Že ob nakupu me je prodajalec opozoril, da na čase zadaj nekaj klokota in da bodo stroški popravila njegovo breme.
Mehanik pri katerem prodajalec/uvoznik servisira je ugotovil načeta zadnja stabilizatorja, kar pa zvoka oz. okvare ni odpravilo.
Po še enem neuspelem pregledu je predlagal, naj avto odpeljem na tehničnega, saj se napaka najbrž vidno pokaže,
ko je avto na kolesih. Na tehničnem je bilo kmalu jasno videti, da je šel k vragu zadnji desni amortizer.
Tik pred naročilom novega para pa me je Filip opomnil, da imam aktivno suspenzijo, kar je zadevo dodobra dodatno začinilo.
Namesto 134€ kolikor pride navadni amortizer, je cena aktivnega celih 650€, kar je bilo še najceneje najdeno na trgu!
Zrihtal ga je prijatelj iz Avto Note preko Avtotrade.
Zaradi res visoke cene se je zato zamenjal le desni, jbg ...
Rezultat med vožnjo je dokaj opazen...
Nobenega nadležnega klokotanja več, rit pa je precej bolj fiksna, sploh v Dynamic mode, ko še dodatno otrdi.
Obenem se je zamenjalo tudi potrgano vratno tesnilo, tudi nabavljeno v Avtotrade v lastni režiji ... 90€.
Ker so bili brisalci še ta prvi, sem zamenjal tudi te ... 24€ (Bartog).
Še dobro, da sem omenil za kateri avto gre, saj so brisalci zaradi nastavkov tipski.
Znanih in vidnih napak ni več. Sledi spet afnarija