@Alfista: Zvok Giulie Q je v prostem teku meni malo čuden, pri polnem gasu in odprtem ventilu je skozi srednje območje vrtljajev zelo zelo dober za turbo motor, ampak ko pride na visoke obrate se nekako zvok noče in noče razživet/zavreščat/... - enostavno ostane enak tip zvoka vse do 7k obratov, le z malo višjo frekvenco. Od spredaj pa vsaj jaz v Giulii Q nisem slišal nič zvoka, vse prihaja iz izpuha.
Busso, brez prvih katalizatorjev in enako dolgimi downpipe-i (ali pa v RWD Alfah, kjer vse to že je samo po sebi), ter športnim izpuhom se bo verjetno v zgodovino zapisal kot eden najlepših 6 valjnih zvokov - ker so sedaj praktično vsi prešli na turbine. Subjektivno ali ne.
@skyblue: Jaz sem pa na testih bral ravno obratno; da je avto zelo progresiven vse do meje zdrsa, in da se ga da tudi na meji zdrsa lepo nadzorovat, za razliko od M3-ja, ki je do neke točke progresiven potem pa postane precej bolj nepredvidljiv in hitro preskoči mejo ko izgubiš zadek, in tako od voznika zahteva še večjo pozornost.
Kako varno in možno je uporabljat Race mode na lokalni cesti pa je mnogo bolj odvisno od vozniških sposobnosti kot česarkoli drugega.
Ponudba razbitih je pa pomoje velika tudi zato, ker ljudje vklapljajo Race mode, ker je samo takrat ventil v izpuhu vedno odprt (v D načinu, samo od 3500 obratov naprej), in seveda je pri 510 konjih brez el. pomagal napaka hitro kaznovana.