Italjanski del voznega parka by grega983

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Po dolgem času vreme v stanju, da se oldi pretegne na cesti ..... z novo/staro obutvijo :D

Slika
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Banny
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Če Okt 04, 2012 12:14 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Tolmin

=D>

Kaj pa 33-ka? Je še v fazi ponovnega rojevanja?
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Permanentka je morala počakati kakšno leto. Ko sva nabavila hišo ni bilo ne garaže in ne nadstreška za en avto, kaj šele toliko, kot jih je sedaj pri hiši. Kar niso pravi pogoji za stare gajbe, podvžene rji. Pa vmes je bila še finančna kriza, ko so oldiji res zadnji med prioritetami.
No vglavnem, situacija se je toliko normalizirala v vseh pogledih, da 33ka gre počasi naprej. Slike sledijo v kratkem
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Bemti...! 8)
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Torej da se malo razpišem pa kako sliko dodam :)

Kljub pestremu dogajanju na drugih področjih se je dogajalo tudi na voznem parku :)

Nekje januarja sem namudril, da bi bilo smiselno pomenjati nekaj cevi za bencin in vakum, ker so v treh, štirih sezonah postale nekako takšne ...
Slika
Eeeee, dobro so zgledale :?

Iz dolgčasa sem se poigral in izdelal strutbar :mrgreen:
Slika
Normalno da je potem srečal še barvo :)

Avto brez posebne zvočne izolacije in brez zadnjega izpušnega lonca zna biti na relacijah prav sitna reč. Ko te utrudi ves hrup. Čudne frekvence ima izpuh, posledično pa vsa pločevina, ki je pretresljivo tanka.
Da vsaj deloma rešiš ta problem pločevino obtežiš
Slika
Slika
Slika
Slika
Dobro, avto je dobil na teži, je pa zato vožnja z njim dosti bolj prijetna, pa da ne omenjam kako lepše se sedaj vrata zapirajo, ko dejansko imajo kakšno kilo več :D


Nekje vmes sem pojagal originalna smerokaza na sprednjem odbijaču
Slika
Pred leti se je nekomu zdelo smiselno na odbijač namestiti smerokaze od holcvagna golfa 1, kar je zame nesprejemljiva bližnjica :oops:

Seveda ni lepo imeti pocinkanih knipingov na smerokazu, zato sem se spet vrgel v stroške
Slika

Še ena bedarija, ki se je pokazala po nekaj sezonah uporabe :oops:
Slika

.... in njena rešitev
Slika

Istočasno med nameščanjem zvočne izolacije sem na vseh 4ih vratah menjal tesnila oken. Ker so pi..e ob obnovi avta še bile v enem kosu, kasneje pa razpadle. Ni za razlagat da je med vsakim pranjem curilo v avto ...
Slika

Nekje vmes sem pojagal še komplet nova sprednja amortizerja BOGE, ker sta bila originalna že 2x obnovljena, nazadnje 11 kkm nazaj, nakar sta bila po 8 kkm samo še za na odpad :oops:
Slika
Ja, še 1x - Jenko nima za burek pri obnovi amortizerjev (enaka zgodba je bila pri zadnjem paru)

Tam nekje marca sem za relativno dobre pare pojagal še nove/stare felge.
Slika
Slika
Slika

Sicer je še vedno želja po integrale 8v felgah (6J15, ET 40), ampak za1x še nisem pripravljen odkartati toliko denarja za blesave 4 kose aluminija.
Tako sem kot prvi približek nabavil kar te felge, ki so dejansko dosti redka zadeva, v originalu pa so jih vgrajevali lahi samo na AR 155 Q4, dimenzije pa so 6J15, ET 49.5. ET ni idealen za zadnjo akso, saj brez distančnikov gumi poskrbita za obrušenost zadnjih amortizerjev. ET 40 in manj pa spet ne gre na fwd delte in 4wd model. J... ga, zato pa so nastale integralke :D

Uglavnem, po rahlih kolobocijah (kaj se bo delalo, kdo in kdo pred kom) sem jih spravil na peskanje, prašno barvanje ....
Slika
Slika

.... polirmajster je nekaj jamral o kvaliteti osnovnega materiala, na koncu pa se zmigal in naredil kot se šika ...
Slika

