Giulia Veloce Q4 ... by MaStr

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Že ob nakupu me je prodajalec opozoril, da na čase zadaj nekaj klokota in da bodo stroški popravila njegovo breme.
Mehanik pri katerem prodajalec/uvoznik servisira je ugotovil načeta zadnja stabilizatorja, kar pa zvoka oz. okvare ni odpravilo.
Po še enem neuspelem pregledu je predlagal, naj avto odpeljem na tehničnega, saj se napaka najbrž vidno pokaže,
ko je avto na kolesih. Na tehničnem je bilo kmalu jasno videti, da je šel k vragu zadnji desni amortizer.
Tik pred naročilom novega para pa me je Filip opomnil, da imam aktivno suspenzijo, kar je zadevo dodobra dodatno začinilo.
Namesto 134€ kolikor pride navadni amortizer, je cena aktivnega celih 650€, kar je bilo še najceneje najdeno na trgu!
Zrihtal ga je prijatelj iz Avto Note preko Avtotrade.
Zaradi res visoke cene se je zato zamenjal le desni, jbg ...

Slika

Slika

Slika

Rezultat med vožnjo je dokaj opazen...
Nobenega nadležnega klokotanja več, rit pa je precej bolj fiksna, sploh v Dynamic mode, ko še dodatno otrdi.

Obenem se je zamenjalo tudi potrgano vratno tesnilo, tudi nabavljeno v Avtotrade v lastni režiji ... 90€.

Ker so bili brisalci še ta prvi, sem zamenjal tudi te ... 24€ (Bartog).
Še dobro, da sem omenil za kateri avto gre, saj so brisalci zaradi nastavkov tipski.

Slika



Znanih in vidnih napak ni več. Sledi spet afnarija :mrgreen:
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Ubijalska cena 8-[
Je pa nekam hitro spustil?
skyblue
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 763
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 9:06 am

Aktivni amortizerji so top .. predvsem ko odpovejo...
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Jaz bi drugače zapisal...
Aktivni amortizerji so top, ko pa odpovejo ... :wink:
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Scremer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1700
Pridružen: To Apr 05, 2005 9:43 pm
Vozilo: AR159, AR spider veloce
Kraj: Kransterdam
Kontakt:

Čestitke in naj ti dobro služi. =D>
155 1.8TS, 164 3.0 V6, 156 1.9JTD 105CV, 156 1.6TS, 156 1.9JTD 116CV, 159 1.9JTDm 120CV, spider veloce
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Hvala! :wink:
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

5mm distančniki za zadnja kolesa so se vrnila prodajalcu (MatSport), kajti nimajo centrirnega robu in je posledično od 120km/h naprej avto precej treslo. 10mm je najmanjša debelina s tem robom, ta pa kolesa že preveč potisne navzven ...


Klubski partner Brce je že poskrbel za zimski set gum + TPMS ...
Za radovedne: Nexen Winguard Sport 2 (225/45 R18 95V XL)

Slika

Slika

Slika
Zraven pripravljen tudi set za MiTota ...
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Precej zapostavljam lastno tematiko ...
Sicer nič novega. Giulia dela kot mora, lastnik prezadovoljen ... :D
Sicer sem zaradi bolezni precej omejen na gibanje oz. vožnjo, sem ter tja pa se vseeno prekršim in kam zapeljem.

7. avgust; nekaterim že poznana "piknik" lokacija ...

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika



24. avgust; zdravnica je odobrila dopust - Pag, I'm back!!

Slika

Slika


Takole je bilo leta 2010 ...

Slika

Letos pa ...

Slika

Slika

Alfa Klub do Tokia ...

Slika

Slika

Slika

Slika


Pa še dve frišni - predjesenski ...

Slika

Slika


Naslednjič pa res upam, da jo vidite tudi s sideskirti ...
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Dve nočni na hitrco ...
Priponke
IMG_20211016_194205.jpg
IMG_20211016_194315.jpg
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
MAXTER
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 538
Pridružen: To Feb 15, 2011 1:21 pm

Zdej ko ze imas avto nekaj casa... v vseh recenzijah oz v vecini njih so sinfal te break by wire bremze... ne toliko med samo dinamicno voznjo ampak bolj v pocasnih prometnih razmerah na semaforjih itd.. ces da so prevec obcutljive ampak hkrati pa manjka obcutka teze na njih ter posledicno tako avto zna trzat. Zanima me kako si se kej navadil na to, oz si sploh opazil razliko napram 159ki recimo ki ima bremze super po obcutku...
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Ja, razliko je občutiti. Najbolj "nadležno" je ustavljanje ... Avtomatski menjalnik pač želi avto riniti naprej,
zato je nežno ustavljanje skoraj nemogoče, razen če ga pred ustavitvijo vržem v nevtralni položaj.
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Veron
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 538
Pridružen: Ne Maj 01, 2005 6:13 pm

Jst osebno nimam težav, mogoče sem rabil kak dan na začetku, da sem se navadil. Sedaj lahko brez težav nežno ustavim pred semaforjem, bremzam z občutkom moči, koliko je treba stisnit za kak efekt zaviranja.
Uporabniški avatar
AR164TB
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 739
Pridružen: Sr Nov 17, 2004 12:48 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Rakovnik

Pri meni tega ni. Bremzam kot z vsakim prejšnjim avtom. Ali ima Stelvio to kako drugače, kar dvomim, ali imajo " traktorji" to drugače.
ALFETTA 1.6
GIULIETTA 1,6
164 V6 TB SUPER
166 3.0 SUPER
AR Brera 3.2 JTS Q4
Giulietta 1750 TBI TCT QV
Stelvio 2.0 Turbo 280 AT8 Q4 Super
Alfa sport
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1313
Pridružen: Ne Jul 23, 2006 11:55 am

Ja zavore so res specifične in se jih je res treba navaditi. Drugačen filing kot na hidravliko. Občutek je tak kot da ima precej večje diske kot jih dejansko ima, zaviranje pa precej bolj direktno in intenzivno, kot na hidravliko in to ne le pri ustavljanju pri nižjih hitrostih.
Imam stelvio.
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Kolaž jesenskih ...

Slika

Slika

Slika

Slika



Danes pa pri klubskem partnerju Brcetu ...

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika


Se mi zdi, da izgled ne bo trpel preveč na tem setu ...

Naj povem, da so bili TPMS, ki jih je Brce priskrbel že vnaprej sprogramirani in so vzpostavili povezavo z računalnikom
v zelo kratkem času.
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Odgovori
  • Informacija