eni štrajkajo eni pa delamo
Včeraj se lotim zamenjati cevi za vodo in najprej še malenkost očistim motorni prostor. Po čiščenju sem naletel na nekaj kar mi ni bilo najbolj všeč
Potihem zakolnem, grem po orodje in se lotim raztavljanja:
tudi ta srednja vezna stena malenkost rjasta na robovi in gremo naprej:
ko odtočim vodo pacient že v pripravi:
ko sem dal zgornjo vezno steno v temeljno barvo sem odstranil hladilnik vode ter ga pregledal in opral znotraj/zunaj. Hladilnik je v dobrem stanju brez zamašenih prekatov in nepoškodovan v notranjosti pa je imel kar nekaj usedlin...
Odstranil sem še manikot zraven vodne črpalke, le ta je bil potreben čiščenja. Našel sem tudi da je manjkal en stojni vijak na izpušnem kolektorju, kaj so počeli v preteklosti
, ni ostalo drugega kot da sem namestil nazaj navaden M8 vijak:
Pa še očiščeni deli pripravljeni za montažo:
Sestavljen tudi kiler in nameščene nove OEM cevi za vodo:
Srednja vezna stena je bila le površinsko rjasta na robovih, kar se je hitro uredilo z temeljno barva in mat črnim sprejem, za konec pa uporaba crown antikorozijskega olja:
Ker pa je športni filter preveč ''pihal'' in je bilo vse skupaj preglasno sem namestil nazaj originalno škatlo, K&N vložek filtra sem opral in namazal z oljem. Ne vem pa kaj najbolje narediti ker se ta filter postavljen na najnižjo točko in se v nalivih ter dežju kopa v vodi:
Pa še sestavljeno vse skupaj:
Sledilo je dolivanje vode in odzračevanje, kot zanimivost kje se dobi če se hoče imeti paraflu up najceneje, na OEM servisu
2l cca 11€:
Sedaj mislim da je rešeno to z hladilnim sistemom in ne bo več težav
Jutri pa dokončna sestava, čiščenje in še kaj...