Pozdravljeni bratje alfisti po dolgem času
Rad bi napisal, da je zima mimo, ampak pogled skozi okno kaže drugo sliko
Med hibernacijo se ni dogajalo kaj ekstra, razen rednega zračenja avta. Je pa znala makina presenetiti tudi, ko je spala. Tako me je par dni pred slilvestrovim pod avtom pričakala mlaka olja
Bemu mast, primem, voham, ni motorno, ni z menjalnika... Porkamotorka, ostane še samo bremzolje
Hiter pregled je po hitrem postopku odkril krivca - glavni zavorni cilinder se je vscal. Sledilo je malo panike, ker vsi poznamo fame o bremzolju in vplivih na barvo. Sledila je hitra demontaža koloteka in kolesa, ker se je olje scedilo po kanalu pod cilindrom po požarni steni, skozi luknjico v šasiji (kjer pride zavorna lajtunga in kabel s ploščic) dol po koloteku in pred začetkom levega praga na tla. Nadlogo sem hitro spral, razmastil in posušil na suho. Barve ni dvignilo nič, body je tudi ostal nedodaknjen, fjuu... Zdaj pa veselica... kje dobiti cilinder par dni pred novim letom. 33ke imajo 2 sistema, en je bendixov, en je ATEjev. Razlika je v odprtini na servo ojačevalcu in premeru cilindra (par desetink, zadosti da zadeva ni kompatibilna med znamkami). Ker sem rojen pod "srečno" zvezdo, je moj sistem bendixov in kot tak redkejši in posledično dražji. Malo raziskovanja je odkrilo en sam nov cilinder, pa še ta je v Grčiji, fante pa ga ceni na nekih 150€
Hmmm... se spomnim, da imam doma kar konkretno zalogo delov pa še eno 33ko za darovanje organov. Grem takoj preverit donatorko, ha! Vsaj malo sreče v življenju
Bendixov in na pogled zamenjan ne tako dolgo nazaj. Hitra demontaža, preventivno čiščenje in preverim gumice. Montiral pa sem na Silvestra dan, ker mi je zmanjkalo kak deci zavornega olja na zalogi, sem se odpeljal par km do strica in zadevo vmes stestiral, kar je bila tudi edina vožnja te zime (ceste so bile suhe in sprane soli). Vsak drug dan sem hodil še v garažo preverjat, zaenkrat vse suho, barva pa tudi odnesla brez posledic.
Menjalnika se zaenkrat nisem odločil dirati. Ker ko avto stoji, ne pušča. En od razlogov pa je tudi, ker sem nabavil menjalnik od 145 in se bo probal vpasati v 33ko. Ampak počasi, letos še sigurno ne.
Ker ima darovalka zelo soliden motor, sem ji pred mrazom namenil malo pozornosti in zamenjal hladilno tekočino.
Zamenjal sem oba amortizerja prtljažnih vrat, ker sem dobil že parkrat po tintari
Odločil sem se tudi zmontirati bočne vetrobrane. Še vedno nisem siguren, da bodo ostali na avtu. Neke razlike pri pihanju nisem opazil. So pa glasni v božjo mater, kar mi ni niti malo všeč. Nad 100km/h ne slišim niti svojih misli
Tak da se lahko zgodi, da bodo leteli z avta
Ricambi originali, prosim lepo
Razdrl sem tudi sovoznikova vrata, da naumim, zakaj motorček okno spusti, dvigne pa ne. Očistim vse kontakte, zamenjam oboje stikal... Ista pi*da
Sem zgubil voljo in se spokal zamenjat kolesa, da si vsaj malo volje in motivacije povrnem. Bo treba očitno razdreti še vsaj voznikova vrata in iskati napako od tam. Predvsem pa investirati v nek multimeter, ker tak iskati na slepo je čista jeba.
In ker je makina registrirana celo leto, vreme v nulo (prejšnji teden), korona še ni bila na vrhuncu, ceste pa suhe in čiste, nisem imel več izgovora, da nebi skuril enih 10 litrov super100
Malo sva šokirala tudi enega strica z BMWjem, ki si naju je vzel na muho. Pa smo po regionalki bili kar hitro na 180
Saj ne, da je to neka vau hitrost... Ampak... V tej drvarnici, brez vsakih driver aidsov, airbagov, z bremzami stoenke... Recimo samo, da sem bil malo bolj skoncentriran kot bi bil v moji 159
Pa še največja pridobitev - nabavil sem ji novega čuvaja
Ker je Enzu po 14 letih omagalo srce, okoli pa se plazi svega i svašta, nikoli nisi dovolj previden. Zato sem našel pravega macana, potomec (vnuk) policijskega psa. Če so že makine taljanske, pa naj bo vsaj pes nemški
Še par mesecev, malo šole, pa bo že lahko držal bakrene in romune na distanci (pred Enzom so tudi po strehah svojih avtov plezali
)
To je zaenkrat to, korona je na vrhuncu, ceste posoljene, tak da kak mesec sigurno z makino ne greva na sprehod. Bo pa zato Maximus toliko bolj vesel sprehoda