Na alfi se je spet delalo tale vikend. Ker nisem na nikakršen način nikjer mogel dobiti Blackline luči ali pa so mi jih prodajali po nekih nespodobnih cenah, sem se odločil pobarvati na Blackline obstoječe žaromete. Hvala Tawkotu za res odlično opravljeno delo.
Za demontažo luči je treba sneti odbijač, tako da smo se najprej lotili tega. Alfa vedno skriva kakšno presenečenje, pa sem bil vseeno spet presenečen nad šlamparijami prejšnjih lastnikov...
Polomljen je bil zatič na odbijaču za pozicijo, zato so skozi odbijač zvrtali luknjo in ga zašraufali z ekstra šraufom, dvakrat predolgim in zoprnim za odstranit. Odbijač je bil prav tako malo pokitan a nič hujšega. Na eni strani je bila polomljena zaščita za motor, tako da je visela le še z ene vezice, prav tako sta bila polomljena oba konektorja na lučeh
:
Ko smo odstranili odbijač pa smo ugotovili, da manjka še kos "stiropora", ki pomaga držati obliko. Na žalost ga nisem mogel pravočasno dobiti preden smo vse skupaj sestavili nazaj.
Sledilo je razstavljanje luči. Stara plastika je bila že dokaj v bogem stanju:
Srebrni del je šel k ličarju na barvanje z mat črno visokotemperaturno barvo:
Sestavljene luči, pripravljene na poliranje:
Na novo in bistveno lepše kot prej se je v črno svetlečo folijo oblekla tudi maska:
In še končni rezultat
S posebnim premazom smo namazali še vse zunanje plastike in razlika je več kot očitna! Plastika je spet črna in izgleda kot nova, obstojnost pa naj bi bila tudi zelo dobra. Bomo videli čez čas. Čez luči se je naneslo keramično zaščito, da ne bodo spet zbledele in da bodo bolj odporne na vremenske vplive.
Opazili smo tudi, da nekje pušča hladilna tekočina. Ker je spodaj motorna zaščita se nikoli ni videlo lužice. Na srečo ni bila kriva pumpa, ampak je popustilo samo eno tesnilo, ki je že zamenjano.
Danes se je zamenjal še akumulator, filter za olje, olje (sedaj imam Motul X-Power 10W60).
Danes se tako ves vesel vozim iz službe, zunaj sonce, alfa prede....nakar mi 100 m pred domom najprej malo čudno cukne nato pa prava božična jelka po armaturki, utripanje lučke Motor Control System Faliure
in pa skoraj popolna izguba moči, nemiren tek in rožljanje/kašljanje kot da bo ravnokar spustila dušo
Nekako jo ranjeno privlečem do parkirišča in ugasnem. Ob ponovnem vžigu spet isti nemiren tek, lučka in vse.
Priključil sem jo na tester in javi napako P0302 - Cylinder 2 Misfire Detected. Imam občutek da teče na 3 cilindre in da je zato tak grozen zvok. Kaj je crknilo ne vem - vžigalna tuljava, svečka, injektor, kaka sonda??? Ima kdo idejo?
Če res teče na 3 cilindre ali jo lahko peljem cca 10 km do serviserja ali bom naredil škodo in raje kličem vleko?