Žagarjeva Alfa #2 - Alfa Romeo 145 1.6 Boxer

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori
RED_line
Alfist
Alfist
Prispevkov: 267
Pridružen: Če Mar 18, 2010 11:18 am

3 krone in gasa naprej. tega sploh ne rabiš tikat.
Uporabniški avatar
Zhagar
Moderator
Moderator
Prispevkov: 3725
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 4:12 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2011 & Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995
Kraj: Ljubljana

Ja, rja je večinoma površinska, ampak nesanirana površinska rja lahko in zelo verjetno preide v resne(jše) probleme na dolgi rok. Ne mislim čakat in gledat kako napreduje.
RED_line
Alfist
Alfist
Prispevkov: 267
Pridružen: Če Mar 18, 2010 11:18 am

sej pravim, 3krone in rešiš zadevo
Uporabniški avatar
Zhagar
Moderator
Moderator
Prispevkov: 3725
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 4:12 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2011 & Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995
Kraj: Ljubljana

Treba prvo rjo stran, ne pa kar čez špricat.
Uporabniški avatar
smukc
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1376
Pridružen: Ne Avg 19, 2012 5:10 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Krško

Zhagar napisal/-a:Treba prvo rjo stran, ne pa kar čez špricat.
=D> =D> =D> =D>
- Ex 2005 156 GIUGIARO 2.4JTDm
- Ex 2008 159 SW Ti
- 1989 75 V6 3.0
- Ex 1971 GT Veloce 1750
- Ex 1978 giulietta 1300
Uporabniški avatar
Zhagar
Moderator
Moderator
Prispevkov: 3725
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 4:12 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2011 & Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995
Kraj: Ljubljana

Spet malo novosti.

Naročil sem nove tipske tekstilne tepihe od Konstila (avtopreproge.si) in sicer Premium za voznika in sovoznika. Sem imel srečo, ker so ravno na dan mojega naročila dajali dodaten -30% popust zaradi svetovnega prvenstva tako, da sem se odločil za najboljše kar ponujajo. Poleg tega pa tako ali tako ne bom delal veliko kilometrov letno z rdečko.
tyLdypI.jpeg
WyD5MS1.jpeg


Vem, stopalke in prostor za počitek leve noge moram umiti s ščetko (poleg ostale notranjosti :lol:)

Druga stvar pa je izdelava rezervnega ključa. Namreč alfa je prišla samo z enim ključem. Ker nisem človek loterij sem za svojo rezervo ''kaj pa če'' dal izdelati kopijo ključa. 60 okroglih evrov in zadeva tudi preverjeno vžge. Ključavničar pa je imel vsega skupaj 10 minut dela.

Modre barve, jebiga, ni mi niti dal izbire. Se ne sekiram, važno, da sem ga že brandiral :mrgreen:
lFTz0Oo.jpeg

Za drugič pa so na lagerju novi cilindri zavornih bobnov (LPR), nove ploščice za bobne (Ferodo FSB307), svečke (NGK BP6E V-Line) in pa olje (Motul 6100 10W-40, semi) ter oljni filter (Coopersfiaam). Hvala Matjaž za robo =D>

Za olje še nisem prepričan, če ga bom dejansko menjal letos, saj čas tako hitro teče, kilometrov pa naredim manj kot 1000 na mesec, od konca oktobra/začetek novembra pa alfica ne bo vožena. Trenutno olje v motorju pa je še na otip dovolj viskozno, menjano pa naj bi bilo pred cca. 4000 km. Plan je tudi, če bo le možno, ob menjavi montirati senzorje za pritisk in temp. olja.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

V vednost le, da tole 6100 olje ni ravno nek pojem visoke kvalitete.
Uporabniški avatar
Zhagar
Moderator
Moderator
Prispevkov: 3725
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 4:12 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2011 & Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995
Kraj: Ljubljana

10.000 km bo pa menda ja zdržal.
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Sigurno bo, ampak neprimerno boljše, za isti denar Shell Helix HX7. Pa še Fiat standarde pokriva za večino, tudi novejših vozil.
Uporabniški avatar
Bojanxe
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4820
Pridružen: Po Jul 11, 2011 8:41 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 155 1.8 8V Sport
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm
Kraj: Ljubljana

Mater js isto olje dajem v 155. Pa se mi zdi v redu, požre ga skoraj nič med servisi.
Kaj bi bilo pa najboljše za stari 8V twinspark potem?
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

To govoriš za Motul-a 6100?

Sej, roko na srce, njegovih lastnosti ne izkoristiš niti 40%. Ga pa dolgo delovanje na visoki temperaturi čisto ubije. Npr. kolone pa to. Zato je za isti denar Shell HX7 neprimerno boljši, ker je stabilnejši.
Uporabniški avatar
Bojanxe
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4820
Pridružen: Po Jul 11, 2011 8:41 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 155 1.8 8V Sport
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm
Kraj: Ljubljana

Ja, tega Motula mislim.
Kaj pa mnenje o Selenii, primerjava s tem Shellom recimo?
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

To glede tega Motula me je že @moofdi opozoril v moji temi, stran 22
moofdi napisal/-a:Malo spremljajo tale 10w40 Motulov olje, jaz sem bil namreč močno razočaran nad kvaliteto...po dobre 6000km je blo olje totalno prežgano, črno kot bi bilo v dizlu...pa mam večino izvenmestno vožnjo, 90% od teh 6000km je blo recimo po omejitvah, ostalo tiščanje.

Samo kot opozorilo, da mogoče malo popaziš čez čas na olje. ;)

Selenia, moje mnenje še iz časov lastništva 155-ke, je pa samo stran vržen denar. Karkoli je bolje kot Selenia. Če pa že želiš Selenio, pa kupi vsaj Petronas olje, da ne preplačaš Selenie.

Selenia je bila takrat primerjana z oljem Valvoline. Je "skurjeni" Valvoline ogret držal višji tlak kot pa sveža Selenia.
moofdi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1629
Pridružen: Pe Maj 09, 2008 2:53 pm
Vozilo: 155 3.0 V6 24V
Kraj: Radovljica

Še vedno stojim za tem!

Sam sem z Mobilom veliko bolj zadovoljen in je v vseh mojih avtih že lep čas. Tudi Shell je ok.

Motul sem pa imel 10w40 v 1.8 16v atmosfercu in je blo olje na pol intervala slabo in zrelo za menjavo. 5w40 sem dajal v 1.9JTD 8V pa je ravno tako uničila olje v nekih 7kkm ventili so po teh km začeli malenkost ropotati in začela ga piti. Po menjavi na mobil 5w40 je spet laufala lepo, brez porabe olja. Mobil je zdržal nekih 12-13kkm (interval za serivs na 15kkm).

Jst sm v svojo 145 boxerco točil 10w40 Shella, laufala je lepo, je pa res da je že v osnovi popila nekaj olja...
Če je ravno, ni zabavno.
Uporabniški avatar
Bojanxe
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4820
Pridružen: Po Jul 11, 2011 8:41 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 155 1.8 8V Sport
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm
Kraj: Ljubljana

Hvala za mnenja, bom naslednjič prešaltal na Mobil, pa poročam ugotovitve :)

Je pa cenovno zelo ugodno to olje, mogoče ga zaradi tega avtomatsko nikoli nisem "porajtal".
http://www.motorna-olja-mobil.si/trgovi ... x1-10w-40/" onclick="window.open(this.href);return false;

Moderator lahko prestavi tole glede olja, v primerno temo, da ne bomo Žagarju smetili teme.
Odgovori
  • Informacija