Nazaj na alfi 159 benzina

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori
Uporabniški avatar
dejan031
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1578
Pridružen: Pe Dec 30, 2005 12:43 pm
Vozilo: 2009 159 Tbi with Squadra chip
Kraj: cerkno

No avto je spet vozen :mrgreen: mi je Alfa-R že naročal med prazniki gumice in sem jih dobil včeraj:

Slika

Spet nekaj dela da sem razstavil čeljust in zamenjal vsa tesnila, ter dobro podmazal vse:

Slika

Pa še ustrezno sestavljeno na avtu:

Slika

Sledilo je še odzračevanje in dolivanje olja, ker sem vsega prej odtočil....

Imel pa sem v planu nabavit kakašne 18 col feltne, pa sem dobil precej ugodno ponudbo novih gum kumho ps71 za celih 260€, tako da sem se odločil ostati še kar na 17 colah :roll: :mrgreen:

Slika

avta pa še nisem upa slikati ker je cel rumen in rabi najprej čiščenje :oops:

Ko bo čas se ga lotim pa še malenkost bolj v detajle s tem kompletom:

Slika

LP
Uporabniški avatar
dejan031
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1578
Pridružen: Pe Dec 30, 2005 12:43 pm
Vozilo: 2009 159 Tbi with Squadra chip
Kraj: cerkno

No danes sem se pa lotil zadnjega konca, po enem letu je barva iz zadnjih loncev že odpadla in pojavljati se je začela rja, tako da odbijač hitro dol za dostop:

Slika

Stanje pa tako:

Slika

Res da so lonci aluminijasti pa še zmeraj mi ni bilo všeč. Nabavil sem tole: https://www.plastidip.si/sl/shop/barva- ... -celjusti/" onclick="window.open(this.href);return false; in bom videl če bo kaj bolj obstojno od ostalih sprejev.

Čiščenje cevi, loncev z krtačo, brusnim papirjem in razredčilo. Nanos barve v dveh slojih in poliranje nastavkov rezultat pa zadovoljiv:

Slika

Slika

Slika

Da pa ne bom objavljal slik samo nevidnih delov pa še ena na hitro, potrebno bo še zunanje pranje :mrgreen:

Slika

LP
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Priden kot čebela :wink:
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Hranata
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 750
Pridružen: To Sep 16, 2014 6:24 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: 156 2.4 JTD 10V GTB2260 (projekt), Citroen Berlingo 1.5BHDi Shine XTR (daily)
Kraj: Cerkno

Ker hud avto 8) sam k ga ta alfa nebi zakrivala tako zelo :D
Drgač pa fantje, tole morate v živo slišat sopihat, žvižgat in čivkat 8) moraš en driveby posnet, se komot za snemalca javm :D
Slika
Uporabniški avatar
dejan031
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1578
Pridružen: Pe Dec 30, 2005 12:43 pm
Vozilo: 2009 159 Tbi with Squadra chip
Kraj: cerkno

Hranata napisal/-a:Ker hud avto 8) sam k ga ta alfa nebi zakrivala tako zelo :D
Drgač pa fantje, tole morate v živo slišat sopihat, žvižgat in čivkat 8) moraš en driveby posnet, se komot za snemalca javm :D
Res je berlingota bi mogu slikat z druge strani :mrgreen: bom drugič... vem da je lep ker je še nov 8) Kakšen video se pa bo naredil ja samo najprej moram avto porihtat da bo spet vozen :( :mrgreen:
Uporabniški avatar
dejan031
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1578
Pridružen: Pe Dec 30, 2005 12:43 pm
Vozilo: 2009 159 Tbi with Squadra chip
Kraj: cerkno

Avto je pa trenutno nevozen ker imam prvič resnejšo napako in sem se prehitro hvalil da moram vse drugo nadgrajevat ker nič ne crkne :mrgreen:

Že nekaj mesecev nazaj sem imel težavo s cevjo za vodo:

Slika

In sicer jo je odprlo, tako da sem izgubil 0,5 L vode, a sem jo lahko hitro zamenjal in je sedaj ok

Slika

No sedaj pa mi je odprlo cev iz kilerja do motorja. Se pripeljem domov, parkiram avto in po parih minutah slišim pok ter vidim lužo pod avtom :shock: :-k

Pod pokrovom pa pravo razdejanje:

Slika

Še sama cev:

Slika

Sedaj kje dobit to cev #-o Kličem na servis in rečejo da ni na zalogi :doubt: dobava iz italije traja pa cca teden do dva ](*,) . Naročim kar obe cevi da se mi ne bo enako ponovilo na drugi in sedaj čakam ;;.,
Uporabniški avatar
Zhagar
Moderator
Moderator
Prispevkov: 3725
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 4:12 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2011 & Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995
Kraj: Ljubljana

Čemu pa tak pritisk v ceveh, da kar pokajo po tekočem traku? Je kaj z glavo narobe?
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Star avto, visoke temperature v motornem prostoru. Pa se guma spremeni v plastiko
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
dejan031
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1578
Pridružen: Pe Dec 30, 2005 12:43 pm
Vozilo: 2009 159 Tbi with Squadra chip
Kraj: cerkno

No danes sem preverjal kaj se dogaja in sem za silo namestil eno podobno cev iz drugega avta.

