To je moje novo multi uporabno, pustolovsko vozilo za vsak dan
Kanta od bmwja je mogla it zaradi previsokih stroškov glede na to kar je nudil in čas je bil za bolj uporabno ter bolj ekonomično vozilo. Z crosswagonko se zdaj družim že kak mesec, in odpravljenih je bilo že kar nekaj grehov, ki jih predhodni lastnik ni popravil. Manjkalo je nekaj čepkov, plastik in popraviti je bilo treba rolo prtljažnika (hvala Gregson za dele). Zunanjost, pa je dobila n novo pobarvan blatnik. Dobila je nove tepihe in nov radio, ki podpira uporabo volanskih komand. Edino kar je potrebno postoriti je še nosilec menjalnika, ki pa ga ni za dobit, pa tudi obnove se vsi nekako otepajo
Crosswagon q4 nima kar se tiče podvozja skoraj nič skupnega z navadno 156, prav tako so drugačni nekateri karoserijski deli in seveda menjalnik - pogon. Gre za redkost pri nas in je težko dobiti res dobro. Vožnja z njo je super, saj se ne nagiba kot bi človek pričakoval in je prava alfa skozi ovinke. Kakšen hud teren ne mara, saj hitro začneš riti z odbijači po tleh, če premaguješ kakšne globoke kanale. Prav tako je prehitra prva prestava, kar je problem pri speljevanju v hudih strminah. Zaradi svoje togosti, kar je dobro na lepih cestah pa se na terenu zgodi, da imaš hitro kakšno kolo v zraku. Je pa super za vožnjo po makadamih in travniških cestah... kljub zaprtim šipam, pa vedno v kabino pobegne pol travnika čričkov, da ti ni dolgčas
Še najbolj mučna je vožnja po mestu, ker sta 1. in 2. kratki, tretja pa predolga... kar je ravno tam okoli 40-55km/h. Tudi na AC gre motor precej v obrate pri hitrostih nad 150km/h. Poraba je ugodna, glede na težo in prenose, lepa vožnja kombinirano 6,5-7l/100.
Tu so slike: