Moja Bella 166-ka, Stella in GT-jka, ter ex 75-ka in 147-ka

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6822
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Hvala

Večinoma je roba z Autodoca.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6822
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Nekak imam občutek, da naše ceste niso več primerne za normalno utekanje bremz ...
Mogoče dobra stvar telih navrtanih diskov da spuščajo zvoke ...

... se je vsaj premaknila, če mi že pred avto skoč

Po tem je blo pa treba mal pravga zvoka slišat
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Vsaj radio bi na potih dal ...
Una je pa pogumno stopila na cesto #-o
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6822
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Se bom probov spomt, da naslednič k bom s polnim gasom šel na avtocesto, radio utišam ... :? :-k
Ne vem če bo šlo, k to je skor vsakič O:)

Če bom pa nemensk posnetek delov, bom pa imel to v mislih. :)
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6822
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Torej 166-ka 2.0 TS še vedno občasno ne vžge, kot že na prejšni strani omenjeno, zasveti lučka za motor, a po par sekundah ugasne, nikakor ga ne morem ujeti, da bi shranil napako v ECU-ju. Na začetku sem enkrat ujel P0340 (pred velikim servisom).
Tudi če mi jo uspe pripravit do tega, ko imam računalnik prikloplen, napaka prehitro izgine brez sledu.
Kakšna ideja?
Problem je vedno samo pri zagonu, nikoli med obratovanjem.

Do sedaj zamenjana oba senzorja položaja motorja (na glavni in odmični gredi), na novo napeljana masa na motor in tudi dodatna na ECU napeljavo. Zamenjani tudi releji nad kabinskim filtrom za ECU, bencinsko pumpo, ...
Očiščeni in našpricani konektorji za oba senzorja in ECU.

Ima me da pustim senzor za odmično odklopljen, saj brez njega normalno vžge in dela, le lučka sveti.

Edit
Jest osu ...
Če llaufa brez snzorja odmične, potem ni tam problem.
No je pa hitri testni furi pokazala kaj se zgodi.
Vžge nekaj taktov tako da obratomer začne kazat, nakar zasveti lučka za motor in obratom v trenutku pade na 0.
Tako da sklepam, da ga senzor glavne gredi nekaj krasi, oz. napeljava. Kaj mi pa niti pod razno ne kapne, ker lahko drate vlečem in krivim med obratovanjem, brez kake spremembe.

Vse skupaj neodvisno od temp. motorja, prav tako zunanje. Pa senzor je original Bosch.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Sem ti hotel predlagati senzor glavne gredi, ki hkrati goni tudi obratomer. Sem imel celo pizdarijo z njim, ki se je vlekla 2 meseca. Začelo se je pa, ko sem bil na obisku pri @kowac-u. :) Pomeri upornost tega boševega sranja. Je od 774 pa do 946 Ohm-ov. Prevelika toleranca! :( Mene je heblal, da je pri stanju na mestu avto crknil. Med vožnjo nikoli, ker deluje istočasno s senzorjem na odmični gredi. Med vožnjo, ko senzor na glavni gredi crkne ali pa je upornost 0 (nič) Ohm-ov, vse prevzame senzor na odmični. Občutiš pa to s par močnimi sunki, naprej pa BP, dokler ne ustaviš. Potem pa crkne in ne vžge, dokler se senzor (verjetno) malo ne ohladi in spet naraste upornost. Jaz sem se šele po dolgem času spomnil, da sem na dvorišču, ko je avto crknil, pomeril upornost in je bila nula. Avto ni vžgal. Ko je multimeter pokazal upornost, je vzgal. Zamenjal sem z NTK senzorjem, ima tudi manjšo toleranco in motor tudi lepše teče.

Pogojno lahko težave povzroča konektor na elektronski loputi. Sem ga fizično razdiral in čistil, vendar nisem opazil težav med pregledom.

Večji problem je pri/nad pedalom sklopke, kjer je spojen konektor potenciometra gasa z inštalacijo. 6-pinski konketor. Sem porabil dobro uro za razdiranje in čiščenje, ker je na tako nedostopnem mestu. Ampak, zdaj je že mesece mir in tudi avto se neprimerno lepše obnaša in motor čudovito vžiga, se odziva in mirno teče.
Sem pred tem imel težavo, da mi je parkrat med vožnjo postal gas neodziven, motor je pa zaletavo deloval v prostem teku. Sem samo ugasnil, vžgal in je delal naprej, kot da nič ni bilo. Zaradi tega sem se sploh lotil konektorja. JE slab material in rado oksidira.
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6822
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Damijan najlepša hvala za tole.

To s senzorjem se je že enkrat zgodilo, a takrat je vsaj mrknil kot se zagre - ogreta ni več vžgala. Zamenjal senzor in je bil mir do sedaj.
Torej, tole je senzor, ki je nadomestil original - 897 ohm
Slika

pa še najnovejši, trenutno v uporabi, star pol leta - 918 ohm
Slika

Kar se lopute tiče, tole je Euro 2 in ima gas na zajlo, tako da tole ni videt problematično. Pa tudi ko jo je pičilo, da je rabila nekaj več poskusov, pritisnjen gas ni nič spremenil.

Trapast je, ker se problem čisto naključno pojavi in izgine brez sledu. Največkrat mami, ki jo vozi, meni pa ko potem brskam po drobovju, skorajda nikoli.

Bom nabavil še NGK/NTK senzor, pa da vidmo ...
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6822
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Še ena stvar glede 166- k in fedrov, Kayaba niti pod razno ne zadane: sprednji pretrdi in zadnji premehki. Mogoče spredaj za V6 in JTD, zadnji pa za nobeno.

Slika

za par centi nižja od moje znižane #-o

Jutri spet razkopljem in dobi še zadaj Lesjöfors
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Pismo, na moji 159 so se pa odlično obnesli...
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

El Barto napisal/-a:... Kar se lopute tiče, tole je Euro 2 in ima gas na zajlo, ...
Aha, to pa nisem pričakoval.
Potem pa preveri potenciometer gasa na loputi. Tudi, če ga zamenjaš kar preventivno, ni drag :) Pri Kappi so bili ti potenciometri kar dosti odvisni od vremena in poravnanja planetov :mrgreen:
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6822
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

TPS je tu kombiniran z regulatorjem štantgasa, kar sem našel je blo samo par rabljenih na eBayu po 250€ ...

Drugač štantgas je miren, pa tudi lepo vleče ko je treba.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Po mojih izkušnjah so izdelki od KYB na nivoju Monroe. Če res nimaš alternative potem kupiš to sranje. :(
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Grega, s tem se pa nikakor ne morem strinjati. Monroe so puter proti KYB ...
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

No ja, stvar okusa.
Na 156 zmontiral monroe. po 20kkm so bili zreli za menjavo.
Na 159 zmontiral amortizerje KYB pa jih po pol leta vrgel v smeti, ker je bila vožnja prav čudna. Tako da se teh znamk od tedaj izogibam in vgradim če res ni druge alternative. Pač moje izkušnje
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6822
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Dopoldne, spet Alfa Romeo 166 Superleggera, 2 sedežni Coupe

Slika

Slika

Zdej pa gledam, kako se mi barva suši :lol:
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Odgovori
  • Informacija