Zadnje novice

Alfa Romeo GT 3.2 Nuvola

Slikice vaših jeklenih konjičkov

Re: Alfa Romeo GT 3.2 Nuvola

OdgovorNapisal/-a mare87 » Po Apr 10, 2017 8:38 pm

mitjaz napisal/-a:kr zlil :D

Resno? Ti ga bo vn porinl čez kakšn semering :?
Alfa 147, Alfa Romeo Sportwagon, 2.5 V6
mare87
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: Alfa 147, 1.6, Alfa 156 2.5 V6, Sportwagon
 
Prispevkov: 871
Pridružen: Pe Jul 24, 2009 7:37 pm
Kraj: Škocjan

Re: Alfa Romeo GT 3.2 Nuvola

OdgovorNapisal/-a mitjaz » To Apr 11, 2017 2:25 pm

Resno? Ti ga bo vn porinl čez kakšn semering :?


Ah, ta je pa bosa :roll:
mitjaz
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2
 
Prispevkov: 407
Pridružen: Sr Dec 22, 2004 4:04 pm
Kraj: Kozjansko

Re: Alfa Romeo GT 3.2 Nuvola

OdgovorNapisal/-a Alan » To Apr 11, 2017 6:20 pm

2l je cisto ok, pa 1.8 pa 2.2l tudi :) ni tako obcutljiv menjalnik.
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa 166 2.4 JTD 110kw in 156 3.0 24V V6 GTAm
 
Prispevkov: 4375
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm

Re: Alfa Romeo GT 3.2 Nuvola

OdgovorNapisal/-a mitjaz » To Maj 02, 2017 9:47 am

Podaljšan vikend sem izkoristil za ''razfuk'' kompletnega zgornjega dela motorja.

Slika

Slika

Slika

Slika

Zamenjal sem obojna tesnila ventilskih pokrovov, saj so stara spuščala.
Slika

Slika je bolj slaba, končni rezultat je ''bling bling'' pod pokrovom, saj sem ščistil in spoliral vse demontirane dele . Cevko motornih hlapov pa moram dobiti drugo...

Before:
Slika

After:
Slika
Zadnjič spremenil mitjaz, dne Sr Jul 17, 2019 1:47 pm, skupaj popravljeno 30 krat.
mitjaz
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2
 
Prispevkov: 407
Pridružen: Sr Dec 22, 2004 4:04 pm
Kraj: Kozjansko

Re: Alfa Romeo GT 3.2 Nuvola

OdgovorNapisal/-a mitjaz » Po Jul 24, 2017 10:14 am

Fantje ima kdo kakšne ''real life'' izkušnje z tem izdelkom v kombinaciji z večjo gas loputo?

Slika

Je kdo delal meritve količine vsesanega zraka glede na vrtljaje motorja v kakšnem MES-u ali temu podobnimi orodji pred in po predelavi ?

Katerega ''tunerja'' priporočate da popravi mapo po tem posegu ? (pa ne mi z CSS #-o )
Zadnjič spremenil mitjaz, dne Po Jul 24, 2017 9:11 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
mitjaz
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2
 
Prispevkov: 407
Pridružen: Sr Dec 22, 2004 4:04 pm
Kraj: Kozjansko

Re: Alfa Romeo GT 3.2 Nuvola

OdgovorNapisal/-a pero666 » Po Jul 24, 2017 10:22 am

Z malo srece bere tole Alan, pa ti bo kej svetoval. Drugace pa malo posurfaj po njegovi temi, on si je naredil sesalnega doma (alu pa trobentice not) pa vecjo loputo poleg vsega ostalega. Kolko sem jaz videl, je na grobniku lovil fante z precej bolj potentnimi in eksotocnimi stroji. Mislim da ni niti mapiral, ker so ble prehude cene + bi rabil standalone za kej resnega, ti motorji laufajo na bogato razmerje in bi bil prevelik vlozek glede na pridobljeno. Malo ga povprasaj.
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI
 