Srečen kot radio sem jih takoj moral vpasat na avto, da je bilo motivacije za naprej :mrgreen:
Slika
Slika

DIN 912 M6x12, A4 70 in 96 kosov kasneje :mrgreen:
Slika

In tako so felge kakšen mesec ali dva ležale v delavnici, ker sem toliko časa iskal gume za avto. Ne da jih je težko nabaviti, hudič je, ko se odločiš, da boš nataknil na avto gume, ki so bile ostanek drugega projekta izpred kakšnih 5 let s prevoženimi 3 kkm. Pa potem najdeš gume v garaži, pa ugotoviš da si jih našel 2/4, kasneje še dodatno 1/4, manjkajoča 1/4 pa te jebe in se ti skrije. No ja, sam pred sabo jih skril v kleti hiše kako leto nazaj :mrgreen:
To je to ko imaš na različnih lokacijah preveč krame :oops:


......


V glavnem, dela se, ni dolgcajt, vedno so ideje kako fond za vozni park osiromašit :mrgreen:
Zadnjič spremenil grega983, dne Sr Sep 13, 2017 9:13 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Od ostalih Polzelskih/Framskih bedarij :mrgreen:

Po ličariji dolgo časa nazaj se je permanentko temeljito naoljilo :)
Slika

Slika

Slika

Slika

.....fotr pa čisto vzhičen nad naoljenim dvoriščem :mrgreen:

V avto sem namestil že nekaj drobovja :mrgreen:
Slika

Ker krame/rezervnih delov ni nikoli dovolj, sem se prelevil v pravega bakrenega, še daily alfa zgleda včasih kot cigomobil :mrgreen:
V tem primeru sem v Logatcu zvohal komplet menjalnik, kardan in premo od 33 1.3 ie 4x4. Ker se je enim bedakom zdelo smiselno popolnoma lepo 4x4 karoserijo razrezati za staro železo, potem ko menjava motorja z 1.3 ie na 1.7 ie ni uspela zaradi razlik v štromu. Jebeni mesarji :evil:

Slika

Slika


Nekje tu vmes je sledila selitev, bajta, izdelava nadstreška, finance, razpoloženje ......

Pa je šlo kakšnega pol leta naokoli ......

Selitev vsebine garaže v klet hiše :mrgreen:
Slika
Črn cigomobil v akciji :D

Slika
Kr pogumna odločitev prevažanja dveh 16v motorjev v bež leder notranjosti :mrgreen:

Naj služi, če sem že služil da sem zaslužil za njo :lol:

Slika
Zgoraj - original menjalnik z ubitimi sinhroni, težkim prestavljanjem, olje ščije z vsakega tesnila ....
Sredina - menjalnik z 4x4 karavana z neznano zgodovino, puščanjem olja na vsakem tesnilu
Spodaj - menjalnik z bojda prevoženimi samo 90 kkm in kapitalnim puščanjem olja na vsakem tesnilu

Tako po večerih sem pričel v kleti pedenati drobovje. Za ogrevanje zadnje zavore.
Ne moreš da verjameš kako se da zakomplicirati zadnjo čeljust s toliko oringi, semeringi, seger obročki, ......

Slika

Slika

Slika

Slika


Nadaljeval sem z obnovo preme (bolj čiščenje in barvanje ker ni veliko, kar bi lahko krepnalo na njej razen bremz) :)
Slika

Slika

Slika

Pi.. da ji materina pa tista zadnja 1/4 gum za delto. Po kake pol leta sem opazil kje se skriva :evil:
glej kaj je pod premo


Pod pankom se je začelo nabirati lepo očedeno železje :mrgreen:
Slika

Slika



Pa seveda vmes ni šlo brez zbiranja dodatne krame - kosi še enega 16v mopeda in sprednje brezme z dedre turbo kot osnova za en projekt na delti, ki bo predstavljen ob drugi priliki
Slika

J... ga, zgleda sem horder :?


Ker vzmetenje ni samo na zadnji aksi, sem se lotil še sprednje akse :)
Fedre peskane in prašno barvane, turnškova sprednja amortizerja in pa bremzi z jebene opel calibre.

