Alfa Romeo GT 3.2 Nuvola

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori
Uporabniški avatar
mitjaz
Alfist
Alfist
Prispevkov: 411
Pridružen: Sr Dec 22, 2004 4:04 pm
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2
Kraj: Kozjansko

Odločil sem se za zavorne ploščice od Galferja.
76.jpg
77.jpg
Sprednje 1066RT in zadnje 1065R. Imajo zelo zanimiv performanse v primerjavi z DS2500 in me prav zanima kakšna bo izkušnja zaviranja.

K sprednjim ploščicam so dodane tudi antivibracijske nalepke. Upam, da ne bo preveč cviljenja....
Montaža sledi, ko dobim iz anglije še pletene zavorne cevi od goodridga. Plan je tudi podrejat diske, upam, da imajo še dovolj ''mesa''...

Do naslednjič...
Zadnjič spremenil mitjaz, dne Ne Jun 21, 2020 9:53 pm, skupaj popravljeno 5 krat.
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Daj rajši kar nove diske. Stare drejat je tako, kot bi se dam prepričeval ,da ne rabiš jest.
Uporabniški avatar
mitjaz
Alfist
Alfist
Prispevkov: 411
Pridružen: Sr Dec 22, 2004 4:04 pm
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2
Kraj: Kozjansko

Daj rajši kar nove diske. Stare drejat je tako, kot bi se dam prepričeval ,da ne rabiš jest.
Ni ravno tako. Dokler so diski v tolerancah je to čisto običajen in normalen poseg. Vsi podatki so tudi zavedeni v E-learnu in tudi drejanje je notri opisano kot čisto nekaj normalnega (kar tudi je).

So pa podatki naslednji: - sprednji 330 disk ima nov 32mm debeline, po drejanju je pa minimum 30mm.
-zadnji 276 diski ima nov debelino 10.2 do 9.8, po drejanju je lahko 9.35mm.

Če sem v teh tolernacah nima bit kaj. Tudi če sem 0,5mm pod omenjenimi ciframi se ne bom sekiral.
Uporabniški avatar
Zhagar
Moderator
Moderator
Prispevkov: 3725
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 4:12 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2011 & Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995
Kraj: Ljubljana

=D>

Sem preprican, da bodo super prijele.
Uporabniški avatar
mitjaz
Alfist
Alfist
Prispevkov: 411
Pridružen: Sr Dec 22, 2004 4:04 pm
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2
Kraj: Kozjansko

Končno so prispele tudi zavorne cevi iz Anglije :)
78.jpg
79.jpg
Jebi ga, če so čeljusti rdeče naj bodo pa še cevke :):):)

Montaža pa takoj, ko bo kak vikend fraj :)
Zadnjič spremenil mitjaz, dne Ne Jun 21, 2020 9:55 pm, skupaj popravljeno 6 krat.
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Ene koristne informacije ker se z enim avstralcom pogovarjam, ki tudi rihta GTA. Pa je montiral karbon rorčke in sesaln kolektor, pa preveril vse pred tem.

I also have carbon fiber runners and plenum. Runners are 45mm inside.

Because i had a spare cylinder head here, i told them that if they give me half price i will test them on the flowbench for free so they can advertise the results.
Really i only did that because i wanted to test if they worked or not, which they did, they flow more.

I tested everything on the flow bench, throttle body, airflow meter, pipes, airbox.
Its all bullshit. Standard throttle body flowed enough for the heads and so did airbox and airflow meter.
The restriction is in the chrome pipes and the plenum.
The carbon fiber stuff is still not ideal but it is the best you can get bolt on.