Prispevkov: 1386
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm

Re: Alfa Romeo GT 3.2 Nuvola

OdgovorNapisal/-a lizard » Po Jul 24, 2017 11:33 am

Mnenje glede tega so precej deljena - nekih kvalitetnih dyno meritev pod kontroliranimi pogoji nisem nikoli uspel najti. Če boš vzel večjo loputo vzami od Porsche Cayenna (kataloška štev. 0280750114 in 94860611503), ker je precej cenejša rabljena kot od Ferrarija F360, pa 2 mm večja je (78 proti 76 mm). Pri ACT-ju ti naredijo kolektor z lukjno po želji - odvisno s katero loputo boš kombiniral. http://www.actproducts.co.uk/product/cf ... u-bracket/


Moj predlog je sicer da so prva predelava na tem motorju sesalni kolektorji brez katalizatorjev. En razlog je višja zanesljivost (saj se pri zadnjem kolektorju vse skup zelo segreva, kar domenvno lahko vodi v okvaro (tesnilo glave, pregrevanje ventilov,..), druga pa seveda prirastek moči, odzivnosti,...

Cenejša opcija so rabljeni CF2 kolektorji od GTV-ja 3.0 ali 156-ke 2.5, ampak moraš pri tem posegu zamenjat tudi downpipe in malo zvit cevi za olje pri filtru, ker drugače se ga ne bo dalo zamenjat, zaradi nedostopnosti.

Druga dražja varjanta je pa kolektorji od Wizarda/Autodelte/.... ki pa so direkt zamenajva za originalne CF3/4 kolektorje.

Slabo ni tudi da daš na kolektorje nanest keramični premaz (sicer ni poceni), ki še dodatno zmanjša temperature v motornem prostoru in hkrati olajša pretok izpušnih plinov. http://www.zircotec.com/
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa 166 3.2 Collezione
 
Prispevkov: 4939
Pridružen: To Maj 30, 2006 6:19 pm

Re: Alfa Romeo GT 3.2 Nuvola

OdgovorNapisal/-a mitjaz » Po Jul 24, 2017 9:10 pm

@ lizard --> hvala za nasvet o loputi od Porscha. Ful všečna alternativa 8)

Kar se pa tiče CF2 kolektorjev:

Slika

So doma na lagru še od 166 3.0 :D. Za nanos keramike na kolektorje sem pa tudi že nekaj zasledil.
Je pa vprašanje koliko se to izplača delati na te kolektorje, ker niso ''equal lenght''. Po drugi strani pa bi bilo zanimivo izvedeti kakšna je razlika med klasiko in equal lenght kolektorji (če sploh je)...
Zadnjič spremenil mitjaz, dne Sr Jul 17, 2019 1:48 pm, skupaj popravljeno 7 krat.
mitjaz
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2
 
Prispevkov: 407
Pridružen: Sr Dec 22, 2004 4:04 pm
Kraj: Kozjansko

Re: Alfa Romeo GT 3.2 Nuvola

OdgovorNapisal/-a lizard » Po Jul 24, 2017 10:17 pm

Zadnji kolektor je pri 166 drugače speljan kot pri 147/156/GTV ker je nosilec postavljen drugače. Samo tolko da veš... ;)
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa 166 3.2 Collezione
 
Prispevkov: 4939
Pridružen: To Maj 30, 2006 6:19 pm

Re: Alfa Romeo GT 3.2 Nuvola

OdgovorNapisal/-a schumacher » Sr Jul 26, 2017 10:40 pm

Kolektorje od 2.5 motorja imam ene na lagerju če bi te slučajn zanimal je pa euro2 motor tko, da so taki kot morajo bit :D Za uspešno zmanjševanje temperature pod motornim prostorom jih poviješ v trak ( to sm naredil na svoji alfi) pa menda še kakšnega konja doda ker je večja hitrost izpušnih plinov.

