Italjanski del voznega parka by grega983

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori
moofdi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1630
Pridružen: Pe Maj 09, 2008 2:53 pm
Vozilo: 155 3.0 V6 24V
Kraj: Radovljica

Ja če je plastika pol je jeba pri tej starosti. Potem je najlazje novo izdelat če ni dobavljivega original kosa.
Če je ravno, ni zabavno.
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Mali update

33
Čakam na novo aftermarket vakum posodo. Ker novega ali rabljenega originala ni za dobiti

Pa včeraj je nadomestna hauba skupaj s pantoma odšla na zmenek k ličarju.

Slika

Probno vpasovanje je pokazalo, da bo pasala na avto hudo lepo ..... za belo 33 :mrgreen:
Ker fabriško so bili ti avti sestavljeni da se ti srce zlomi ob pogledu na te fabriške grozote od luftov :(
Je pa nova hauba direktno iz italije. Kolega alfist jo je našel v sklopu skoraj kompletne karavanke s prevoženimi skromnimi 54 kkm. Avto drugače bil brezhiben ampak ni smel dobiti novega lastnika, ker je bil namenjen za uničenje :?




Delta

Po menjavi za neke čudne količine denarja sem k hiši privlekel NOS meglenki

Slika

Zgleda se staram, ker me je original embalaža osrečila enako kot sama vsebina embalaže :mrgreen:


Dežja pa soli na cesti še ni, tako da sta obe gospe redno v uporabi :)

Novim zmagam in stroškom naproti 8)
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Majhen update


Hauba prišla s barvanja .... lepa v vseh pogledih :)

Slika

Skupaj s pantoma je takoj našla svoje mesto. Presenetljivo lepo se je ujela s karoserijo :mrgreen:

Slika

Slika


Če kdo misli da mi bo dolgčas čez zimo :mrgreen:

Slika

Pa sem komaj začel 8)
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9780
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Lepo, lepo =D>
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Človek si je vzel dopust, da se mu je povrnilo nekaj psihičnega zdravja. In je šel orodje prelagati :D

Slika

Torej, po kar nekaj urah sem sam in brez dvigala sam demontiral motor. Toliko o potrpljenju :mrgreen:
Koren je rekel, da je bilo tole na nivoju, kot da bi pomagal otroka spraviti na svet :mrgreen:

Med demontažo so vsi vijaki in matice ostale cele, malo pa so se upirale matice okoli polžeka.

Zakaj sem demontiral motor ?

- požarno steno je potrebno malo predelati zaradi nove letve, prazen motorni prostor pa je neprimerno lepše delovno okolje
- na motor je potrebno vpasati nosilce servopumpe/altenatorja, in to je bistveno enostavneje storiti, ko se lahko giblješ okoli motorja
- povratni vod na turbini in adapter, na katerem so oljni senzorji puščata olje. Popravilo je bistveno lažje, ko je prostor za aktivnosti
- potreben je velik servis. Ne zaradi kilometrov ampak starosti. Avto je aktiven od 2013, tako da po 8 letih pa je pametno zamenjati jermen
- zamenjal bom še lamelo

Vse to se da narediti brez demontaže motorja, je pa bistveno enostavneje, ko imaš prostor :mrgreen:

Torej, nekaj dela bo čez zimo :D
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Torej, če prav razumem iz povzetka posta, bistvo je prostor... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Lepo, lepo. Še lepša bo pa pomlad, ko boš s tem na cesti... =D>
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Damjan, tako je :)


Fantje, malo pomoči potrebujem

Na 33 pogrešam dva pina za omejevalec vrat

Zgledata nekako tako

https://www.ebay.de/itm/282099862770?ha ... XQ2q9RbP~Z

Eper šifra je 82482221, vgrajevali so jih pa na 33, 155, croma, delta I, thema, delta II, dedra, tipo, 164, gtv. Rabim vsaj dva kosa. Ker kosi so tako majhni, da jih z neverjetno lahkoto zgubiš. Pogrešam dva kosa, trenutno ju nadomeščata M5 vijaka, kar pa zgleda grozno

Če se komu slučajno kaj vlači po kakšni polici pa da slučajno to najde
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Mali update.

Delte še nisem uspel sfiniširati, saj so se začeli lepi, sončni dnevi, ceste pa so postale solidno čiste ter vabljive. In 33 je bila dosti bližje voznemu stanju. Tako da sem v zadnjem mesecu porihtal sledeče sitnice

- moofdi mi je zrihtal manjkajoča pina za vrata (hvala tastar :) )

- Zamenjal termostat, ker nadomestni tudi ni opravljal naloge. Vrgel ga v vrelo vodo skupaj s preverjeno dobrim termostatom z delte in porajtal da termostat od 33 odpira pri opazno nižjih temperaturah. Tako da to ni gut. Seveda so zadnjih nekaj let termostati za 33 v kategoriji unobtainium. Tu pa tam najdeš kakšnega, cene so pa res neprimerne. Po krajšem razmisleku sem se lotil predelave ohišja, da bo termostat izmenljiv. Ker v originalu je termostat del ohišja

Vzel si čas in odrezal sprešan rob ohišja, da sem snel pokrov
Slika

Kramo nesel k strugarju na drugo stran vasi, ki je oba dela ohišja postružil na mero novega termostata - nov termostat je preverjeno delujoč rabljen termostat s delte :)
Slika

Po obodu ohišja vrezal luknje in navoje za M4 vijake
Slika

Slika

Ta da :)
Slika
Deltin termostat, ki nov stane v rangu 10 eur, 10 eur strugarju, nekaj malega tesnilne mase, ki se je vlačila v garaži ter kakšni dve uri dela. Ni najlepši ampak sedaj pa preverjeno dela.
Bi bilo enostavneje nabaviti novega ampak 150 eur in več za termostat pa je za moje pojme širjenje analne odprtine :mrgreen:

- Strop na 33 je vedno rak rana. po 30 letih še nisem videl lepega stropa, Čistega. Neraztrganega. Očistit jih ne gre, ker voda slabo vpliva na izgled original tkanine, zaradi česar sem strop ob sestavi avta preprosti pobarval s namensko barvo za tkanino. Pa nikoli nisem bil pretirano srečen z rezultatom.
Tako da sem ta mesec snel strop in ga po hitrem postopku slekel
Slika

V svetu metraže nabavil namensko blago za stropove ter tudi namensko lepilo v spreju ter se vrgel v delo
Slika

Tako nekako pa zgleda v avtu ....
Slika
Sedaj je v avtu temno kot so izgledi za zahodno civilizacijo 8)

Načeloma sem nasprotnik črnih stropov, sem pa za 33 naredil izjemo, ker je vse v kabini odtenek črne


Pa še ena kar tako.
Mali človek je očitno po duši čistokrvni alfist, ker na dvorišču in v garaži ne prizna obstoja bratovega megana in familiarnega šveda. Še delto komaj opazi oz pride najdlje do šlatanja felg in bremz :mrgreen:
Alfa ..... to pa mi vsakič najeda, da ga spustim za volan

Slika

Zgleda da gre vzgoja približno v pravo smer :mrgreen:
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Aja, 33 sedaj solidno opravlja svoje poslanstvo. Ko je lepo vreme pa lepe ceste pa če je le malo več časa, se z njo prevažam na sestanke in gradbišča. Ta teden je recimo nabrala dodatnih 320 km 8)

Slika

Korenov stric reče, da zgleda kot prava lepotica v primerjavi s novodobno kramo v ozadju na sliki :D
Se strinjamo ne ?
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9780
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Klasična lepotica :goodnevil: :jump3:
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7813
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Odlično izgleda =D> =D>
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Dobr rihtaš :D In ja termostati so adijo pamet. Zdej so cene večinoma 200€+ ko se kdo odloči prodat staro zalogo #-o Tko da dobra ideja. Podobn način sem jz na 164 ubral, ker je pač ista zgodba. Nedobavljivi pa dragi original. Tam je edino bilo več mesa za lažjo izvedbo. Ampak vsekakor dobra rešitev in kot si rekel, poceni menjava v bodoče =D>

Dej povej kej več o stropu. Kakšno lepilo si izbral in blago? Me čaka v prihajojočem mesecu-dveh naredit isto :)
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Blago za strop sem dobil v Svetu metraže. 3 slojno blago prav za avzomobilske strope oblačit. Zunanja sloja zelo raztegljivo blago, vmesni sloj pena. Lepilo pa 3M v spreju za tekstil. Cena ne najbolj prijazna ampak naj bi bil prav namensko za stropove, ker ti so s stališča lepil najbolj nadležen del avta, ker lepiš tekstil na kartonu podobno podlago, vse skupaj visi, je polno nekih radijev in pa poleti se to na soncu prav divje zagreje.
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Pa je še en mini/velik projekt končan na Delti :)

Torej, nazadnje sta motor in menjalnik odpadla iz avta

Slika

Sledilo je temeljito in natančno merjenje ter izris obstoječega stanja na motorju. Na podlagi tega in pa obstoječega nosilca sem izrisal nova nosilca za servo črpalko, nov nosilček za altenator, distančnik za jermenico klinastega jermena na glavni jermenici, določil sem pa lahko tudi dolžini obeh klinastih jermenov. Za jermenici servo volana sem določil kar jermenico vodne črpalke s alfe 33. Ker je center luknja idealna prav tako pa so razmaki med vijaki na glavni jermenici in tej pomožni identični. Manjkala mi je ena jermenica, ki pa sem jo dobil pri Korenovem stricu :)

Po nekaj urah risanja, tuhtanja in merjenja je nastal takšen načrt

Slika

V nadaljevanju sem dal odrezati distančnike, nosilce, obstoječo jermenico servo črpalke sem podrejal, da je ostal samo sredinski del, v katerega sem vrezal luknje za jermenico klinastega jermena in potem probno vse sestavil

Slika

Slika

Vse pasalo ko ata na mamo :mrgreen:
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Na nove nosilčke sem privaril potrebne matice, da bo sestava lažja, nakar sem vse skupaj s še nekaj krame s altenatorja dal galvanizirati.

Slika

In na koncu sestavil :)

Slika

Do tu vse super :)


Ker je bil motor zunaj, sem sproti zamenjal lamelo sklopke. 19kkm nazaj je bila nova, zaradi puščanja olja na polžeku pa se je kontaminirala s oljem in je postala na trenutke prav nadležna za uporabljati

Slika


Zamenjal sem tudi zobat jermen, napenjalec in pa vodno črpalko. Zamenjal zaradi starosti, saj je motor v uporabi od poletja 13, tako da ja. Zaradi dušnega mira. Čeprav sam jermen še ni kazal neke kritične podobe je bil pa napenjalec že kar glasen.

Kot sem omenil je zadnje čase puščal povratni vod na turbini v tolikšni meri, da je sledilo mazanje spodnjega dela ohišja menjalnika, dna karoserije, .... lamele sklopke. Puščanje se je pojavilo na cistom jekleni cevki. Očitno je bil eden od varov porozen :(


Slik nimam, sem pa vpasal še novo volansko letev, cevi za olje in posodo za olje. Vse paše skoraj na šrauf , čeprav je vse od integrale :)

Zaradi novih cevi za olje je sledilo nekaj popravkov prestavnega mehanizma. Tu sem opazil, da sta serijski prestavni štangici med požarno steno in menjalnikom uničeni. Zglobi zluftani kot da bi bili iz masla.

Krajši razmislek in raziskovanje po netu je pokazalo, da so kroglični zglobi iz kmetijskega programa v kombinaciji s navojnimi palicami recept za poljubno nastavljiv prestavni mehanizem ter enostavno vzdrževanje kasneje. Originalnih štangic namreč ni za dobiti, tako da je pač bila potrebna improvizacija

Slika

Sledila je vgradnja motorja, ter vse sorte strojne opreme v motornem prostoru.


Izkazalo se je, da sem altenator pozicioniral rahlo nerodno, saj mu je bila v napoto požarna stena. Sitno situacijo je rešil obstoječ nosilček altenatorja s 33, ki je daljši od predvidenega, zaradi česar se je altenator pomaknil nekaj bližje k motorju.

Sledil je zagon motorja. Pi...da, ko se je drugič skadilo s zaganjača, sam motor pa se je prestavil samo za malenkost, me je zagrabila panika in slaba volja. Domneval sem, da sem pri velikem servisu nekaj narobe sestavil in so se ventili srečali s bati. Motor se namreč ni obrnil niti s račno na glavni jermenici. Kljub temu da se je vse normalno vrtelo, ko je bil motor zunaj na mizi.
Alenator in servo črpalka sta bila prosta, se nista zapenjala kam, tako da sem domneval, da sem očitno že nekaj zaj.. pri jermenu.
Vso periferijo okoli jermena pobral dol, motor dal ponovno v fazo. In se je motor lepo vrtel. Zmontiram gor vso okoliško periferijo in spet vse togo.
Po krajšem razmisleku porajtal, da je nekaj s periferijo. Probam krajše vijake na glavni jermenici ..... voila. Očitno so se vijaki na jermenici na glavni jermenici zapenjali v ohišje oljne črpalke :cry:

Nekje tu vmes sem opazil, da je ohišje avtomata na zaganjaču počilo.
Slika

Spet sem se vrgel v stroške in nabavil nov zaganjač.

Ko se je sistem dovoda bencina napolnil, je moped spet zabrnel v življenje :D

Sledilo je nekaj krogov po pohorju z novo opremo.
Fantje, vso delo in stroški so se upravičili po nekaj prevoženih km. Prestavljanje je sedaj neverjetno natančno, sam volan pa ravno prav čvrst in neverjetno direkten. Prava igrača torej :D

Za nagrado je ljubica dobila meglenki, ki sem ju nabavil že lani

Slika


Za poihtati je še nekaj malenkosti drugače pa je za sedaj to to :mrgreen:
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Odgovori
  • Informacija