The pipes are 1mm bigger inside and the plenum is only better because of the shape inside, not 20-30hp like people say though, more like 10cfm difference thats all.
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

Rorcke od Mason Menga najbrz HPR :)
Gas loputa mal vecja sama res ne da efekta, je treba met vse cevi vecji fi, pa prehod v kolektor je pomemben. Bomo moj kolektor sprobal na dynotu (bomo imeli svojega) Cevke niso perfektne to je res, jaz sem moje vsaj na zacetku odzagal (stran tisti rob za serijske gumijaste cevi) in jih s piramido stanjsal in razsiril se za pol mm (je malo konusa) tako ni stopnice iz kolektorja v silikon in potem v cevi, pa seveda je treba prirobnice na glavah matchat glede na luknje v glavi (popravit odlitke)
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
schumacher
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 64
Pridružen: So Jan 16, 2016 4:31 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa 156 V6

U glavnem en kup dela pa bore malo efekta :D
Bi povedal en vic o Alfa Romeo pa nevem če bo vžgal :D
Uporabniški avatar
mitjaz
Alfist
Alfist
Prispevkov: 411
Pridružen: Sr Dec 22, 2004 4:04 pm
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2
Kraj: Kozjansko

Mini update:

Našel sem stare 15mm distančnike in daljše vijake od 166-ke. Ker je bil na šihtu fraj CNC, sva z sodelavcem hitro dodala nove luknje 5X98:
80.jpg

Fotkica brez in z distančniki:
81.jpg
82.jpg

Pa še ena od spredaj:
84.jpg
Zadnjič spremenil mitjaz, dne Po Jun 22, 2020 6:43 am, skupaj popravljeno 5 krat.
Uporabniški avatar
Zhagar
Moderator
Moderator
Prispevkov: 3725
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 4:12 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2011 & Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995
Kraj: Ljubljana

Že tako je gokart sedaj pa še distančniki :mrgreen:
Uporabniški avatar
mitjaz
Alfist
Alfist
Prispevkov: 411
Pridružen: Sr Dec 22, 2004 4:04 pm
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2
Kraj: Kozjansko

Fantje zbiram predloge za sprednje in zadnje navrtane diske z kanali za mojo GT kot iz spodnje slike

Slika

Kaj predlagate ??? Galfer sem že kontaktiral, ampak mi cena ne diši :doubt: ...
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Navrtanim bi se sam izognil, ker se luknjice zelo hitro zabašejo z umazanijo in dobiš take utore v diskih kot ima npr. ta 166ka: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... 20V6%2024V" onclick="window.open(this.href);return false;
Ob tem so pa še bolj nagnjeni k pokanju.

S kanali je boljše, vendar so kanali spet glasni ob zaviranju. Dobiš Brembojevo športno linijo diskov navrtane in s kanali.

Moj predlog bi sicer bil Tarox Zero, ampak mislim da jih več ne delajo - nobene šminke s kanali in luknjicami, a vseeno primerni za agresivno vožnjo: https://www.techautos.co.uk/tarox-front ... 2887-p.asp" onclick="window.open(this.href);return false;

Osebmo mi sicer luknjice + kanali izgleda "preveč", ali eno ali drugo, če se gre samo za izgled.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
mitjaz
Alfist
Alfist
Prispevkov: 411
Pridružen: Sr Dec 22, 2004 4:04 pm
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2
Kraj: Kozjansko

Mini update:

Alfica spet pridno počiva in čaka na tople poletne dni.
V tem času sem pridno nabral kompleten set za upgreade zavor.
86.jpg
Da povzamem:
- Zadnje zavorne ploščice Galfer 1065R
- Sprednje zavorne ploščice Galfer 1066RT
- 2x 0,5l zavornega olja Motul RBF660
- Goodridge sprednje in zadnje pletene zavorne cevi
- Zadnji zavorni disk M-tec model 1216 drilled + grooved (teža diska 4,0 kg)
- Sprednji zavorni dvodelni disk M-tec model 7008 drilled + grooved (teža diska 8,7kg)

Zdaj pa samo rabim še čas za montažo.
Zadnjič spremenil mitjaz, dne Po Jun 22, 2020 6:45 am, skupaj popravljeno 3 krat.
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Kje pa koliko za diske?
Uporabniški avatar
mitjaz
Alfist
Alfist
Prispevkov: 411
Pridružen: Sr Dec 22, 2004 4:04 pm
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2
Kraj: Kozjansko

Diski so malo čez 500€, vzel sem jih preko Filipa (killergame). Vse skupaj je pa malo čez 1k €.
Odgovori
  • Informacija