Zadnje novice

MiTo 1.3 & Giulietta 2.0 & 159 2.0

Slikice vaših jeklenih konjičkov

Re: MiTo 1.3 & Giulietta 2.0 & 159 2.0

OdgovorNapisal/-a AnAlfaBet » Ne Okt 27, 2019 9:19 pm

Sprva se mi je zdel volan ok, zdaj pa opažam da je zavijanje v obe smeri postalo nenavadno. Občutek je kot da bi se spreminjala moč servota. Zavije normalno, potem pa v enakomernih preslednih (kot nekakšno valovanje) čutiš drugačen občutek na volanu. Morda je tudi malenkost čuden zvok, ali je to samo občutek.


Zrak v servo sistemu (premalo olja) ali pa zdrsuje jermen (lahko je tudi malo masten ali pa zdrsuje na enem delu)
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 332
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 12:37 am
Kraj: Noumest

Re: MiTo 1.3

OdgovorNapisal/-a nedvedinho » Po Nov 18, 2019 12:52 pm

nedvedinho napisal/-a:Giulietta:
Pedal za gas je postal neodziven. Po ponovnem zagonu avtomobila je avto deloval do ponovitve napake. To se je zgodilo 2x v jutranji gneči ob hladnem motorju. Tester je pokazal napako P1541 Variable Displacement Oil Pump. Avto je deportiran k mehaniku. Po izkušnjah mehanikov in uporabnikov tujih forumov ni kriva oljna črpalka. Ta naj ne bi crknila nikoli. Na alfaowner predlaga menjavo 55271489 - ventil pritiska olja. Bomo probali.

Rešeno z menjavo tesnila na oljni črpalki. Težava je enaka kot pri 159. Ugodna rešitev za katero se zahvalujem Filipu (Alfar).

nedvedinho napisal/-a:159:
Ob pritisku na tipko start, avto občasno potrebuje cca 2-3s več kot je normalno da vžge. Vžge vedno. Ob tem se pojavi belo-moder dim. Na ekranu se je sprava pojavljalo obvestilo o vodi v naftnem filtru, zadnje čase pa o slabih grelnih svečkah. Tester pokaže napako na luftmeserju. Bomo zamenjali s testnim in vidim kako naprej. DFP in EGR sta out.

Menjan luftmeser, menjan senzor vode pod naftnih filtrom in menjana ena svečka. Rezultata ni, oz. je enako kot je bilo. :doubt: Korekticje na šobah so tudi normalne.

AnAlfaBet napisal/-a:
Sprva se mi je zdel volan ok, zdaj pa opažam da je zavijanje v obe smeri postalo nenavadno. Občutek je kot da bi se spreminjala moč servota. Zavije normalno, potem pa v enakomernih preslednih (kot nekakšno valovanje) čutiš drugačen občutek na volanu. Morda je tudi malenkost čuden zvok, ali je to samo občutek.


Zrak v servo sistemu (premalo olja) ali pa zdrsuje jermen (lahko je tudi malo masten ali pa zdrsuje na enem delu)

Izgleda da je vse našteto ok. Še raziskujemo.

159:
Ne dela šprica za vitreks.
Ko pošpricaš, se v delujočem stanju vklopijo tudi brisalci. Pri meni ni ne vitreksa, niti brisalci se ne vklopijo (ki bi se v primeru da je zmanjkalo). Samo brisalci drugače deluje normalno.
Menjana je bila črpalkica v posodi.
nedvedinho
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 389
Pridružen: To Mar 02, 2010 3:53 pm

Re: MiTo 1.3 & Giulietta 2.0 & 159 2.0

OdgovorNapisal/-a MatejM » Sr Dec 04, 2019 5:28 pm

Glede vžiganja- identičen problem sem imel na CDTI 120km ekvivalent JTDM motrju, razlog je bil štarter. Po menjavi je bila očitna razlika.
MatejM
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 22
Pridružen: Ne Jul 21, 2019 7:42 pm

Prejšnja

Vrni se na Galerija&Video

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost