Hvala za vprašanje. Novi napredek bo ta vikend, ko se bo opravil veliki servis in v sklopu tega še kaj mimogrede popravilo.Ribic69 napisal/-a:Še kaj napredka na 145ki? Ravno danes nameravam kupiti zelo lepo zeleno 145ko brez rje in pa z malo kilometri, tudi ta je 1.6 boxer.
Prej sem imel 147ko 1.9 Jtd Multijet 140 konjsko s sibedahom, vendar je bila na žalost spodaj prerjaveta. Kakšne so kaj boxer masine za vzdrževanje in pa "kronične napake" teh masin.
145ka brez rje ne obstaja, če do sedaj ni bilo nič izrazito zaščiteno ALI nikoli voženo pozimi. Vse rjavijo več ali manj na istih mestih. Za podrobne informacije preglej mojo temo kje smo švasali in sanirali. Tudi moja se je prodajal kot ''brez rje'' in je dejansko na prvi pogled ni bilo videt. Dokler nisem šel razkopavat. V mojem primeru je dno v odličnem stanju (pragovi, dno), koloteki so pa bili na udaru, ker jih nihče ni ustrezno zaščitil.
Za vzdrževanje je 8v boxer izredno enostaven. Oljni filter je zelo dostopen, svečke tudi. Svečke so po 12 EUR set. Jermeni od 5 do 15 EUR. Napenjalci so cca 40 EUR, vodna pumpa tudi ugodno. Prvi smiselen upgrade je montaža ventiliranih diskov iz 1.7 16v ali TS modelov, za boljše hlajenje. Problem lahko imajo s tesnili glav (olje v ekspanzijski posodi).
Bodi pozoren in ne zaleti se z glavo skozi zid. Te nove fotografije zelene 145ke danes naprej izgledajo veliko bolj privlačne kot prejšnje ampak naj te ob ogledu emocije ne premamijo, kar je ob brbotu boxerja kar težko . Vzami si čas! Cena je primerna.