glede sesalnega kolektorja sem pa tudi sam imel pomisleke in kolikor sem ugotavljal se nekaj pridobi že samo z montažo na motor za pravi izkoristek pa je absolutno treba mapirat. Da samo našraufaš gor in imaš obstoječo mapo je glede na ceno mislim da 500E premal dodatnih konjičov. Je pa pred mapiranjem treba imet dovod svežga zraka in odprt ror, da je to to. Na kratko avto mora dihat na polna pluča :mrgreen:
schumacher
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: Alfa 156 V6
 
Prispevkov: 61
Pridružen: So Jan 16, 2016 4:31 pm

Re: Alfa Romeo GT 3.2 Nuvola

OdgovorNapisal/-a mitjaz » To Avg 01, 2017 11:19 am

Mini update:

Slika

Slika

78mm loputa od Porsche Cayenne 4.5 V8 8)

pa še primerjava med original 70mm loputo in 78mm

Slika

Adpater sem že zrisal. Če mi bo uspelo, ga do konca tedna zreskam iz aluminija na CNC-ju.
Pred modifikacijo moram narediti še meritve pretoka zraka glede na vrtljaje motorja, da imam neko izhodišče.
Nato pa demontaža in mini predelava obstoječega kolektorja, nabava novih inteake cevi, montaža in ponovne meritve.
Zadnjič spremenil mitjaz, dne Sr Jul 17, 2019 1:50 pm, skupaj popravljeno 12 krat.
mitjaz
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2
 
Prispevkov: 407
Pridružen: Sr Dec 22, 2004 4:04 pm
Kraj: Kozjansko

Re: Alfa Romeo GT 3.2 Nuvola

OdgovorNapisal/-a Alan » To Avg 01, 2017 7:24 pm

Original je 67mm ne 70, adapter je pomojem brezveze saj potem nisi nic naredil glede pretoka, bolje je pobrusiti luknjo na kolektorju cimgloblje, da je lep prehod. potem se na kolektorju na vseh 4 luknjah odreze alu stran da se da vijak samo zataknit in se da zadaj varovalne matice.


Slika



lohk pa posodim moj kolektor s trobenticami pa 82mm loputo samo zelim dyno prej in potem, da vidim enkrat kaj sem naredil :)
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa 166 2.4 JTD 110kw in 156 3.0 24V V6 GTAm
 
Prispevkov: 4375
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm

Re: Alfa Romeo GT 3.2 Nuvola

OdgovorNapisal/-a mitjaz » Sr Avg 02, 2017 12:38 pm

Inteake luknjo na kolektorju bom itak povečal na 78mm, drugače je vse skupaj res velik nesmisel. Za adapter sem se pa odločil, ker bi rad, da zadeva izgleda malo bolj profi. :lol: Pa še zadevo lahko merim step by step (to je point te predelave), da končno malo razbijem mite o tem kaj prinese prirastek na Bussotu in kaj ne.
Sploh mi pa to ni težava, ker imamo CNC na firmi in je za take igračarije rezkat odlična zadeva 8)

Until next time...
mitjaz
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2
 
Prispevkov: 407
Pridružen: Sr Dec 22, 2004 4:04 pm
Kraj: Kozjansko

Re: Alfa Romeo GT 3.2 Nuvola

OdgovorNapisal/-a mitjaz » Če Avg 03, 2017 9:46 am

Slika

Izdelan adapter. Vikend bo zanimiv :-)(
Zadnjič spremenil mitjaz, dne Sr Jul 17, 2019 1:50 pm, skupaj popravljeno 7 krat.
mitjaz
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2
 
Prispevkov: 407
Pridružen: Sr Dec 22, 2004 4:04 pm
Kraj: Kozjansko

Re: Alfa Romeo GT 3.2 Nuvola

OdgovorNapisal/-a Binji » Če Avg 03, 2017 10:19 am

=D> =D> Poročaj, kako se obnese.
Binji
Administrator
Administrator
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
 
Prispevkov: 7315
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 5:51 pm
Kraj: Jesenice

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Galerija&Video

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov