Projekt: gorenjska 164

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Uporabniški avatar
Alficious
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 115
Pridružen: So Sep 09, 2017 4:48 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 2.0 JTS

Super projekt, lepo bi bilo videti kakšno 164ko na cesti, ne vem, kdaj sem jo nazadnje.

Avto je skoraj zagotovo od mehanika, ki dela pri Strajnarju. Pred časom sem govoril z njim, ko jo je prodajal in nikakor ni šla v promet. Motor naj bi bil komplet obnovljen...potem pa človek vidi šlamparije pri svečkah...eh. Če je bil motor dejansko obnovljen kot rečeno in kot se spodobi, ne vem, zakaj se potem "špara" na takih stvareh kot so svečke in kabli, ki res ne predstavljajo največjega stroška ali zapletenega dela. Na zunaj je sicer izgledala zelo lepo, tudi notranjost je dobro ohranjena.

Upam, da bo čim manj zapletov (one can only hope) in veliko sreče pri obnovi!
Banny
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Če Okt 04, 2012 12:14 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Tolmin

urbancebulj napisal/-a: P. S.
Feltne oz avto ima 4x98 ali 5x98 razmak med vijaki?
:wink:

5x98 je razmak
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Kovačeva kobila je zmerom bosa zgleda

Obnovljen motor, menjani jermeni itd, lepe obljubice za novega kupca, v realnosti pa ne kaj veliko vredne.
To je bil avto ki se je gonil dokler je šlo, potem pa se ga je mehankar znebil.
Sliči mi ponudba sicer bolj na švercerja ki se občasno ukvarja z mehaniko kakor obratno.
Sveče, kabli ipd, ni kritično, to je potrošni material na kateremu niti ne rabš preveč šparat, je pa jasno to, da je narejen po principu 0 vzdrževanja.

je pa avto sedaj star 25 let, deli so precej iztrošeni, km zadaj ni malo.
Če ne misliš rihtat in vlagati par 1000€ noter, porihtaj da je vozilo vozno in prodaj drugemu ki se misli s tem ukvarjat, tudi če narediš manjšo izgubo, luknja bo manjša kakor da greš to rihtat.

Sveča, če je prave temperature in ne zadene ob bat ni problematična, samo jo vseeno menjaj če imaš priliko, z ustrezno. Če prav vidim so iridij, 2x elektrode,niso slabe. En cilinder ti pije malo olja. Drugi malo slabše izgoreva, ostalo je ok.
Zgleda da si isto ugotovil tudi po kompresiji. (Ko jo meriš mora biti loputa za zrak odprta do kraja in vse ostale sveče ven)
Termostat, lepo počeno ohišje pri vijaku, preveč zategnjeno.

Glede na stanje zobatih jermenic je ta avto res veliko časa stal. Je bil sploh registriran ko si nabavil ?
Rolca jermena, bodi pozoren samo na globino ležaja, da jermen teče po njegovi sredini, da ne bo postrani, drugih bistvenih razlik niti ni. Tudi zunanji diameter ni kritičen in je komot par mm gor dol če imaš napenjalec.
Nov vijak bi moral dobiti skupaj z rolco, če ga kdo ni snedel prej.

Alternator, ležaji suhi ko keks. Sprednji - cene so 15-30€ kom, zadnji je pa 5€. Zadnji ko opleta potem uničuje krtače. Sprednji, če je še dober in ne rožlja ni problematičen.

Z rjo nimaš kaj. Pač bo treba zbrusit in švasat. "Ljubiteljsko" vzdrževan avto. (Se mi ne ljubi rihtat to pomeni :mrgreen: )
Menjaj nosilec avspuha, tiste gume. zgledajo pri kraju. Neke 3€ so po komadu.

