Moja Bella 166-ka, Stella in GT-jka, ter ex 75-ka in 147-ka

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

Cimprej ukrepaj drugace bojo se katalizatorji za v smeti.
Da bo mir pa podret, bate vn, pohonat na novo ce so sledi tovarniskega honanja ze znucane in potem nove obrocke, preverit vse lezaje po potrebi menjat pa je to to.
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6822
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Kot že povedano sa mašina ne odpira, razen pokrova ventilov, da zamenjam teflone.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
mare87
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 927
Pridružen: Pe Jul 24, 2009 8:37 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta
Kraj: Škocjan
Kontakt:

ČE so tefloni. Se pa praviloma glavo dol vzame za menjavo teflonov. Lahko, da si slabo naredu menjavo teflonov, ker nisi glave dol vzel.
Alfa 147, Alfa Romeo Sportwagon, 2.5 V6
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6822
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Vse je možno, in seveda tudi jaz nisem nezmotljiv.

Čisto tako, ali se ti je vredno kregat kaj in kako za neko zadevo, ki bo mogoče šla še nekaj let preden jo bo rija do konca požrla in je za mišjo dlako oddaljena od trenutka, ko potegnem črto in si poiščem drugo osnovo in premečem uporabne stvari. Obenem je pa sigurno da bi se našlo še precej stvari ki bi se jih moralo zamenjat, vsaj po dosedanjih izkušnjah, ko je vsaka stvar ki sem se je dotaknil potrebovala takšno ali drugačno obravnavo. Avto je zimski voz, ki sedaj nima druge kot da dela kakšnega pol leta (tako ali drugače).

Če je pa komu do takojšnega reševanja ... 3.000 € pa smo zmenjeni, jaz grem pa na lov za drug zimski voz.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
ROBERTH
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2831
Pridružen: Po Mar 13, 2006 9:06 pm
Kraj: Kranj

Niso tefloni! Te se sicer da zamenjati brez demontaže glave, pa ne bo učinka.
90% so obrabljeni batni obročki.
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6822
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Slika

Slika


Slika

Slika
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
zvitafeltna
Alfist
Alfist
Prispevkov: 402
Pridružen: Sr Dec 14, 2011 8:04 pm

Je dvignilo teflon?
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6822
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

zvitafeltna napisal/-a:Je dvignilo teflon?
Ja je in to je bil šele začetek, nadaljevanje je bilo podobno...

Kokorkoli že, sedži na vodilih očiščeni z nitrotom in ponovno nabiti tefloni.
Potem pa seveda spet vso zbirko nazaj zložit

Slika

nastavt odmične

Slika

test pa jutri

Slika
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Ma da zdaj pokuri manj olja, blizu nule... 8)
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6822
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Ja upam da tile tefloni ostanejo na mestu.
Poraba 1liter/500 km je bila pa kar vredu, gleda na to da je samo cilinder 1 imel oba sesalna še na mestu, en izpušni se je pa že na ventilu vozil, ostalo je bilo pa še slabše.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Je problem ostankov saj ipd. na steblih ventilov ?
mare87
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 927
Pridružen: Pe Jul 24, 2009 8:37 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta
Kraj: Škocjan
Kontakt:

Vse ventile bi mogu ven pobrat, spucat, da se svetjo kot novi. Seveda, treba glavo dol.
Alfa 147, Alfa Romeo Sportwagon, 2.5 V6
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Vidim, da so predhodni rdeči, Corteco verjetno? :)
Tako, po tvojem občutku, si zdajšnje teflone kaj težje montiral? Se ti zdi, da so manj, enako ali bolje zagrabili pri montaži?
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6822
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Prejšni so Elring, sedanji Goetze so šli kar precej trše gor.

Danes naredil 80 km, kaže da je na prvi pogled vse ok, kaj se pa notri dogaja pa še ne vem.
Sem se pa odločil da je ene 500 km ne priganjam.

Drugače pa malce dvomim, da bi kaj ostalo na steblih, ki se pajsajo po vodilih in jih namaka olje.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6822
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

@mare87
Ne vem kaj hočeš pravzaprav dosežt, ker ne vem ali ni dovolj očitno da sta 166 prednostni in 147 dobiva večinoma rabljeno robo v nasprotju s 166-kami.
Že itak sem v 147 zmetal daleč preveč, sedaj pa ti na vsak način hočeš da grem odpirat mašino in tam zmečem še kak jurček € in to v mašino, ki že v štartu ni nič posebnega pa še zmatrana je že. Raje najdem drugo mašino in jih samo premenjam, kar bo konkretno ceneje. Mogoče bi tu gledal na vse skupaj kaj drugače, če bi bil tole 2.0 ali 3.2 Selespeed, ne pa za en bogi 1.6. Tako da če jaz financiram svoje stvari, je pač to to, razen če bi bil ti rad tisti ki to financira in tudi izvede (v petek zjutraj mora bit gotova, ker jo ob 5:30 rabim za na šiht).
Če ti je pa toliko do te 147-ke, je zgoraj cena in se ji lahko posvetiš kakor želiš, zate pa še nekaj popusta zaradi vztrajnosti.
Zadnjič spremenil El Barto, dne Sr Nov 14, 2018 10:57 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Odgovori
  • Informacija