Precej pozno tole pišem
.
Prvo je potrjeno, da števec laže še bolj kot naši politiki
Od zadnje objave se na avtu ni spremenilo nič drastičnega. Več ali manj vse ostaja enako edino sredinsko konzolo sem kupil "karbonsko" in jo prebarval v mat črno, ker mi zgleda pocensko je karneka imitacija čeprav gre za original kos. Na mojem avtu kar bo zgledalo kot karbon tudi bo karbon.
Evo prebarvano in prelakirano z mat sprejem
Zamenjal sem tudi prestavno ročko katera je po novem tudi črna mat in pa radio. Prvo vgranjo Blaupunkt Modeno je zamenjal radio Blaupunkt Amsterdam. Dobil sem čisto novega nikoli zmontiranega v original škatli z vsemi pripadajočimi papirji kabeljčki itd. več o njem v naslednjem postu.
No najbolj važno pa je to, da sem uspel za zaključek sezone obiskati Grobnik in se udeležiti time attacka. Upravičil sem naslov teme "track car" in po eni strani dosegel cilje, ki sem si jih zadal. Sestaviti si avto po svojih željah in okusu ter z njim dirkati na pisti. Vozil sem prvič na taki "tapravi pisti". Do sedaj sem bil na racelandu to je pa to. Občutki nepopisni je bilo pa dosti gužve in je bila kar težava postaviti hiter krog sploh proti koncu, ko sem šele dobro začel spoznavati progo. Štoparca se je ustavla na 1:57.140 Za prvič sm zadovoln so pa v avtu in šoferju še velike rezerve in se nadejam, da že naslednjič čas popravim
. Avto je delal brez problema. Tresle so bremze ampak avto je imel zelo dober pojemek. To pa je tudi edina omembe vredna zadeva katera me je motila. Lega, grip, moč zaenkrat super! Prvo se naučim to maksimalno izkoriščat potem pa naprej
. Po grobniku sem Alfici takoj menjal olje jo opral se zapeljal še en krog, da se mal prepiha in jo zapeljal v garažo na spanje.
Evo par slik iz grobnika