Kot že rečeno je to posledica staranja in temperatur. Sam motor ne kaže znakov da bi bilo kaj narobe, prav tako nisem še zasledil kakšnega takega problema. Temperatura vode je normalna in nikoli ne gre čez polovico. Glavni servis je bil opravljen pred 7k km, motor pa normalno dela.

no cev sem odstranil in bom moral naročit še tesnilo za ta manikot, ker ga bom odstranil da vse očistim:

Slika

tukaj pa nameščena podobna cev za teste in do takrat dokler ne dobim originalnih cevi:

Slika

cev pa zaradi temperature ni bila plastična ampak je dejansko razpadla:

Slika

Slika

No sledilo pa je nekaj urno testiranje kaj se dogaja. Prve ugotovitve so sledeče:

Če avto deluje v prostem teku ali se ga vozi normalno je vse v redu, tudi večjega tlaka ni čutit v sistemu.

Prva varovalka za tlak je seveda pokrovček, tako da teoretično do prevelikega tlaka sploh ne more prit če pokrovček deluje:

Slika

Druga zadeva pa je če se pelješ v klanec pod večjimi vrtljaji. Turbina je hlajena z vodo in povratek iz turbine gre na ekspanzijsko posodo. Pri gasu v hrib se turbina segreje, mislim da je limit nekje 960°C in iz povratne cevi se vidi da voda ''piha'' v ekspanzijsko, tlak pa je višji v sistemu. Če nekaj minut počakaš se vse postavi v normalno stanje.

Dobil sem še manometer in bom v prihodnjih dneh preveril še dejanski tlak v sistemu in bom videl kaj se dejansko dogaja.

za enkrat vidim razlago samo starost in temperaturo, da te cevi puščajo. Napisal sem da mi je počila samo ni bilo slišati dejansko poka ampak samo da je pihnilo in voda se je znašla na tleh.

Cevi sem vse že naročil in čakam dobavo iz Italije...

LP
Uporabniški avatar
veloce
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5591
Pridružen: So Jan 10, 2004 11:23 pm
Vozilo: Alfa Romeo 156 1.8 16v TS Sport Pack 02
Alfa Romeo 159 2.0 SW TI 2.0 Mjet
Kraj: Ajdovščina

Pa privošči ji kakšne lepe felge.
Slika
Uporabniški avatar
dejan031
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1578
Pridružen: Pe Dec 30, 2005 12:43 pm
Vozilo: 2009 159 Tbi with Squadra chip
Kraj: cerkno

veloce napisal/-a:Pa privošči ji kakšne lepe felge.
Mogoče pa :mrgreen: samo se za 17 col dobi dobre gume poceni in tudi bolje za udobje 8)
Uporabniški avatar
dejan031
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1578
Pridružen: Pe Dec 30, 2005 12:43 pm
Vozilo: 2009 159 Tbi with Squadra chip
Kraj: cerkno

No zadeva pa je takšna da cevi še zmeraj čakam že tretji teden :doubt:

Sem pa še vse preveril da ne bom v dilemi. Olja v vodi ali vode v olju ni, pokrovček olja je suh in motor normalno deluje tako da tu ne vidim težave.

Preveril sem temperaturo vode preko OBD pri normalni vožnji in hitrejši vožnji v hrib. Pri normalni vožnji je temperatura vode med nekje 80.8°C in 91.6°C, tlak v sistemu pa med 0.4 do 0.8 bara.
PRi vožnji v hrib na višjih vrtljajih pa temperatura doseže 100°C in tlak v sistemu pride do 1.2 bara, tam se pa vidi da začne odpirati pokrovček in tlak ne gre preko te vrednosti.

Testni profil temperature:

Slika

Tukaj pa je posnetem merjenja tlaka pri normalni vožnji:



In tukaj pri vožnji v hrib:



Turbina je hlajena z vodo, cev na turbino pride iz termostata in povratek gre preko turbine nazaj v ekspanzijsko. Pri ''tiščanju'' je temperatura izpušnih plinov omejena na 960°C in posledično sklepam da se voda tudi pri tej temperaturi upareva v sami turbini. To je videti kot pihanje iz te cevi v ekspanzijsko in posledično se poveča temperatura same vode in seveda tlak.