Podvozje, tak avto se čudim da je šel čez tehničnega.
Manšeta od amortizerja - to kar hitro zamenjaj ali pa vsaj prelepi z vrečko da ne boš dobil prahu noter.
Amortizerji zadaj so adijo. No, vsaj udobno se pelje :mrgreen:

Avto drugače, dela imaš še in še. Vreden je nič, razen ljubiteljsko. Vozi se, vse gume rabi nove, tu ni kaj, verjetno tudi končnike.
Če imaš samo za šravfat in se zabavat pri tem ga imej, če pa misliš to redno vozit pa to ni pravi avto.
Zjahani zadnji amortizerji so smrt v ovinku. Če je že malo kuclja ti bo avto(rit) odneslo.

Zabit pa verjetno ni bil samo enkrat.
Kaj je pri tej obnovi motorja šlo čez pa je ?. Verjetno so se menjali ležaji in obročki in tefloni. Seveda, ne brez razloga. Sliši se dročnike, ni pa kritično. Čas bo pokazal kvaliteto obnove in če bo kaj začelo tolči.

Glede na to da se je obnavljalo, poglej če ima avto vse heat-shielde okoli avspuha in izp. kolektorja, da ne bo ratal bakla.
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Svečke so platinum in problem pri avtu je, da ima en vžigalni modul + vžigalni kabli in ne posameznih vžigalnih tuljav. Modul ni sposoben inducirati tako visoke napetosti, da bi bila močna iskra, kar se pozna pri delovanju/izgorevanju motorja. Zato imajo ti avtomobili praviloma še čisto "cenene" svečke, z bakreno elektrodo. Zato ta draga, platinasta svečka še ni zagotovilo za kvalitetno delovanje, če je ostala periferija neustrezna.

Je nekako tako, kot je uporabnik @modras govoril, da bo NMT telefon povezal v Volvota S80, kateri ima optično napeljavo...
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Če jaz prav vidim ima 3 tuljave s wasted spark sistemom.

Te stvari mečejo iskro 5cm in več. Moč iskre res ni problem na njih. Drugo je če ima razdelilec, samo kakor vidim ga nima.
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Dročniki so po defaultu pri 12V motorji glasni. Nimaš kej. Jz sem vse preveril in nastavil par izpušnih. In to je to. Vedno se jih sliši na 12V motorju :)

Avspuh je treba tudi komplet menjat, ker je ena odvratna pacarija 10x rezanega in švasanega 24V izpuha...

Vžigalni sistem je vžigalna tuljava elektronska. Ni več kot star sistem vžigalna tuljava pa razdelilna kapa.
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

ČE zadeva da iskro, še ni zagotovilo, da bo motor delal! Pomembno je, kakšna je iskra. Je moped imel iskro pa ni in ni niti kihnil. Po menjavi tuljave pa krepka iskra in motor vžge iz prve. :wink:
To je krmiljen, elektronsko, vžigalni modul, vse integrirano v enem. Je boljši od razdelinika vžiga in slabši od individualnih tuljav. Nima niti moči, da bi indusiral dovolj napetosti za preskok dovolj močne iskre na teh svečah.
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Moped ima čisto drugačen sistem kakor avto. Ni sploh primerljivo. Samo to da iskra preskoči na sveči izven cilindra, ne pomeni da bo preskočila ko bo imela 20 barov tlaka. Zrak toliko bolj izolira takrat in napetosti morajo biti dovolj velike da prebije.

Kar ta avto ima so 3 tuljave zalite v bloku, modul vžiga je pritrjen nekam na hladen del šasije, to pa krmili ecu. Iskra pri tem avtu res nebi smela biti problem.
Slišalo bi se pri polnem gasu ko mašina začne trokirati na enem cilindru, streljati iz izpuha itd,
Če je sistem porihtan, bistvenih razlik med razdelilcem, tuljavami in direktnimi špulami ni.
Ko se mešanica prižge se prižge. Tuljave in špule so brez vzdrževanja, to je pa nekako to.

Dročniki, ma dobro, če so glasni pa avto dela ni problema. Si slučajno probal če se vsi lepo vrtijo v svojih odprtinah, da jih ne drajsa samo na enem mestu ?

Avspuh, pa ja, ob svojem času:)
Uporabniški avatar
veloce
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5591
Pridružen: So Jan 10, 2004 11:23 pm
Vozilo: Alfa Romeo 156 1.8 16v TS Sport Pack 02
Alfa Romeo 159 2.0 SW TI 2.0 Mjet
Kraj: Ajdovščina

Če boš slučajno prodajal ta platišča, me kontaktiraj na PS.

