Začelo se je s tem. Končal sem pa iz tega na vseh problemih, kere se mi lep čas ni dal spravit delat
Nov konektor. Če ne bo ok, bom pa še novo maso potegno
Zamenjal cev dovoda zraka. Še edina, ki je bila original
Turbina ok, lufta ni, poškodb tut ne
Potem pa nerazumljiva poteza innn...se lotil snet odbijač zadaj, ker mi park senzor srednji crknil, ki seveda ni dostopen brez snemanja odbijača. Že ene 2 leti sem se spravljal to rešit
Obenem naletim na tole presenečenje. Zdrav avto vse, 3 točke vem da je rja za rešit, ampak je zgledalo nč posebnega. No rja na za en k**** plehu od 156, proti 164 je dan pa noč
Pri 164 dobi pleh luknjice mini, ampak ga očistiš in je še ok. Pri 156 mal rje, vse zacveti, globoko v pleh, razpada itd
Katastrofa.
Točkovni sveder se mi je obrabil, tko da sem pol kr zrezal tole stran. Ob priliki ali vse stran točkovno poberem, ali pa dam nov del (sicer ne vidim smisla zakaj, ker itak nimam namena nobenega vlečt s tem avtom..)
Zalepim ohišje enega senzorja ki je odpadlo, plus preostale 3 tudi kr na novo zalepil še dodatno
Špricnem nov senzor na hitro
Potem pa vmes dokler čakam da se vse to posuši, dobim briljantno idejo, da pogledam še eno točko avta, kjer vem da je blo videt nekaj rje pod bodyom.. BAD IDEA!!!
Tko kompletno zdrav avto z izjemo omenjenih 3 točk, potem pa vmes najdeš 3 take rjave točke..
Skratka zaključek je, da vse Alfine "ojačane" točke zgnijejo PRVE!
Tole je neka ojačava ne vem česa točno.. Preveč bogo, da bi se dalo še kej rešit, tko da jeseni gre k Uneku, da se tole zamenja. Seveda bi blo prelepo, če bi se tale ojačava dala dobit nova. Dobi se desna, dobi se vlečna zadaj, dobi se vse ostalo, razen ta leva
Očistil kolikor se je dalo in zaščitil do jeseni
Desna stran sicer zgleda ok, sam tut leva se je vidlo praktično nč, dokler nisem stran postrgal vse. To je še to do lista, da vidim, če bomo potrebno še desno stran zrihtat
Še zadnja stvar rjava je pa spet "ojačava"
Na videz zgleda glih mal bolj površinska rja. Če bi le bil kvalitetn pleh kot recimo 164...
Nisem se velik sekiral, spucal kolk se je dalo, namazal wurth in temeljno 2k čez. Unek prav, da bo dobr
Potem sva šla pa na dopust, po živlenju v rji pri 156 in 164 skoraj cel mesec
Mal prepucali rore po HR avtocesti, kjer je itak, kot da se tekmuje kdo bo vozil hitreje z audiji, bmwji in podobno. Tempomat 140-160, občasno smo šli tut 180
Me pa še vedno tale 1.9 JTDM 16V preseneti kolk je zadeva noro poskočna. Pri 150 ko se ti zalima na rit na prehitevalnem in pohodiš pomojem marsikaterem švabarju ni jasn, kak dobr potegne ta "stara" Alfa, ker je 1-2-3 na 180+.
Po divji vožnji pa lepo pod oljke in počitek
Mal me je skrbela že poraba, ker zadnjih 2 leti odkar se je začel to sranje svetovno, sem mel večinoma samo mestno vožnjo še, z malo relacijami in to je potem takoj 8-9l porabe. No zdej je relacija 3/4 AC plus relacije pokazal, da je očitn all good
679 km in še 1/4 tanka je ostala ob povratku domov. Porabil natanko 45l.
Ker drugače se pa tko giblje z mojim načinom vožnje
Naslednji teden gre na mal večjo operacijo. Pride nova sklopka in vztrajnik, ker trenutna ob prveliko gasa zna zdrsnit od 4 dalje. Sicer to dela že 3+ leta hehe, ampak ni glih moteče, ker treba res gas v podn iz nizkih da zdrsne.
Pa ker bo že glih šansa, bom obenem menjal še vse nosilce motorja in menjalnika, nov semering glavne gredi, nov cilinder sklopke, semeringi polosovin.
Potem pa pridejo na vrsto še Bilstein B6 amortizerji, rešit vso rjo na avto, 2k temeljna, nova tesnilna po spojih in nov body. Tko, da bi moglo pol bit mir za lep čas
159 nočem, drugega karavana pa Alfa itak ne ponuja, tko da če hočeš Alfo in karavana, ki ga rabim za delo, potem morem 156 vzdrževat, da bo še dolgo služila.