Po daljšem premišljevanju sem se le odločil odpreti temo za svoj avto.
Malo sem kolebal med tem ali je prav, da avto predstavim na internetu pa sem se na koncu odločil, da avto pokažem ostalim alfistom
Čeprav sem bil odločen, da kupim en drug avto pa se vse skupaj nekako ni izšlo sem začasno kupil svojo prvo Alfo 156 in to zato, ker sem se z Alfami precej dolgo spogledoval in se je pokazala priložnost, da sprobam Busso V6. To je bila zelenkasto siva 156 2.5 v6. Avto se mi je takoj dopadel že zaradi večjega števila konjskih enot ( prej M44 318is BMW E36 ) pa seveda 6 valjev , ki naredijo pravo čez Novitechov izpušni sitem Ker pa meni na avtu največ pomeni lega in občutek za volanon sem bil nad KW Gevindami več kot navdušen pa sem že prej bil " razvajen " z Eibachom na BMWju...... No pa je prišlo tako daleč, da sm se odločil avto nekej časa imet in sem na motorju naredil glavni servis zamenjal vse tekočine, nove bremze in za začetek letne sezone kupil gume Federal RSR semislick
Tako sem z avtomobilom prevozil kakšnih 8K km med drugim dolomite potem pa je sredi poletja avto nastradal v precej butasti nesreči.
U glavnem totalka kar je bilo uporabnega sem pobral dol školjko pa odpeljal v prešo
Preživeli so vsi pomembni deli in je v smeti romala u bistvu samo školjka ostali pa so motor, gevinde, feltne itd. Vse skupaj sem mislil prodat ampak sem stalno govoril, da edino v primeru če se pojavi “Ferrari” rdeča 156 z v6 motorjem se še enkrat lotim projekta..... po cirka pol leta se na internetu pojavi precej po Need for speed zrihtana rdeča 156tka
V upanju, da se lahko odstrani vso naknadno robo iz tega avtomobila brez poškodovanja laka in ostalih stvari z avtomobila z aro v žepu že naslednji dan letim na ogled. Vsi deli so bili le prisilikonani na avto nič vrtano ali kaj podobnega. Motor že ulala let ni videl glavnega servisa ampak itak sem imel rezervnega in pa u bistvu vse kar pač ni štimalo doma v garaži tako, da sem se odločil za nakup.
Da preidemo h bistvu....
Glede na to, da je rdečih 156tk z šestakom v nosu čedalje manj na slovenskih cestah in kolikor gledam tudi v tujini sem se odoločil za korak več ter se lotil malo bolj obširne obnove kot sem sprva mislil. Ideja je, da se avto naredi čimbolj lahek in močan seveda pa se nadgrajuje ostale komponente za boljšo lego in vodljivost. Vse skupaj gre malo po vzoru Alana kateri mi pomaga z kakimi nasveti…. Avto pa bo ostal street legal za nedeljske vožnje in občasne trackdaye