Nikoli dolgčas...Včeraj sem se vačal z dopusta in sem imel ponovno "prigode". Že na poti tja grede se mi je tik pred Zadrom v zastoju začela kar sama od sebe zaganjati pod štant gasom in samo vprašanje časa je bilo, kdaj bo prižgala lučko. Seveda jo je po par minutah
. Pa je bil MAF zamenjan.
Domov grede pa tako ali tako žurka. Takoj ko sem zapeljal iz trajekta sem prižgal klimo in navdušen ugotovil, da je crknila
. Tja grede je delala BP. Avto je stal cel dan na soncu, zunaj čez 30. Do Ljubljane sem se skoraj 6 ur počasi a vztrajno mariniral. Če bi ostalo samo pri klimi bi bilo še dobro.
Na avtocesti mi alfica kar iznenada pri konstantnem gasu grdo cukne, takoj prižge lučko in izgubi vso moč. Sem šaltal dol, da bi nabral obrate pa ni šlo nikamor. Samo odkotalil sem se naravnost na odstavni pas. Avto ugasnem in prižgem in magično dela, a še vedno piska, kazalec goriva padel na 0 etc. Peljem počasi kakih 15 km po odstavnem pasu do prvega počivališča, jo priključim na tester, preberem napake (P1020, P1121, P1122), čista klasika. Pobrišem, avto dela in se odpeljem naslednjih 300 km brez problema. Vajo ponovimo v zastoju v Metliki (spet se je začela zaganjati v štant gasu in potem lučka).
Skratka...tole mi gre že pošteno na živce.
@AnAlfaBet
Možno, da je potenciometer slab, samo se mi zdi res malo verjetno, ker avto niti nima tako veliko kilometrov (170 000 km realnih).
Najprej bom porihtal klimo. Ko jo prižgem, kompresor niti ne "klikne" kot običajno. Ali je šel rele, varovalka ali pa dejansko kompresor. Ima kdo slučajno kje na lagerju kak rabljen a še dober kompresor?
Za napake throttle bodyja pa je dejansko mogoče, da je loputa zanič. Če ne drugega, bom poskusil na koncu testno zamenjati še to. Kdo ve, kje bi jo lahko dobil? Nove so nerealno drage...