Moja Bella 166-ka, Stella in GT-jka, ter ex 75-ka in 147-ka

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6822
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

OK fail
Zadeva prime na vse (beton, kožo, plastiko, ...) razen na tkanino ... :?

Kje se dobi ta sprej, rabim črnega?
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

https://www.rayher.si/katalog/1268/spre ... til-150-ml" onclick="window.open(this.href);return false;
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6822
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Hvala. :)
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
axis86
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 548
Pridružen: Ne Sep 10, 2006 8:02 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa romeo 156 1.9 jtd
Alfa romeo 75 1.6 carb
Alfa romeo 159 1.9 jtdm 16V
Kraj: Žiri

Lahko poiščem jaz svojega pa pogledam kolk ga je še.
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

El Barto napisal/-a:Zanimivo, samo na eno stran se je v zglobu mast spremenila v grudice in seveda je ta zglob fuč ... :(
Je potekla reakcija med različnimi mastmi če se je dodajalo svežo ?
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6822
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Mogoče, vendar zakaj se potem ni nič zgodilo na drugi strani?

Edit
Glede spreja me pa malce zmoti tole:
Ko je barva posušena, odstranite šablono. Napis, ki ste ga ustvarili, polikajte na najvišji temperaturi, ki jo tekstil prenese. Priporočamo likanje po sprednji (preko peki papirja ali krpe) in zadnji strani. Priporočamo, da izdelke perete ročno ali v stroju na 30°C.
Našel sem:
https://www.rustoleum.com/en/product-ca ... -and-vinyl" onclick="window.open(this.href);return false;
https://duplicolor.com/product/vinyl-and-fabric-coating" onclick="window.open(this.href);return false;
A kaj ko je to US proizvod in je dosežek to dobit kje bližje
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
axis86
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 548
Pridružen: Ne Sep 10, 2006 8:02 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa romeo 156 1.9 jtd
Alfa romeo 75 1.6 carb
Alfa romeo 159 1.9 jtdm 16V
Kraj: Žiri

Jaz nisem rabil nič likat. Včeraj sem že iskal nekaj ampak ne vem kam sem ga založil. Bom še malo prebrskal.
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Mogoče, vendar zakaj se potem ni nič zgodilo na drugi strani?
Mogoče nižja temperatura. Zagrabila čeljust na eni strani oz. malo drsa ?

Jaz sem zadnjo polico špricnil z nitro lakom (mat, črna) v spreju. Malo maskirca okoli plastik in vrvic pa po gasu. Potem ko je bil suh, obrisal s krpo če je kaj ostankov barve, minimalno in zaenkrat drži. Isti postopek drži 10 let na drugem avtu, tudi poleti se barva ni šmirala stran. Lahko poslikam če rabiš. Sem pa to delal na soncu in tudi polica je bila prežgana od vročine (tisti moment ko je sonce sijalo prejšnji teden :mrgreen: ) Mogoče to vpliva. Ko sem štrihal maske brisalcev spredaj po dežju, pa je bilo suho je ratala ena sama pomaranča namreč. Tista ki sem jo po soncu pa je ratala ok.
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6822
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Ta teorija meni ne drži vode, ker tu imamo zadevo na 4 kolesih, pa še cesto, ki skrbi, da se vrtijo z enako hitrostjo, ter porazdelitvijo sile.
In ne, bremze se ne grejejo, torej ne grabijo, ko ni treba.

Za barvo za polico bom pa še malce po LJ štacunah pokukal.

PS
A je možno, da bi se poraba olja znižala, ko se mašina čisti svinjarije od prejšnega jedilnega olja in gošče?
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Potem sem brez idej, kaj je ratalo. Mast zgleda kot da je postala želatina. Je možnost da je voda spirala mast ven zelo počasi, kaka miniaturna razpoka v manšeti ?