Drugače pa lep avtek.
Slika
Uporabniški avatar
Toolox
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 978
Pridružen: Ne Mar 26, 2017 5:04 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulietta Super Veloce
Gtv 2.0 V6
Kraj: gorenjska

Enkrat proti koncu obnove jih bom definitivno prodajal, ker jih ne mislim obdržat. Če pozabim, me kar spomni.
Hvala :)
Uporabniški avatar
fiatista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1382
Pridružen: Po Nov 05, 2007 11:11 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Sorško polje

Pohvalno, da bo ena 164 več ostala na cesti. In to celo na Gorenjskem! =D>
Trentatre 1.3S
RED_line
Alfist
Alfist
Prispevkov: 267
Pridružen: Če Mar 18, 2010 11:18 am

ena 164 se prodaja na avto netu. mogoče bi ti ustrezala kot donator karoserije.
Uporabniški avatar
Toolox
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 978
Pridružen: Ne Mar 26, 2017 5:04 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulietta Super Veloce
Gtv 2.0 V6
Kraj: gorenjska

Ja, je pa cena prehuda, da bi jo vzel samo za podvozje. Če se čez dva meseca ne bo prodala, bom pa potipal, če je pripravljen kaj manj vzet.
Jo je pa škoda za dele, ker izgleda res ohranjena in servisirana.
Uporabniški avatar
Toolox
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 978
Pridružen: Ne Mar 26, 2017 5:04 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulietta Super Veloce
Gtv 2.0 V6
Kraj: gorenjska

Toolox napisal/-a:Hvala vsem za lepe želje :)

Zgodba se je odvijala dalje:

Ker sem bil ob nakupu 164 ravno sredi selitve, nisem še imel niti garaže, zato sva se s Killergame17 dogovorila, da avto za par dni pustim pri njemu, da ga podrobneje pregleda. Slučajno je imel za par dni prosto mesto za en avto več pred garažo. Takrat so nastale tiste slike zgoraj, ki jih je objavil.
Nič hudega sluteč je šel odvijat svečke, kar naenkrat pa so mu v rokah razpadli s trakom zalepljeni vžigalni kabli. Avto, ki bi čez par dni moral od hiše, je v trenutku postal nevozen :roll:

Se nadaljuje ...
Tako sva iskala nove kable in ugotovila, da je cena kablov za ta motor tam nekje 300€.
Klešče za konektorje stiskat pridejo cca 300-400€ ker ima Be*u licenco, ceno si potem seveda lahko izmislijo po želji.
Slika

Na srečo je Killergame17 ugotovil, da so kabli za 164 v6 tb isti in pol cenejši, tako, da sva potem te naročila.
Ker zna orodje za izdelavo vžigalnih kablov še večkrat priti prav, mi ni dalo miru in sem šel v akcijo :)

Ker klešč nimava, sva dimenzije in obliko dobila tako, da je on doma s kljunastim merilom meril konektorje, jaz sem pa sproti risal in po njegovih meritvah izdelal model klešč.
Če sem rabil točno določeno mero, mu je bilo treba jasno povedat kje naj meri: :lol:
Slika
Takole je na koncu izgledal model klešč za oba konektorja.:
Slika
Slika

Za izdelavo sem uporabil dva kosa nerjavečega jekla, ki sem jima porezkal prednje in zadnje stranice, da lepo sedeta skupaj.
Takole skupaj sem jih potem vpel v primež 3 osnega CNC rezkalnega stroja in lepo helikalno po obliki porezkal profil:
Slika
Ko sem ju izpel, sem ven dobil dve polovici:
Slika

Zadeva je po hitrem postopku letela na pošto do Killergamea, da je novonastalo orodje takoj stestiral:
Slika
Na levi je narejeno z mojim orodjem, na desni pa original.
kar bo 8)
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Če zginema kam, naju je Be*u utišal!! :lol: :lol:
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Odgovori
  • Informacija