Čeljusti sem dobil gratis od nekaterim poznanega alfista s Tomačevega z obrazložitvijo da so diski in čeljusti genau s calibre turbo in da na šrauf pašejo na abšenkl na trentatre, kar naj bi namudril en hrvat, ki je to kramo šenkal temu alfistu.
Ja ja, dobro se je zanašati na znanje/neznanje drugih. Ne bom razlagal kako dolgo je trajalo, da sem ugotovil, da čeljusti so z opel calibre/astre, so pa z 2.0 16v modela in da res pašejo na šrauf. Še adapterja ne rabiš. Le na disku je potrebno na notranji strani, kjer nasede na nabo, podrejati en rob.
Sta pa diska premera 284 mm z batkom premera 54 mm, kar je opazno več od fabriških 240 mm in 48 mm. Tako da mislim da bo nekaj bolj haska ob zaviranju :D

Slika


Pol leta za tem in dobrih 70 m2 nadstreška kasneje ena gasilska ..... :)
Slika

Permanentka in delta končno pod isto streho v družbi daili 159 ter ženinem 1.5 110 dci scenicom.
Jap, tale tazadnji je bil odrešelj 159ke za vsakodnevno prevažanje pesovja. Ščeneti v trenutku zjebejo in spraskajo vse možne in nemožne kose avta, zato sva nabavila kripo, ki je res ni škoda, se nobenemu ne smili in jih ima nekaj miljonov morebitnih darovalcev rezervnih delov :mrgreen:


Jap, malo frišne slike

Slika

Slika


Pismo, spet je šel en večer, ko sem se razpisal :oops:
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
Aless
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2180
Pridružen: To Jan 09, 2007 10:58 am
Vozilo: ....
Kraj: Bizeljsko / Maribor
Kontakt:

pohvalno =D>
tomasso
Alfist
Alfist
Prispevkov: 416
Pridružen: Ne Jan 05, 2014 11:01 pm

Bemtiš lepa drva. Vas pa ne zebe.
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Nimam kaj reči. Samo ploskam lahko =D> =D> =D>
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Dva stara avta obdelujem kot da ni jutrišnjega dne, ovi pa vidi samo drva =D> =D> =D> =D> =D> =D>

Ja bukova so, srednje debeline, 33 cm dolga, dve klaftri. Ravno dovolj za kamin čez celo zimo


Enihu

Kot kaže sem končno odpravil težavo, ki se mi je vlekla že dve sezoni.

Namreč pri boostu nekaj manj kot 1 bar (kolikor imam nastavljenega sedaj) je nad 5k obrati v 4. in 5. prestavi motor zelo rad počepnil oz. grobo zaprl konjušnico. Nadležna reč med prehitevanjem, zaskrbljujoča reč zaradi trajnosti motorja. Premalo benza in prisilno polnjenje nikoli nista kompatibilna na dolgi rok. Težava se je letos pričela stopnjevati, ko so se prekinitve pričele dogajati že v 3. prestavi.
Rešitev težave je čisto slučajno navrgel kolegov stric, mehanik in ljubitelj starih italjanskih krip.
Njegov monolog je šel nekako v smislu, da po njegovem mnenju me heca regulator benza, ker je star, v njem je membrana, ki sčasoma otrdi. Njegovo delovanje je drugače sila preprosto, ker ga regulira vakum......
In da dvomi, da mi ga serje bencinska pumpa, ki je bila moj glavni osumljenec.

Po krajšem razmisleku sem namudril, da mi je ta del z vakumom zelo znan, saj sem lansko sezono že imel težave s kvaliteto cevi v motornem prostoru, ko so nekatere prav neverjetno hitro propadale in sem jih menjal. Tudi vakumske.
Kot kaže je stavkala ena od objemk na vakumski cevki, ki gre s sesalnega kolektorja do bencinskega regulatorja. Očitno je bila premalo zategnjena, zato je ob daljših obremenitvah in večjem boostu prihajalo do boost leak-a, kar je imelo za posledico, da je regulator mislil, da je boost manjši od dejanskega, motor pa je trpel bencinsko sušo. Zamenjal objemko in jo zategnil, da je z nje voda pritekla in čakal na lepe, suhe dni :)



Po novem motor laufa kot singerca, vleče pa nehumano dobro za tistih nekaj kubikov pod haubo. Sicer realno nima za burek proti mapiranemu 20v jtd-ju (trenutno), sta pa zato zvočna kulisa in majhna karoserija krivi za evforijo ob priganjanju v obratih :mrgreen:

Aja, planov še kar ni zmanjkalo. Ideja je, da se v kratkem zvočno izolirata strop in dno kabine, pod novo kolesje se natakne večje sprednje zavore, malo da se razkoplje armaturko in deložira farmo čričkov, črno pobarva plastiko na odbijačih, se nabavi še nekaj bonbončkov, .....

