nato menjal oba zadnja in oba srednja, sprednja pa sta bila kot nova, prav tako zgloba.
Tako da takšna menjava 4ih selenov je kar znatno cenejša od menjave komplet obeh rok.
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
minimi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2202
Pridružen: To Maj 12, 2009 11:40 am
Vozilo: AR 159Q4
P 106S16

Jst se moram tud počasi spravt menjat te selene, mam powerflex nabavljen že 2 meseca :lol: :lol:
Kaj vse je treba razdret da dobiš roko dol?
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Katero roko dol ?

Postopek je enak kot na 147/156/gt s tem da je to pač opel varianta in so podvozje nasrali s e vijaki. Tako pač moraš imet na lagru e14/e18 ključ če menjaš zgornjo roko, brez da bi prej snel amortizer s fedro. V nasprotnem primeru rabiš e nastavke za gedoro. Pametno je imet še pištolj in dvigalo. To tazadnje ti fajn poenostavi življenje. Pa preša za menjavo selenov.

Pa fajn je, da se narediš močnega kot tele, ker znajo kateri vijaki zagrabit
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
minimi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2202
Pridružen: To Maj 12, 2009 11:40 am
Vozilo: AR 159Q4
P 106S16

Spodnjo roko, sem bil prepričan da jo je potrebno dol vzet.
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Ena iz čistega dolgčasa in groze, ker zima kar ne spizdi ....


Če se komu vlači po garaži ali pozna koga, ki pozna koga, ki ima na lagru viška kaj od tega za neke normalne denarje seveda ?

Slika
4x98 mm, 6J15, ET 40

verjetno bolj verjetna alternativa
Slika
4x98 mm, 6,5J15

Permanentka bo počasi potrebovala podplate in je ideja, da se delta losa sedanjih (155 Q4 felge), dobila pa bi nekaj bolj prebavljivega oz. primernega znamki :?
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
Gregson007
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 7744
Pridružen: So Mar 29, 2008 7:33 pm
Vozilo: LaFa ...... 404
Kraj: Laibach

pri južnih sosedih bi se kaj našlo; vendar v čudnih šahastih barvah :mrgreen:

https://www.njuskalo.hr/alu-felge/alu-f ... s-15138055" onclick="window.open(this.href);return false;
Slika
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Te so že res en lep čas naprodaj, a mi ni za lazit po felge do Zadra. Barva pa kot barva. V vsakem primeru je potrebno poravnat, speskat, barvat, polirat. Tak da barva nima tu vloge
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Pred dnevi so se odvijala inštalaterska dela pod nadstreškom, zato je bilo treba pod njim narediti prostor.

In poglej kaj vse se najde :mrgreen:

Slika

Slika

Prašna, nevozna, nedokončana ...... ampak vse to naj bi se spremenilo letos poleti :D
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

zender :D
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Je tako :)

Nekak se ne znam odločit med 16v in zender pragovi.
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Fantje, eno strokovno vprašanje okoli delte in prošnja za koristen nasvet.

Pred 14 dnevi je delta med vožnjo razvila čuden simptom trokiranja in poprdevanja. Ta simptom je bil kot kaže povezan z obremenitvijo motorja, saj samo ob res nežnem pospeševanju ni bilo težav.
In tako avto spravim domov. In naslednji dan gajba sploh ni vžgala. Kratek test je pokazal da benz je, iskra pa je in je ni.
Dobro, menjam fertajler, rotor, svečke, .... ni haska. Menjam senzor na glavni jermenici in avto oživi.
Da imam opravka s trmastim avtom, ugotovim, ko se med probno vožnjo vrne trokiranje in poprdevanje :?

Dobro, menjam vžigalno tuljavo in za dušni mir menjam kable za svečke. In avto še kar .... nič.
Stvar je taka, da ni iskre od tuljave.


V kateri smeri je smiselno iskati napako, ki se kot kaže pojavlja v odvisnosti od temperatur ?
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Ne me, da s5 isto nabijam, ampak pri moji Kappi so bile tudi težave z izgorevanjem, pospeševanjem, trokiranjem kratkotrajnim, ko je bil avto ogret. Težava pa na masah...
zzzevs
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 50
Pridružen: Če Jan 08, 2009 8:59 pm
Član Alfa Kluba: 0

Če je problem v temperaturi, je tuljava. Če je masa problem, tudi hladen ne dela prav
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Trokiranje, pokanje, samo mali gas sprejemala, ne vžgat mrzla se je meni dogajalo na 164 TS ko je crknil senzor temp. vode za ECU..
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

No evo, možnosti za cel dan dela! :mrgreen:

Preveri še konektorje in spoje žic v konektorjih. Leta, leta... :D
Odgovori
  • Informacija