Pa še vprašanje ali ECU z mapami za 2.5 lahko brez predelav in napak dela na 3.0?
Pa še eno ali kdo ve za kakšen 2.5 ali 3.0 V6 24V motor za ugodno ceno?
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
No še razlaga zakaj sem to spraševal ... Bella se je odločila da bo po 20 letih začela okrog puščat kapljice olja - karter ves oljnat, kakor tudi zvon menjalnika in nosilec pod jermenico.
Zakaj praktično oba naenkrat ne vem (lahko je tudi kak problem z glavnimi ležaji, a ni nobenih čudnih zvokov). Pa obe dihtngi glav rosita olje, tako da bo čas za razdret zadevo, pa še sklopka že dokaj visoko prijemle.
Tako je bila misel, da bi eventuelno nazaj vtaknil 3.0, ki bi ga seveda prej podrl, ampak je nabavna cena dokaj visoka in zna bit, da bom samo staknil menjalnik in pobral obstoječi V6 ven in ga na novo sestavil.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Še manjši dodatek k prejšnemu razmišlanju - obnova zaenkrat odpovedana, saj ni za dobit delov.
Tako da bo Bella še en čas meditirala in če ne bo nič, samo zamenjam semeringa in si rečem da je bilo to naklučje in je vse ok.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
GT V6 ja hmmm, ja super ...
Ampak tole ima par problemov.
Prvi je bil, da ko sem iskal GT-jko V6 ni bil aktualen zame, saj so začetne cene visoke za dokaj sklumpane primerke.
Vsaj 2x nabavna moje, za primerke, kateri so že na slikah razkazovali veluke luknje v pragovih in ker sem že imel 147-ko doma, sem vedel, da sigurno ni omejeno samo na ta del.
Potem pa V6, ki ni ravno v najbolših odnosih z diferencialom in sedaj tole, ko cel j**** svet ne premore enga seta ležajev za V6, pa batnih obročkov za 2.5 prav tako ne.
Presaditev V6 namesto JTS ... Alfica mora čez tehničnega ...
... torej ja GT JTS kot moje edino prevozno sredstvo zadovolji vse zahteve po zvoku in moči.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage