Mnenje glede tega so precej deljena - nekih kvalitetnih dyno meritev pod kontroliranimi pogoji nisem nikoli uspel najti. Če boš vzel večjo loputo vzami od Porsche Cayenna (kataloška štev. 0280750114 in 94860611503), ker je precej cenejša rabljena kot od Ferrarija F360, pa 2 mm večja je (78 proti 76 mm). Pri ACT-ju ti naredijo kolektor z lukjno po želji - odvisno s katero loputo boš kombiniral.
http://www.actproducts.co.uk/product/cf ... u-bracket/" onclick="window.open(this.href);return false;
Moj predlog je sicer da so prva predelava na tem motorju sesalni kolektorji brez katalizatorjev. En razlog je višja zanesljivost (saj se pri zadnjem kolektorju vse skup zelo segreva, kar domenvno lahko vodi v okvaro (tesnilo glave, pregrevanje ventilov,..), druga pa seveda prirastek moči, odzivnosti,...
Cenejša opcija so rabljeni CF2 kolektorji od GTV-ja 3.0 ali 156-ke 2.5, ampak moraš pri tem posegu zamenjat tudi downpipe in malo zvit cevi za olje pri filtru, ker drugače se ga ne bo dalo zamenjat, zaradi nedostopnosti.
Druga dražja varjanta je pa kolektorji od Wizarda/Autodelte/.... ki pa so direkt zamenajva za originalne CF3/4 kolektorje.
Slabo ni tudi da daš na kolektorje nanest keramični premaz (sicer ni poceni), ki še dodatno zmanjša temperature v motornem prostoru in hkrati olajša pretok izpušnih plinov.
http://www.zircotec.com/" onclick="window.open(this.href);return false;