Do nekje 105°C na j bi bila temperatura v sistemu normalna pri 50/50% mešanici hladilne tekočine od 107°C do 130°C voda začne vreti (odvisno od % mešanice). Če bi bilo dejansko kaj narobe z motorjem recimo tesnilo glave, bi temperatura tudi ob normalni vožnji šla preko 100°C, tako pa ne.

Povprašal sem še na avto triglav kakšen je dejansko specificiran tlak v hladilnem sistemu za ta avto. Kot odgovor so navedli da mi lahko informacijo poiščejo vendar storitev stane 40€+ddv. ](*,) da pa če hočem lahko sam poiščem informacije in plačam na tej strani:

https://www.technicalinformation.fiat.c ... b/index.do" onclick="window.open(this.href);return false;

Kot zaključek je problem samo v starosti cevi in čakam na dobavo.

LP
Uporabniški avatar
dejan031
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1578
Pridružen: Pe Dec 30, 2005 12:43 pm
Vozilo: 2009 159 Tbi with Squadra chip
Kraj: cerkno

evo tako me je pa še Filip razveselil pa prihranil 40€+ddv s podatkom o normalnem tlaku in temperaturi v sistemu \:D/ =D> =D>

Zadeva je po mojih predvidevanjih ustrezna:

Slika

Tako da še zmeraj čakam cevi, potem pa pomenjat in veselo naprej :steering:

LP
Uporabniški avatar
dejan031
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1578
Pridružen: Pe Dec 30, 2005 12:43 pm
Vozilo: 2009 159 Tbi with Squadra chip
Kraj: cerkno

Danes pa končno dobil vse, avto je bil še na servisu, ker sem imel še iz zimskega časa avijonček na sprednjem steklu:

Slika

zamenjali so mi novo sprednje steklo OEM, novo notranje tesnilo in novi OEM brisalci 8) cena samo za steklo 475€+ddv tako da še dobro da je bilo zavarovanje..

Slika

Dobil pa še končno obe cevi za na kiler in tesnilo manikota, potrebno bo rezervirati še eno popoldne za zamenjati :mrgreen:

Slika

LP
Zadnjič spremenil dejan031, dne Pe Jun 26, 2020 9:59 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
dejan031
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1578
Pridružen: Pe Dec 30, 2005 12:43 pm
Vozilo: 2009 159 Tbi with Squadra chip
Kraj: cerkno

eni štrajkajo eni pa delamo :mrgreen:

Včeraj se lotim zamenjati cevi za vodo in najprej še malenkost očistim motorni prostor. Po čiščenju sem naletel na nekaj kar mi ni bilo najbolj všeč :doubt:

Slika

Slika

Potihem zakolnem, grem po orodje in se lotim raztavljanja:

Slika

tudi ta srednja vezna stena malenkost rjasta na robovi in gremo naprej:

Slika

ko odtočim vodo pacient že v pripravi:

Slika

Slika

ko sem dal zgornjo vezno steno v temeljno barvo sem odstranil hladilnik vode ter ga pregledal in opral znotraj/zunaj. Hladilnik je v dobrem stanju brez zamašenih prekatov in nepoškodovan v notranjosti pa je imel kar nekaj usedlin...

Slika

Odstranil sem še manikot zraven vodne črpalke, le ta je bil potreben čiščenja. Našel sem tudi da je manjkal en stojni vijak na izpušnem kolektorju, kaj so počeli v preteklosti :-k #-o , ni ostalo drugega kot da sem namestil nazaj navaden M8 vijak:

Slika

Pa še očiščeni deli pripravljeni za montažo:

Slika

Sestavljen tudi kiler in nameščene nove OEM cevi za vodo:

Slika

Srednja vezna stena je bila le površinsko rjasta na robovih, kar se je hitro uredilo z temeljno barva in mat črnim sprejem, za konec pa uporaba crown antikorozijskega olja:

Slika

Ker pa je športni filter preveč ''pihal'' in je bilo vse skupaj preglasno sem namestil nazaj originalno škatlo, K&N vložek filtra sem opral in namazal z oljem. Ne vem pa kaj najbolje narediti ker se ta filter postavljen na najnižjo točko in se v nalivih ter dežju kopa v vodi:

Slika

Pa še sestavljeno vse skupaj:

Slika

Sledilo je dolivanje vode in odzračevanje, kot zanimivost kje se dobi če se hoče imeti paraflu up najceneje, na OEM servisu 8) 2l cca 11€:

Slika

Sedaj mislim da je rešeno to z hladilnim sistemom in ne bo več težav :mrgreen:

Jutri pa dokončna sestava, čiščenje in še kaj...
Odgovori
  • Informacija