Poraba olja bi šla dol če se spucajo obročki in odtoki v batu. Če je tam gošča in so se luknje zabile "oil control ring" ne more opravljati svojega dela, ki je dejansko samo strganje predebele plasti olja iz cilindra. Če ni zapečeno se bo sčistilo, če ne, moraš pa razdreti. Najbolje boš videl na svečah če ti žre pred cilindrom (sesalni tefloni) ali v cilindru (obroči) ali ti ga žge v avspuhu (izpušni tefloni).
Tefloni ventilov, ko se spucajo obloge začnejo samo na veliko puščati. Enako s otrdelimi semeringi ipd.
Na porabo pa tudi zelo veliko vpliva sistem prezračevanja mašine in olja. Če je tam nadtlak se prvo vidi ko začne pri tesnilih polzeti ven, poraba olja gre pa noro gor.
Na porabo vpliva tudi količina olja ki je v mašini, če je preveč in se zabija v oddušnike bo seveda poraba pretirana.
Če se je svinjarija zabila v reže od honanja, bo pravtako žrlo več, obročki ne primejo, potem pa piha v mašino in dela meglico. Potem tudi cel CVS sistem recirkulacije in spiranje kislin iz olja z zrakom ne dela pravilno ker ni dimenzioniran za take pretoke in vročino.

Kaj je pa prejšnji lastnik delal z jedilnim oljem pa ne vem. Zadeva je svinjska, saj polimerizira na vročini in naredi varnish na vseh površinah. Tolerance so potem adijo, če že ne zabije oljnega filtra prej in dela mašina stalno v bypassu.

Če ti mašina kuri olje ti bo s časom zabilo tudi katalizator in zabasalo lambde. Olje ima adtitive ki se spremenijo v pepel in ta potem maši vse. Dobiš sicer low ash olja za dpf mašine, samo ne vem če je tu to potrebno.

2, 3 menjave pa bo kar je oblog šlo stran. Ni treba pretiravati z menjavami, naj se lepo topijo, ne pa odstopajo in ti še zamašijo kako luknjo kje.
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6822
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Nove polosi so pač šle 60kkm, jebi ga. Očitno sem to dobil v kompletu, ko sem jih sedaj že drugič menjal.

"Jedilno" olje sem rekel zaradi tega, ker nimam pojma katera zadnja svinjarija je bila nalita, obenem pa dolgo ni bilo menjana in se je že naredila gošča na dnu, po menjavi ge je pila kr nekaj, sedaj pa kot kaže pojenjuje.
Hvala, tu ne govorimo o še dovoljenem maksimumu ali več, ampak je bilo 0.5 litra na 1.000 km.
Hja pri 140kkm so menjali batne obročke. Je pa pila olje, ker je celo nekdanji lastnik omenil, da porabi nekaj olja. Kakšni so pa katalizatorji in lambda, ne vem, niso pa zgledali zapacani, so pa desno lambdo itak menjali pri vsakem servisu ... :lol:

Čiščenje karterja in pokrova ventilov, ter menjava olja in filtrov bo pa poleti, ko bom menjal ojnične ležaje.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Od bivšega lastnika se sliši kakor kakšen Celjski avto oglas. Odličen motor in menjalnik ! Samo par lepotnih napak ima pa deci olja porabi zase na toliko in toliko. Tankaš pa potem več olja kakor benza, kakor da bi motorko vrtel.

Od olja imaš tak bel prah na najbolj vročih delih. Drugod ga prekrijejo saje in se ne vidi.

Kaj je mojster delal z njim ne veš, lahko je pa veliko stal, potem so samo mestni intervali, kjer se župa ne obrne. Olje menjano enkrat na 20.000, pa če je že 5 let poteklo vmes ..

To svinjarijo boš potem našel vse v karterju, ko je enkrat spečeno se nerada topi v olju in samo ostane na dnu.
Pokrov ventilov sicer ni tako pomemben, ne sodeluje v mazanju, je pa lepo če ga namočiš v razrečilu in sčistiš.

