Moje Taljanke
Moje Taljanke
Pozdravljeni bratje alfisti
V tej temi bom napisal kaj o mojih alfatah in pripetijah okoli njih.
Alfist sem postal takoj kot sem opravil vozniški izpit pred 13 leti, razlog pa je bila očetova črna 33ka. Nič kaj posebnega, ampak njeni zvoki, vonjave in občutek za volanom so poskrbeli, da sem se v škatlo zaljubil.

Takole je bejba zgledala, ko jo je oče pripeljal vso sijočo sredi 90-ih. Ves čas je lepo skrbel za njo, bila je njegov ponos.

Ko je prešla v mojo uporabo, sem ji namenil mali update, je dobila bele žmigavce in meglenke. In motor... Ker sem jo kot nadebudni mladi alfist vedno nečloveško klal
Leta in kilometri so se ji pridno nabirali, zato sem se 2010 odločil, da jo upokojim. 17 let in slabih 235k km ji je bilo dovolj. Ko sem jo "razdužil", je bila še vedno spodoben avto, čeprav je kazala že nekaj utrujenosti in bojnih ran.

Začel sem se ozirati za drugimi in ker alfistična kri ni dala miru, sem privlekel k hiši tole makino

156 SW 2.0 Twin Spark. Avto je imel za ta letnik mislim da vso opremo in zadeva je šla kot metek. Ampak pri moji vožnji in temu primerni porabi je preveč trpela moja denarnica, zato sva se z makino po samo 13 skupnih mesecih razšla. Ko se ozrem nazaj, mi je žal, da sem jo prodal, ker mi je avto služil v nulo. In neglede na vse fame okoli teh mašin nisem imel niti ene same sitnosti. Je pa naslednji lasnik uničil motor, kaj pa se je potem zgodilo z njo, ne vem...

Želja po ekonomičnosti in udobju me je gnala 166. In tako je na dvorišču pristalo tole...

2.4 sajavček z vso opremo. Zadeva je bila na neokusnih felnah in znižana na pasmater, da sem vlačil njen debel trebuh po tleh, samo če sem zapeljal čez najmanjšega enoceličarja


Ker mi je to vseskupaj najedalo in je avto bil prekleto neuporaben in neudoben za tako križarko, sem zadevo dal po hitrem postopku na klocne in jo vrnil v tovarniški spec

Ne tako sexy za pogledati, za voziti pa dosti bolje. Ko sem zadevo privlekel k hiši, se mi ni sanjalo, kaj pomeni imeti 166 glede stroškov. Kaj hitro sem preklinjal dan, ko sem si nakopal to nesnago na glavo. Vedno je bilo nekaj... Nikoli problemov z motorjem ali čim vitalnejšim, ampak vedno neke malenkosti, ki so stale mali milijon. Od stikal, vilic, stabilizatorjev, senzorjev, polosovin, fedri so pokali, enega dne se je kar odločila, da mi odlomi druklager. Vse sem prenašal s stisnjenimi zobmi in pestmi, ker ko je avto delal, se je res lepo peljal.

Tole postala kar njena default poza, naravni habitat. Zamenjal sem ji komplet sklopko z vztrajnikom, za 2 dni je začel scati semering na diferencialu... Opet menjalnik dol... Ko pa mi je 3 tedne po tem začel srati senzor glavne gredi in mi avto v največji nuji ni več hotel vžgati, se mi je stemnilo pred očmi in sem pobral tablice z avta in odšel na lov na avto.net za še eno veliko željo zadnjih let.
Tako je k hiši priromalo tole...

Presnete 166 sem se po kakem dobrem mesecu končno losal, novo priložnost ji je ponudil znanec, ki pa sem mu vljudno povedal v kaj se spušča in mu avto prodal za neke smešne pare... Ded je avto porihtal in ga vozil do pred kratkim. Jaz več nisem imel energije, živcev in denarja za njo...
GT sem kot prvo zapeljal do našega dobrega znanca Tribesa, ki je avto zmapiral tako kot se zagre. Sicer je nekdo že pred tem nekaj čaral po računalniku in se šel tunera, ampak dela ni opravil najbolje, zato je avto imel kar hecno krivuljo navora. Vglavnem, naš forumski znalec je zadevo porihtal, da zadeva obratuje še dandanašnji. Vmes sem ji privoščil par bombončkov...


Avto vozim vsakodnevno, služi mi dobro, včasih še predobro
Požrla mi je že ogromno €€€, živcev pa ne preveč, razlogi sledijo 
V tej temi bom napisal kaj o mojih alfatah in pripetijah okoli njih.
Alfist sem postal takoj kot sem opravil vozniški izpit pred 13 leti, razlog pa je bila očetova črna 33ka. Nič kaj posebnega, ampak njeni zvoki, vonjave in občutek za volanom so poskrbeli, da sem se v škatlo zaljubil.

