Po 6 letih, prevoženih 170k km (skupaj jih je imela čez 330k) in mnogo, mnogo vloženih € je šla 156 (bella) od hiše. Za precej nizko vrednost glede na stanje ampak se mi ni dalo ukvarjat s klici "kolk je zadnja cena", sem jo dal v račun za novejšo 159. Če jo je pa kdo na forumu kupil pa srečno, na avtu je pomenjano praktično vse, ne dvomim, da bo služila še 100k brez večjih vložkov
159 sem iskal več kot 2 leti ampak je bilo vredno. Vzel sem 159 sw 2.0 JtdM v metalik črni barvi s prevoženimi 168k km, uvoženo jasno iz njene domovine. Je kar konkretno opremljena, siva alcantara, male Brembo zavore, alu strešne sani, cd mp3 radio, Blue&me, Bose in najpomembnejša oprema - bixenon luči.
Če pa česa ne bom pogrešal so pa to brljivke, ki so jih v 156 vgrajevali pod imenom luči.
Kilometri so menda realni, zunanjost je ok ohranjena za ta leta in km, podvozje je v odličnem stanju, rje nikjer, nobenega lufta, nič ne poka čez neravnine (a je to sploh alfa?)..
Slik je bolj malo, ker je šla takoj v dnevno uporabo, ko se vreme popravi in tele omejitve končajo, naredim en pravi fotošuting.
Ob nakupu je imela par napak, pranje ene od luči nedelujoče (menjava t kosa pod odbijačem), ter zelo slabo odziven motor pod 2500rpm. Po pregledu in čiščenju vseh morebitnih krivcev je problem rešila menjava map senzorja, ki je bil tako zabit, da tudi čiščenje ni pomagalo. Sedaj se dejansko čuti teh 170 konjičev (ki bodo ob priliki dobili brco v rit pri Tribesman). Glede na stanje je bil prejšnji lastnik bolj kot ne autostrada hypermiler.
Prišla je na 17-kah na sliki, za zimo sem ugodno dobil set 17 multispoke, od katerih je ena malo spuščala in bila žrtev pločnika ampak ob tako ugodni ceni se ne sekiram, sem jo dal uredi in zravnat.
Druga napaka je manko rezervnega ključa, ki mi je bil ob nakupu obljubljen in nato nič iz tega Originala še nisem naročil, ker sem raje kupil set zimskih Pirelli za to ceno. Se še odločam, kako rešit zadevo, zatežit prodajalcu s pravnimi sredstvi, plačat lep denar za original ali pa dobit nadomestek, ki bo sicer avto vžgal, ne bo pa daljinsko odklenil avta...
Lepotna oziroma subjektivna napaka je pa samo 1 homologirana dimenzija gum, 225/50 R17. Zelo me namreč mika montaža 19 TI koles, samo za celoten postopek homologacije nimam ne volje ne časa trenutno (kupit ene aftermarket 19ke z enakim et in certifikatom za avto pa gume pa homologacija pa nato menjava za TI in upat, da se kdo ne vtakne, me mine).
Glede na leta sem pričakoval kakšen strošek, kar je bila menjava aku za močnejšega (ob nakupu je bil noter 64Ah ) in menjava zadnjega ležaja, ki je lepo tulil ter nove žarilne svečke.
Spomladi dobi pa še set novih letnih gum, se odločam med Michelin PS4 ali Primacy, Continental SC 6 ali pa mogoče Pirelli P zero nero GT.
Poleti enkrat gre pa na tavelik servis, takrat bom dal zamenjat še tesnilo na strani motorja, kjer menda vsi ti motorji spuščajo olje.
Zadnja slika pa novi sopotnik, ki je navdušen nad udobjem zadnje klopi in nizkim vstopom