Moja Bella 166-ka, Stella in GT-jka, ter ex 75-ka in 147-ka

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6831
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Mal viška cajata in ...
orodje za razstavljanje

Slika

in seveda še za sestavljanje :mrgreen:

Slika

staro vs. novo

Slika

tole je pa tudi zanimiva stvar (kit za obnovo variatorja)

Slika

fedr je za 3 mm krajši od obstoječega, "podložka" pa tanjša za 0,1mm, kaj potemtakem obnavljam?

Slika

Itak pa glavna stvar, kako to čudo od variatorja sedaj nazaj sestavt :-)(
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Dobr si se tole letu! S5 en, k je mal u hrib obrnjen, da gre vse tole delat... :-)(

Variator sestavit je simpl, samo prej moraš, ke imaš zobnik v 2 delih, že zunaj prav obrniti, da se pokrijejo zunanji in notranji zobje. Več kot boš zgrešil, manj ti bo zamikalo sesalno gred, manjša bo moč motorja.
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6831
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Hvala :lol:

Ker sem najprej gledal tole in tudi probal ... 1 uro kasneje ni bila stvar nič bolj skupaj.

Torej označil zobe kako mora skupaj sest v ohišje, da sem pred natikanjem na os preveril zamik, potem pa samo zobnik gor, odmično v šraubštok, fedr na akso, potem pa samo skup tiščat, pa malo zobnik zavrtet ... klik, zatakneš zeger obroč in še enkrat dobro butneš na zobnik, da zeger sede v zarezo .... z nule, sestavljeno v par minutah. 8)

Slika

Me pa prav zanima kako bo vse to klopotalo, ko bo prvi zagon ... :lol:
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6831
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Še tole potem pa spet malce predaha ...

Slika
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6831
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Torej sesalni ror in dihtngo pritrdim z enim šraufom, ker drugače karterja mimo ne spravim, namažem karter s tesnilno maso, nataknem, podprem, pričnem zategovat sesalni ror od pumpe ... ključ zleti s šraufa :?:
Pogled na glavo šraufa brez poškodb, začetek glavobola, še enkrat poskusit koliko drži šrauf ... nič se vrti ](*,)

Blackout :x
O ne, ne ne boš, ne že spet .... :evil:

Vse dol, maso zbrisat, narezat M8 v M7, najt drug šrauf (prav lepo paše šrauf za sedeže od 75-ke), povrtat luknjo v seslnem roru, pobrusit luknjo v tesnilu, vse spet spucat ... in ponovi postopek. :-)(

Slika

Dodal še zadnji nosilec, ki je tokrat prišraufan s štirimi (4) šraufi in ne kot sem dobil z enim (1). Vse skupaj deluje precej togo.

Potem pa še zgoraj malce skupaj naberem, da se ne bo vse povsod valjalo.

Slika

PS
A se pobirajo kakšne stave, kaj se bo zgodilo, ko bom prvič obrnil ključ? :lol:
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

A ti si prednji most dol ruknil?

Stave? Brezveze, vžgalo bo in teklo zelo lepo! 8)
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Vsaj ribato ne bo in si dobil tisti šravf ki je popustil. Alu+železo+vibracije+vročina ni ravno nekaj božanskega in dolgotrajnega.

Vrti jo kar brez sveč, vse dokler ne nabije toliko olja da ugasne luč za tlak. Pa nekaj olja tudi v cilindre. Sicer boš pobil vse komarje v okolici, samo delalo pa bo :mrgreen:
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6831
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Hvala.
Most je tam kot ga vidiš, 147, 156, ... imajo samo en tak lok za most, kjer pogonski sklop visi na stranskih lokih karoserije in zadnjem delu mosta in ne kot je v 166 ali tvoji, kjer vse skupaj sedi na mostu.
Olja pride še en plusk v cilindre, ker ga je menjava teflonov sigurno spihala mimo.
Briga me za en lep plov oblak :P
Na začetku jo bom kar z vinto od gedor vrtel, da vsaj nekaj olja napumpa, tako kot sem že na rdečki naredil. Potem pa kakor me bo prijelo, ali še malo s štarterjem, ali pa svečke not, pa da vidmo kaj bo. :mrgreen:
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
SilverMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1069
Pridružen: Če Mar 27, 2014 9:36 pm
Vozilo: 147 JTDm 16v TbT
Kraj: Črnomelj

Dvigni samo eno prednje kolo, daj v 4. ali 5. brzino, pa z roko vrti dvignjeno kolo. Bo najlažje, pa še vedno z občutkom.
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?f=8&t=36179" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

verglanje brez sveck bo kar pravi nacin :)
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Brezveze verglanje in vintanje v prazno!

Med 3. in 4. cilindrom imaš na glavi, čisto na robu, kvadratno odprtino. Če še nisi montiral pokrova ventilo, skozi to odprtino nalij olje. Tako boš oljno črpalko z zgornje strani zalil z oljem in napolnil vse spodnje oljne kanale v bloku. In oljna črpalka ne bo vlekla na suho in tudi olje bo tako takoj na mazalnih mestih. Na variatorju imaš pa tudi 2 luknjici in skozi eno luknjico z injekcijsko brizgo našopaj olje not, da ne bo tekel na suho. Tako sem jaz pri moji Kappi naredil.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

A se pobirajo kakšne stave, kaj se bo zgodilo, ko bom prvič obrnil ključ?
Cca 5-7 sekund bo zelo glasno, če bo variator na suhem :mrgreen:
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6831
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Končno me je doma pričakal paketek - blokade za odmične, GLS si je kar vzel časa za dostavo ...

Pa ker sem imel malce časa, sem še na hitro vrgel skupaj, da vidim kako to skupaj paše ...

Slika
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6831
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Nalil sem olje skozi tisti kanal, a je samo steklo v karter.
Malce sem na roke vrtel zadevo, pa ko je porinila nekaj olja okoli, sem samo sestavil in obrnil ključ :



Temperatura je najprej šla do 90°C, nakaj časa ostala tam, nakar se nenadoma vklopi druga stopnja ventilatorja, temp pa veselo proti 100°C ... Ugasnem, malce mehurčkov požene v ekspanzijsko, še malce stiskanja rorov, zalaufam in temp na 85°C. Očitno je nekje nastal zračni žep, ki ga pumpa ni mogla premagat.

Slika

Še okrasni pokrov in je to to, kar se mašine tiče.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
moofdi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1630
Pridružen: Pe Maj 09, 2008 2:53 pm
Vozilo: 155 3.0 V6 24V
Kraj: Radovljica

Nisme dvomil da bo šlo kot more. 8)
Če je ravno, ni zabavno.
Odgovori
  • Informacija