Takole je bejba zgledala, ko jo je oče pripeljal vso sijočo sredi 90-ih. Ves čas je lepo skrbel za njo, bila je njegov ponos.

Ko je prešla v mojo uporabo, sem ji namenil mali update, je dobila bele žmigavce in meglenke. In motor... Ker sem jo kot nadebudni mladi alfist vedno nečloveško klal

Leta in kilometri so se ji pridno nabirali, zato sem se 2010 odločil, da jo upokojim. 17 let in slabih 235k km ji je bilo dovolj. Ko sem jo "razdužil", je bila še vedno spodoben avto, čeprav je kazala že nekaj utrujenosti in bojnih ran.

Začel sem se ozirati za drugimi in ker alfistična kri ni dala miru, sem privlekel k hiši tole makino

156 SW 2.0 Twin Spark. Avto je imel za ta letnik mislim da vso opremo in zadeva je šla kot metek. Ampak pri moji vožnji in temu primerni porabi je preveč trpela moja denarnica, zato sva se z makino po samo 13 skupnih mesecih razšla. Ko se ozrem nazaj, mi je žal, da sem jo prodal, ker mi je avto služil v nulo. In neglede na vse fame okoli teh mašin nisem imel niti ene same sitnosti. Je pa naslednji lasnik uničil motor, kaj pa se je potem zgodilo z njo, ne vem...

Želja po ekonomičnosti in udobju me je gnala 166. In tako je na dvorišču pristalo tole...

2.4 sajavček z vso opremo. Zadeva je bila na neokusnih felnah in znižana na pasmater, da sem vlačil njen debel trebuh po tleh, samo če sem zapeljal čez najmanjšega enoceličarja


Ker mi je to vseskupaj najedalo in je avto bil prekleto neuporaben in neudoben za tako križarko, sem zadevo dal po hitrem postopku na klocne in jo vrnil v tovarniški spec

Ne tako sexy za pogledati, za voziti pa dosti bolje. Ko sem zadevo privlekel k hiši, se mi ni sanjalo, kaj pomeni imeti 166 glede stroškov. Kaj hitro sem preklinjal dan, ko sem si nakopal to nesnago na glavo. Vedno je bilo nekaj... Nikoli problemov z motorjem ali čim vitalnejšim, ampak vedno neke malenkosti, ki so stale mali milijon. Od stikal, vilic, stabilizatorjev, senzorjev, polosovin, fedri so pokali, enega dne se je kar odločila, da mi odlomi druklager. Vse sem prenašal s stisnjenimi zobmi in pestmi, ker ko je avto delal, se je res lepo peljal.

Tole postala kar njena default poza, naravni habitat. Zamenjal sem ji komplet sklopko z vztrajnikom, za 2 dni je začel scati semering na diferencialu... Opet menjalnik dol... Ko pa mi je 3 tedne po tem začel srati senzor glavne gredi in mi avto v največji nuji ni več hotel vžgati, se mi je stemnilo pred očmi in sem pobral tablice z avta in odšel na lov na avto.net za še eno veliko željo zadnjih let.
Tako je k hiši priromalo tole...

Presnete 166 sem se po kakem dobrem mesecu končno losal, novo priložnost ji je ponudil znanec, ki pa sem mu vljudno povedal v kaj se spušča in mu avto prodal za neke smešne pare... Ded je avto porihtal in ga vozil do pred kratkim. Jaz več nisem imel energije, živcev in denarja za njo...
GT sem kot prvo zapeljal do našega dobrega znanca Tribesa, ki je avto zmapiral tako kot se zagre. Sicer je nekdo že pred tem nekaj čaral po računalniku in se šel tunera, ampak dela ni opravil najbolje, zato je avto imel kar hecno krivuljo navora. Vglavnem, naš forumski znalec je zadevo porihtal, da zadeva obratuje še dandanašnji. Vmes sem ji privoščil par bombončkov...


Avto vozim vsakodnevno, služi mi dobro, včasih še predobro


- zzzevs
- Alfa Member
- Prispevkov: 50
- Pridružen: Če Jan 08, 2009 8:59 pm
Re: Moje Taljanke
Pravi Alfista in lepo opisana zgodovina 

- TheRealDeal
- Alfa Freak
- Član Alfa Kluba:
- Vozilo: Alfa Romeo Brera
- Prispevkov: 722
- Pridružen: To Jul 03, 2012 8:48 pm
- Kraj: Zagorje ob Savi

Re: Moje Taljanke
Daj že sestavi trentatre pa da greva na en giro 

Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji 

- grega983
- Alfa Freak
- Vozilo: Vse po spisku če je le lanča pa alfa
- Prispevkov: 859
- Pridružen: Sr Sep 18, 2013 11:18 am
- Kraj: Fram

Re: Moje Taljanke
Lepo, lepo
Le tako naprej in srečno!


Le tako naprej in srečno!

- MaStr
- Moderator
- Član Alfa Kluba:
- Vozilo: Alfa Romeo 159, 1.9 JTDm
- Prispevkov: 8944
- Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
- Kraj: Assling (Jesenice)

Re: Moje Taljanke
Bo Grega, delam na tem 
33ko lahko predstavim podrobneje, če je zanimanje. Če ne, ne bom, ker je zadeva zelo obsežna.

33ko lahko predstavim podrobneje, če je zanimanje. Če ne, ne bom, ker je zadeva zelo obsežna.
- zzzevs
- Alfa Member
- Prispevkov: 50
- Pridružen: Če Jan 08, 2009 8:59 pm
Re: Moje Taljanke
A imaš za brembote adapterje (a so 330mm diski), al je komplet od 3.2.
- drinouc
- Alfa Junior
- Prispevkov: 12
- Pridružen: So Mar 12, 2016 7:06 pm
Re: Moje Taljanke
Adapterji so, diski in čeljusti pa so od 166 v6. Klasika. Je pa občutna razlika, sploh Z EBC ploščicami. Edino pedalka postane malo bolj globoka, ker ipak potiskaš 8 bratov, ne samo 2. Bi rabil večji servo. Ampak se človek navadi. Ko jo božaš, dela lepo, ko pa stisneš kot ded, pa se avto ustavi ko šus.
- zzzevs
- Alfa Member
- Prispevkov: 50
- Pridružen: Če Jan 08, 2009 8:59 pm
Re: Moje Taljanke
Torej v tej temi je govora o mojih alfah, se pa okoli bajte suče kar nekaj tega taljanskega smetja, tak da če rabi kdo kak nasvet, kar na dan z besedo


Kot sem že rekel, zgodbo o obnovi 33ke pa napišem in polepim s slikovnim materialom samo, če koga zanima obnova kante.
Se je pa moj dobri prijatelj grega983 nekoč slikovito pošalil na račun obnove moje 33ke, ko je bilo govora o financah pri obnovi avta. Če ga dobesedno citiram:
"Finance so relativna reč. Vprašanje je kako v detajle se spuščaš, kaj vse sam narediš in kako kvalitetne barve/nadomestne dele uporabljaš.
Tam v prekmurju se rihta navadna 1.5 33ka 3. generacije, kjer je bilo vloženega že kar nekaj tisočakov pa še ni videti konca, sam avto pa vreden toliko kot je bencina v keslu pa kolikor je profila na gumah .....
Tako da o financah razlagat je bv. Bolj je vprašanje volje."
Torej ja, jaz sem lastnik tega kupa (ne)sreče


Kot sem že rekel, zgodbo o obnovi 33ke pa napišem in polepim s slikovnim materialom samo, če koga zanima obnova kante.
Se je pa moj dobri prijatelj grega983 nekoč slikovito pošalil na račun obnove moje 33ke, ko je bilo govora o financah pri obnovi avta. Če ga dobesedno citiram:
"Finance so relativna reč. Vprašanje je kako v detajle se spuščaš, kaj vse sam narediš in kako kvalitetne barve/nadomestne dele uporabljaš.
Tam v prekmurju se rihta navadna 1.5 33ka 3. generacije, kjer je bilo vloženega že kar nekaj tisočakov pa še ni videti konca, sam avto pa vreden toliko kot je bencina v keslu pa kolikor je profila na gumah .....
Tako da o financah razlagat je bv. Bolj je vprašanje volje."
Torej ja, jaz sem lastnik tega kupa (ne)sreče

- zzzevs
- Alfa Member
- Prispevkov: 50
- Pridružen: Če Jan 08, 2009 8:59 pm
Re: Moje Taljanke
sej fanj, sam zakaj se nihšče ne loti obnavljat 75?! dobiš jo za normalen denar pa vsaj ima zadnji pogon.
- RED_line
- Alfist
- Prispevkov: 267
- Pridružen: Če Mar 18, 2010 11:18 am
Re: Moje Taljanke
Jaz sem se obnove tega avta odločil iz čiste sentimentalne vrednosti. Sicer pa si kdaj obnavljal avto? Res obnavljal? Ker to kar eni naredijo za 2-3 jurje zame pač ni obnova, sori... In zadeva stane, da boli... Že za 33 ni poceni, če hočeš narediti tako kot je prav. 75 pa je še dražje vse skupaj
Samo za vzorec...

Na avtu so vsi vitalni deli novi ali obnovljeni, na novo galvaniziran vsak vijak, vsaka lajtunga, vsaka puša, vsaka gumica, vse novo. Če potegneš črto, to delaš samo za avto, ki ti ima nek globji pomen. Pri meni je pač to 33. Ker točno ta avto je pri hiši že več kot 20 let in ima pač sentimentalno vrednost, ogromno spominov je v njem.
Pa meni osebno niti ni preveč lepa 75
Če se gremo tak špas, bi že raje mel kako alfetto ali GTV 
Samo za vzorec...

Na avtu so vsi vitalni deli novi ali obnovljeni, na novo galvaniziran vsak vijak, vsaka lajtunga, vsaka puša, vsaka gumica, vse novo. Če potegneš črto, to delaš samo za avto, ki ti ima nek globji pomen. Pri meni je pač to 33. Ker točno ta avto je pri hiši že več kot 20 let in ima pač sentimentalno vrednost, ogromno spominov je v njem.
Pa meni osebno niti ni preveč lepa 75


- zzzevs
- Alfa Member
- Prispevkov: 50
- Pridružen: Če Jan 08, 2009 8:59 pm
Re: Moje Taljanke
RED_line napisal/-a:sej fanj, sam zakaj se nihšče ne loti obnavljat 75?! dobiš jo za normalen denar pa vsaj ima zadnji pogon.
Nabavi in poročaj. Kaj bolj konstruktivnega ti ne znam odgovorit.
Je pa finančno rihtati 4 cilindersko NA 75ko isti q..c kot 33ko. Kosi so enako vredni, barva stane enako, obe sta pa enak sekret od avta kar se tiče kvalitete. Že fabriško, kaj šele 25-30 let po prenehanju štancanja.
Kar se tiče normalnega denarja ... dobiš navadno natur 4 cilindersko 75ko, ki bo prav tako potrebovala ornk generalko. 6 cilinderske solidne so relativno cenjene, v fabriški obliki pa spet razen zvoka niso imele nekega wau efekta.
1.8t so zanimive, če te ne zmoti motorni prostor, ki je že fabriško zgleda, kot da bi s fračo umeščali komponente.
Jz osebno zastopim Blaža, da se je lotil te konkretne 33ke. Je le prvi soliden voz njegove familije in tudi njegov prvi avto. Pa možakar je kr kaliber, ker mu je očitno že pred leti vsaj za en zob preskočil zobat jermen.
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji 

- grega983
- Alfa Freak
- Vozilo: Vse po spisku če je le lanča pa alfa
- Prispevkov: 859
- Pridružen: Sr Sep 18, 2013 11:18 am
- Kraj: Fram

Re: Moje Taljanke
zzzevs napisal/-a:... Bi rabil večji servo. ...
Večji glavni zavorni valj! Servo nima veze s hodom pedala.
- Damijan
- Addicted to Alfa
- Vozilo: Lady "K"
- Prispevkov: 5840
- Pridružen: Po Okt 13, 2003 8:30 pm
- Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Re: Moje Taljanke
Res je, se opravičujem za nebulozo, cilinder sem tudi mislil 
Drugače pa je fajn GT, res sem zadovoljen, ker je avto uporaben tudi kot delavski avto
mogoče bo kdo ob sledeči sliki vihal nos, ampak precej sem delal, da sem zaslužil za njo, zdaj pa naj ona služi meni

Pravi cigomobil
Je pa beštija uporabna tudi za kak trip po Goričkem, kjer so ceste lepe, predvsem pa brez policajev
Zato tak pojav proti koncu poletja ni presenetljiv...

Vsestransko uporaben avto torej

Drugače pa je fajn GT, res sem zadovoljen, ker je avto uporaben tudi kot delavski avto



Pravi cigomobil

Je pa beštija uporabna tudi za kak trip po Goričkem, kjer so ceste lepe, predvsem pa brez policajev


Vsestransko uporaben avto torej

- zzzevs
- Alfa Member
- Prispevkov: 50
- Pridružen: Če Jan 08, 2009 8:59 pm
Re: Moje Taljanke
Mene bi zanimal popis obnove 

- Binji
- Administrator
- Član Alfa Kluba:
- Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
- Prispevkov: 7482
- Pridružen: Ne Apr 05, 2009 5:51 pm
- Kraj: Jesenice

Re: Moje Taljanke
Jaz tudi ne bi imel nič proti 

- Zhagar
- Moderator
- Član Alfa Kluba:
- Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2011 & Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995
- Prispevkov: 3235
- Pridružen: Pe Okt 16, 2009 3:12 pm
- Kraj: Ljubljana

Kdo je na strani
Po forumu brska: TribesMan in 4 gostov