Moja Bella 166-ka, Stella in GT-jka, ter ex 75-ka in 147-ka

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6823
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Poraba samega vmesnika ni bila nekaj posebnega, je pa skupna poraba poletela v višave (na tam okrog 0.3A), ko se je CAN omrežju na slab obrnilo.
Kakorkoli že, najprej do konca zrihtam bojler, ki je včerej ponoč spustu (zanimivo, da sedanji bjlerji rabijo ekspanzijske), pa en set gum za Bello naročim, potem pa še malo igračkanja s tem BT vmesnikom (režem CAN pina).
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Poraba vmesnika ni velika samo se nabere. In ko avto dan, dva stoji, potem je pa v uporabi 30 min in nato spet stoji, je akku čedalje bolj prazen, kratka vožnja ga ne napolne do kraja in potem je samo vsakič bolj prazen, dokler avto ne vžge več.
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6823
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Nočem nič provocirat, ampak dajmo stvari predstavit tako kot je.

Poraba v mirovanju je malenkost nad 20 mA (0,02A), če dodam BT vmesnit to naraste na skoraj 23mA.
In če malce tole pračunamo, mora 147-ka mirovat 50 ur, da sprazne akumulator za 1Ah (imamo jih pa 63), z vmesnikom pa rabi 43,5 ure.
Torej minimalna razlika, obenem pa še to da je 147 tudi že preživela več kot 24 ur s prižgano razsvetlavo v prtlažniku ... pa se ni nič zgodilo.

Obe 166-ki imata dodan el. odganjalec kun, pa tu ni nobenih problemov, še posebno ne rdeča, ki večino leta dela zelo kratke fure.


Torej še kakšen predlog kaj muči 147, in njeno CAN omrežje ali so tu problem le OBD vmesniki, ki zganjajo neko zmedo po CAN omrežju?
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
SilverMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1069
Pridružen: Če Mar 27, 2014 9:36 pm
Vozilo: 147 JTDm 16v TbT
Kraj: Črnomelj

Od novih 63Ah imaš že po kakem letu konkretno merljivo manj, poleg tega računaj v primeru ne-dolgih voženj na cca 2/3 napolnjenost.
Hitro si na cifri pod 40Ah ko je vse ok.
Pod 30 pa avto najbrž ne vžge več, sploh na hladnem...
Lučka v prtljažniku bi rekel da se ugasne s CAN-om v slabe pol ure, bi težko svetila toliko ur kot praviš.
20mA je super cifra, na bavarcu sem imel 2x toliko...
Morda ELM dreza v linijo in jo prižiga.
Imaš original avtoradio, ki se sam prižiga? (znana nadloga...)
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?f=8&t=36179" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

poglej kako maš vezje na BC
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6823
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Ok bom pogledal enkrat čez poletje ko bo v garaži ... pa še moj prispevek h gumarski industriji :)

Slika

Zdej pa vse to prešraufat x2 pa na 147 spredaj/zadaj premenjat
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
urbancebulj
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1802
Pridružen: Pe Feb 01, 2013 3:27 pm
Član Alfa Kluba: 1

Top guma, sano glasna je...
:mrgreen:
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6823
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Hvala, ravno zato še en komplet.
Se pa v 166-ki se ne slišijo, dočim Conti TS830 če jo voziš po mokrem in ne zguranem asfaltu - prav piskajo.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6823
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Alfa Romeo 166 Superlaggera :mrgreen:

Slika
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

In, kaj jo čaka, ubogo revo? :mrgreen:
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6823
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Nič hujšega, le tole sem pomenjal, pa je treba pol notranjosti razsut, da do matic prideš

Slika

Slika

Slika

Pač malce dodatka k servisu, ki se je začel z novim akumulatorjem, potem so se tu znašle še spredne spodnje roke, jutri pa še zadnjim čeljustim pomenjam gumice (če sem se že vsem spravil to pomenjat).
Potem pa naj bi bil za en let spet mir.

Ostali dve pa:
Bella je imela samo servis, ter menjavo gumic na zadnjih čeljustih z menjavo zavornega olja.
Črnka pa servis, menjava gumic na zadnjih čeljustih, zajle za ročno in zavorno olje. Pogledal sem še teflone in so tokrat ostali na mestu, torej so slabši batni obročki - tako da je dobila 5W50 olje :mrgreen:
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Ja, mora it pol avta narazen in ven, da odviješ zgornje šalce amortizerja... :(
Kako pa da se nisi odločil še za menjavo zgornjih šalc?
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6823
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Stari šalci sta, ker ko sem nabavljal ostalo, jih ni bilo za dobit. Stari pa tudi nista tako ubogi, da nebi še en čas šlo.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6823
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Tako in s temle se je stvar zaključila

Slika
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6823
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Kot kaže bo Rdečka imela še en poseg na sprednjih fedrih, saj kakorkoli pogledaš ... glisira.
Torej brskanje po katalogih ... ja KYB ima ene in iste fedre za V6 in TS ... hmmm :?

Lesjöfors mogoče, saj ima različne za TS, V6 in JTD?
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Odgovori
  • Informacija