Take zasvinjane mašine včasih ni dobro preveč mučit in čistiti in menjat olje kakor nor ker rado kaj ribne. Zos in svinjarija drži znucana tesnila tesna, potem pa se vse ulije ko npr. naliješ sintetiko.
Če so kanali pretočni samo menjaj kakih par 1000 prej, se bo že sama sčistila, potem pa dol počiš karter in pogledaš kaj je s spodnjim delom. Ni rečeno da so fuč vsi ležaji, tisti na koncu bodo najbolj suhi in dobivajo najslabše olje. Če ne tolče ni tako kritično.

Mogoče še to, če mašina žre olje, to ni problematično za sam motor, razen iz stališča stroškov in porabe ali emisij. Avto namreč žre skoraj enako bencina kakor drugače, olje pa sicer je drago, vendar če kadi kakor turek lahko to mirno ignoriraš. Sposojen stroj je žrl 1L/500km. To pomeni da si natankal vsakič ko si tankal in še malo ob štartih če je bilo prenizko na šipki. Notri se je potem točilo kakršna žavba je bila najcenejša v šparu. Potem se je malo uredilo povratke in je bilo bolje, "samo" še 1L/1000. In nalivalo se je točno na sredino, ne na max. in tudi to je malo pomagalo. Mašina prevečkrat zakuhana, potem je pa šla ciganom in so se še oni peljali en čas z njo, potem pa jo dali na kose. Pleh je bil takrat že tudi pri kraju, počena iz vseh strani, kita več kakor pleha, sklopka kaj je to, menjalnik pa tak občutek kakor da bi napenjal elastiko od gat, ali si imel v brzini sploh nisi vedel, včasih je prijelo, včasih ne. Cev za točit benz je bila na koncu zvezana z žico da ni padla noter v kolotek, ker je vse naokoli prerjavelo. Čez tehničnega je ta stroj šel samo z vezami in izgovorom, da je sam še za letos. :-)(

Lahko da je atek samo dolival, ni pa menjal, ker se mu je zdelo nesmiselno in potem je ratal gost zos. Ugotavljat kaj je prejšnji lastnik počel je kar detektivsko delo .. :mrgreen:
Zadnjič spremenil AnAlfaBet, dne Ne Apr 08, 2018 4:39 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6822
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Kot že omenjeno, več kot 2 1/2 leta in +30 kkm. Predhodni lastniki so bili pa malce bolj vestni.

Vrti se redno do 5k, avtocesta pa +6, pač malo konjev manjka. Ker jo moram itak zrihtat zaradi rije, me zaradi tistih dodatnih 60€, kar je šlo za materijal namenjen odpiranju mašine, ne bo pobralo, če pa mašino, poj nej jo pa kr. Olje je Mobil 3000, me pa ma da grem še pri tej na Peak life.
Pokrov ventilov snemam, ker je bilo malo olja pri svečkah, pa da še zgoraj malce svinjarijo pospravim.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Torej kar hud interval. Čudno da ni česa odneslo. Trpežna mašina.

Saj če se rada vrti in ni zamorjena do amena si bo mašina še opomogla.

Če zjutraj zakašlja modro so tefloni fuč (čez noč se nateče v cilinder). Teh ne moreš zrihtat brez da menjaš. Če pa žre samo s kilometri pa so obroči ali le malenkostno tefloni.
Olje, prehudo za to mašino, samo sintetika bi jo morala oprati v eni rundi že. Je olje svinjsko črno ratalo, tako kakor da bi imel dizelco ?
Je šansa da bo pokrov spucalo do čistega. Mineralc ima detergente kot dodatke da sploh čisti, sintetika je pa taka že sama po sebi pa še dodatno ima ekstra dodatke.

Drugače če se pelje, naj se, slabše kakor je imela, ne more več bit, dinos je pa vedno odprt če se odloči da ne bo sodelovala :mrgreen:
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6822
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Olje je bilo črno po 100 km, sadaj ko se bliža 3k je pa črna packarija.
V V6 postane rjavo pred menjavo, v 2.0 pa temno rjavo, skorajda črno, ker se ta tudi še čisti.

Aja dobro da je tale debata zalufala ... dihtngo za sesalni ror oljne pumpe morm še nabavt. :)
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Odgovori
  • Informacija