Alfa 156 V6 Sunday track car

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori
peruccy
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 527
Pridružen: Ne Maj 16, 2010 12:35 am
Vozilo: Skyline R33 GTS-T, Forester SF5 EJ205, Almera N15 GTi, P205 XUD9TE

Jaz sem trenutno najbolj zadovoljen z federalkami. Gripa ogromno, sploh če je geometrija pravilno nastavljena /o\ ;) Zanimiv projekt drugače. Kar pridno naprej.

Ti pa predlagam, da povežeš catch can tako, da pustiš stock ventil v kolektorju. Tega ne blindiraj, ker ti bo napolnilo posodo zelo hitro. Isto kot ti, bom catch can kmalu napravil še na fotrovo 166ko - Povezal bom stock ventil z cevjo direkt na blok - ventil je nepovratni, tako da ni skrbi da bi napolnilo kolektor z oljem. S tem odstranim stock posodo. Potem pa napravim izhod direkt iz obeh pokrovov in povežem obe na catch can. Zgoraj je pa mini filter, da lahko sistem diha. Pa brez skrbi, da bi se kaj vohalo. Če je vse narejeno kot treba, potem se nič ne voha. Škoda edino, da si vzel D1 Spec. Sem imel istega in ni ravno nekaj. Je prazna posoda. Boljše je, če ima znotraj "mesh/baffle". Poguglaj catch can baffle, pa boš dobil idejo. Anyhu... good luck z projektom!
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

jaz mam kar "vent to air" pa se nic kaj ne kadi ven niti ni mastno, zdrav motor :mrgreen:
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
schumacher
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 64
Pridružen: So Jan 16, 2016 4:31 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa 156 V6

tomasso napisal/-a:Med "street legal racing tyres" sem zasledil tudi te:
http://www.e-tyre.de/details.php?ref=261974" onclick="window.open(this.href);return false;

Dobi se v dveh izvedbah: medium 180 in super mehka 120, menda naj bi bila boljša od federalk in jo primerjajo s Avon in Yokohama http://www.e-tyre.de/details.php?ref=286852" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.e-tyre.de/details.php?ref=220848" onclick="window.open(this.href);return false;
Bomo še kakšne druge semislick probal sigurn....

peruccy napisal/-a:Jaz sem trenutno najbolj zadovoljen z federalkami. Gripa ogromno, sploh če je geometrija pravilno nastavljena /o\ ;) Zanimiv projekt drugače. Kar pridno naprej.

Ti pa predlagam, da povežeš catch can tako, da pustiš stock ventil v kolektorju. Tega ne blindiraj, ker ti bo napolnilo posodo zelo hitro. Isto kot ti, bom catch can kmalu napravil še na fotrovo 166ko - Povezal bom stock ventil z cevjo direkt na blok - ventil je nepovratni, tako da ni skrbi da bi napolnilo kolektor z oljem. S tem odstranim stock posodo. Potem pa napravim izhod direkt iz obeh pokrovov in povežem obe na catch can. Zgoraj je pa mini filter, da lahko sistem diha. Pa brez skrbi, da bi se kaj vohalo. Če je vse narejeno kot treba, potem se nič ne voha. Škoda edino, da si vzel D1 Spec. Sem imel istega in ni ravno nekaj. Je prazna posoda. Boljše je, če ima znotraj "mesh/baffle". Poguglaj catch can baffle, pa boš dobil idejo. Anyhu... good luck z projektom!
Danes sem naredil optiko. Spredej je 2 stopinji podrt zadej pa 3. Gipa v ovinku prčakujem kr precej kako točno je razpelan poslikam, da si znate predstavlat je pa res kar si rekel glede D2. Notr prazno še tega filterčka na vrhu ni blo sem ga sam dodal. Je bolj šov zadeva pač nekaj da dobro zgleda pod havbo :doubt: Jaz sem ga kupil da dobr opravlja svojo funkcijo in me ni najbolj prepričal.
Alan napisal/-a:jaz mam kar "vent to air" pa se nic kaj ne kadi ven niti ni mastno, zdrav motor :mrgreen:
Pr men se iz filterčka čist mal kadi ne skos ampak ko je fajn segret in mal pretiščan. Motor je videl že en kup blokad in vsega sigurno preden sem ga sam dobil. Zanj od kar ga imam skrbim tako kot je treba.


Alfo sem dobil od ličarja z katerim pa nisem najbolj zadovoljen in bo prage popravljal ker želim imeti avto po vsem tem trudu poštiman tako kot je treba.
Avto sem ta vikend imel na preizkušnjah, da sem uredil homologacije in optiko. Naredil sem 120km in avto deluje brez problemov. Drug teden pa alfica dobi tablice in gas.

Ena slika ko je bila na obisku pri specialistu :mrgreen:
Slika
Bi povedal en vic o Alfa Romeo pa nevem če bo vžgal :D
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

zadi mas 3 stopinje negative? :mrgreen: to zmanjsaj na 1,5 pa bo ok, zdej je cist za brezveze prevec.
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
schumacher
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 64
Pridružen: So Jan 16, 2016 4:31 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa 156 V6

Alan napisal/-a:zadi mas 3 stopinje negative? :mrgreen: to zmanjsaj na 1,5 pa bo ok, zdej je cist za brezveze prevec.
Menda se sploh štelat neda k je spuščen na gewindah jst pa sploh kompliciru nism mislm, da je prov da je tko zarad oprijema pa še tko jebitačno zgleda k jo zadej gledaš hehe :mrgreen:
Bi povedal en vic o Alfa Romeo pa nevem če bo vžgal :D
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

tkole bos mel understeer, pa zadi ti bo brezveze pobiral notranje robove. Zadi se zgornje vijake zamenja z excentricnimi pa bos prsu nekje na -2, lahko pa se tudi luknje v gevindah nardi ovalne za stelat.
Jz mam spredi -3,5 zadi -2 pa je lih prov.
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
schumacher
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 64
Pridružen: So Jan 16, 2016 4:31 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa 156 V6

Alan napisal/-a:tkole bos mel understeer, pa zadi ti bo brezveze pobiral notranje robove. Zadi se zgornje vijake zamenja z excentricnimi pa bos prsu nekje na -2, lahko pa se tudi luknje v gevindah nardi ovalne za stelat.
Jz mam spredi -3,5 zadi -2 pa je lih prov.
Zaenkrat bo tko kot je. Se pa bom v prihodnje verjetno še igral z višino avtomobila in bom pogledal tud kaj se, da z nakolonom narest.

V poznih nočnih urah včeraj sem uspel namontirat cupra lip na avto, da kolkr tok gor paše. Lip seveda ni primeren za ta avto in to kr laja vse po svoje ampak na koncu mislim da je kar uspelo. Mal sem imel pomisleke glede lipa pa sem se na koncu odločil da gre gor. Mal bolj agresivn spredn konc nardi kar mi je všeč :D . Druga zadeva je pa pranje žarometov. Nevem zakaj ampak men to strašn dobr zgleda in jih imam zaenkrat le okrasne :oops: upam pa, da dobim delujoč sistem in ga namontiram ob priliki.

Slika
Bi povedal en vic o Alfa Romeo pa nevem če bo vžgal :D
Uporabniški avatar
urbancebulj
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1802
Pridružen: Pe Feb 01, 2013 3:27 pm
Član Alfa Kluba: 1

Glede obojega se strinjam, cupra lip super paše, kot tudi nastavki za pranje žarometov. Ta naša "stara jajca" prav popestrijo ti "pljuvalniki"
:D

Tudi sam vozim -2 (max kolikor dajo exc vijaki) zadaj na japonki, meni osebno top za v ovinek pa tudi gum ne bo nehumano pobiralo znotraj.
Scremer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1700
Pridružen: To Apr 05, 2005 9:43 pm
Vozilo: AR159, AR spider veloce
Kraj: Kransterdam
Kontakt:

Schumacher imam nekaj kosov od prednjega pranja za pred FL 156ke, če te zanima. Sem se imel namen igrat s tem preko zime, pa ni bilo nikoli časa. Moram pa pogledat kaj točno imam.
155 1.8TS, 164 3.0 V6, 156 1.9JTD 105CV, 156 1.6TS, 156 1.9JTD 116CV, 159 1.9JTDm 120CV, spider veloce
Banny
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Če Okt 04, 2012 12:14 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Tolmin

Ce imaš šobe za pranje, pol prav veliko ne rabiš več. Rabiš posodo za teločino, ki ima mesti za dve pumpi. (Imajo mogoče vse?). Rabiš še pumpo in en nepovratni ventil, da ti voda ostaja v sistemu. Cevke daš bilokake.
Verjetno bom odbijač v kratkem pobiral spet dol, pa poslikam, če rabiš
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Mesti za 2 črpalki mislim da sta povsod. Rabiš potem le ustrezno črpalko in zvrtati luknjo. Pa napeljava za črpalko če je že predpripravljena.

Potem pa še časovni rele za pranje žarometov...
Banny
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Če Okt 04, 2012 12:14 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Tolmin

Damijan, kaj pomeni časovni rele? Da če nekaj časa držiš stikalo za pranje stekla, šele vklopi pranje žarometov? Kje si bil par mesecev nazaj, jaz sem pa še eno stikalo montiral, da vklopim pumpo samo po potrebi
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Časovni rele pomeni, da ne pere luči vsakokrat, ko pereš vetrobransko steklo. Sploh v zimskem času...
Tako sem imel (originalno) na 155-ki, Kappi, S70 in Feliciji. JE prednje luči pralo na vsakih nekaj pritiskov pranja prednje šipe. Če pa prednje luči niso prižgane, jih pa avtomatsko ne pere.
Banny
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Če Okt 04, 2012 12:14 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Tolmin

Damijan hvala.
Zato sprasujem, ker pri 156-ki pere luči pri vsakem pritisku na stikalo, če so luči prižgane. Ali pa je pri moji nekaj narobe
schumacher
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 64
Pridružen: So Jan 16, 2016 4:31 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa 156 V6

Stvari za pranje me bojo morda res zanimale prav tako slike kako zgleda itd. ampak to pride, ko bo čas za te stvari. Dobit morem tud druge šobe te so naleplene gor in so res samo okrasne. Enkrat ob priliki se lotim in naredim delujočo zadevo.

Avto je dobil tablice in se od prejšnega tedna že veselo vozim. Zaenkrat je za mano cirka 500 km od tega kar prejcej v zgornji polovici obratov. Avto še vedno opazujem če se bo karkoli pokazalo pa zaenkrat vse deluje odlično. Motor je suh kot poper dela normalno. Se mi pa zdi, da odkar imam vgradni KN filter motor vleče še bolj kot pomnim v tastari Alfi katera je bila donatorka motorja . Zgleda se z 3.0 cevmi na kolektorju bolj zastopi :mrgreen:

kombinacija - Kumho, KW in pa kolesa v / \ pa seveda lažji nos so poskrbel, da se avto kljub šestvaljniku v nosu pelje presenetljivo lahkotno in spredn konc niti mal ne rine vn.

Avto bo brez meglenk tako, da moram narediti neke pokrovčke. Slučajno kdo ve so original kaki pokrovčki? Je bila 156tka sploh kakšna brez meglenk?



Zaenkrat zlo zadovoln izboljšave in lepotni popravki me na avtomobilu še čakajo tako, da teme nebo kr konc ker je zrihtana do te mere, da se BP pelje in spodobno zgleda, sem si pa pošteno oddahnil ker je ta težek del za mano hehe.


Kakšno sliko objavim v kratkem....
Bi povedal en vic o Alfa Romeo pa nevem če bo vžgal :D
Odgovori
  • Informacija