Ni da ni 8)
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Banny
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Če Okt 04, 2012 12:14 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Tolmin

Ja ene skrbi, da bo zima mrzla :mrgreen:

Drugače pa pohvale :mrgreen:
Glede barvanja plastike na odbijaču. Na 156-ki eksperimentiram s tem produktom
https://www.spoliraj.si/si/premazi-za-z ... 30-ml.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Pobarval sem sicer plastiko pod brisalci, in barva drži že par mesecev. Porabil sem pa mogoče 5 kapljic te "barve".
Če želiš, ti jo dam za probat.
Scremer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1700
Pridružen: To Apr 05, 2005 9:43 pm
Vozilo: AR159, AR spider veloce
Kraj: Kransterdam
Kontakt:

Top! Imaš voljo, znanje, veselje, nekaj prostora, finance in potrpežljivo partnerico. Zahteven hobi v vseh pogledih. Z veseljem spremljal temo, samo vztrajaj. [-o<
155 1.8TS, 164 3.0 V6, 156 1.9JTD 105CV, 156 1.6TS, 156 1.9JTD 116CV, 159 1.9JTDm 120CV, spider veloce
tomasso
Alfist
Alfist
Prispevkov: 416
Pridružen: Ne Jan 05, 2014 11:01 pm

Bolj za hec je bilo to mišljeno kot pohvala tvoji delovni vnemi, ker drva pač ne skočijo sama iz hoste v skladovnico.

Glede obnove italijank pa: kapo dol. Taka doslednost je hvalevredna.
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Pa še beseda ali dve o daili italjanki

Nič posebnega, služi svojemu namenu, v zadnjem letu pa se je nekaj malega poleg rednih servisov delalo na njej:

- sprednji levi kolesni ležaj je odpovedal poslušnost

- menjava zadnjih zavornih diskov in ploščic

- menjava zajl za ročno (jebemu lahi pa zasnova avtov)

- menjava mehanizma za pomik zadnje leve šipe

Slika

Slika

Slika


Pa še dve na temo delovnega konja

Slika

Slika


Plani za naprej ?

Puše na sprednjih rokah so kot žvečilka in jih bom v kratkem pomenjal, desna polosovina na slab dan opleta kot pri norcih in jo bom v kratkem tudi zamenjal, na zadnjem odbijaču en parkirni senzor kliče po menjavi, streha, hauba in levi bok pa kličejo po popravilu 100 in več lukenj od toče :oops:,
desni sprednji blatnik rjavi pod smerokazom (slabo popravilo pri prejšnjem lastniku), tako da ga bom verjetno kar v kompletu menjal, meglenki spredaj sta že tudi videli lepše dneve, anteno mi je sosedova mačka rahlo predelala, zato radio dela za en q..c.
Pa zdravo bi bilo narediti velik servis :oops:
Kratek seznam napak, ki se bodo sanirale pozimi, ko zunaj ni pametnega za delati :mrgreen:

Ideja je tudi, da bi zadnja lonca olajšal drobovja, saj me prav živcira traktor zvok do 2k obratov, čeprav je to po drugi strani le daili voz in je vprašanje smiselnoti imeti še eno glasno prdalo pri hiši :)

Drugače pa služi alfata. Poraba 7-7,5 l/100 na 18 colah poleti, lega na cesti dobro dobra (ko so puše na rokah kos nalogi) ob upoštevanju, da je pod haubo slon od motorja.

Ampak kljub temu alfa ne gre od hiše dokler bo vzdrževanje še na sprejemljivem finančnem nivoju oz. dokler ne krepne kaj kapitalnega.
Roke, velik servis in take pi...ije se ne štejejo v to kategorijo :D
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
RED_line
Alfist
Alfist
Prispevkov: 267
Pridružen: Če Mar 18, 2010 11:18 am

Zanimive so mi feltne od integralke. Nisem vedel da je luknja med obročom in sredinskim delom. Meni povsem nelogično
Odgovori
  • Informacija