Sem ti hotel predlagati senzor glavne gredi, ki hkrati goni tudi obratomer. Sem imel celo pizdarijo z njim, ki se je vlekla 2 meseca. Začelo se je pa, ko sem bil na obisku pri @kowac-u.
Pomeri upornost tega boševega sranja. Je od 774 pa do 946 Ohm-ov. Prevelika toleranca!
Mene je heblal, da je pri stanju na mestu avto crknil. Med vožnjo nikoli, ker deluje istočasno s senzorjem na odmični gredi. Med vožnjo, ko senzor na glavni gredi crkne ali pa je upornost 0 (nič) Ohm-ov, vse prevzame senzor na odmični. Občutiš pa to s par močnimi sunki, naprej pa BP, dokler ne ustaviš. Potem pa crkne in ne vžge, dokler se senzor (verjetno) malo ne ohladi in spet naraste upornost. Jaz sem se šele po dolgem času spomnil, da sem na dvorišču, ko je avto crknil, pomeril upornost in je bila nula. Avto ni vžgal. Ko je multimeter pokazal upornost, je vzgal. Zamenjal sem z NTK senzorjem, ima tudi manjšo toleranco in motor tudi lepše teče.
Pogojno lahko težave povzroča konektor na elektronski loputi. Sem ga fizično razdiral in čistil, vendar nisem opazil težav med pregledom.
Večji problem je pri/nad pedalom sklopke, kjer je spojen konektor potenciometra gasa z inštalacijo. 6-pinski konketor. Sem porabil dobro uro za razdiranje in čiščenje, ker je na tako nedostopnem mestu. Ampak, zdaj je že mesece mir in tudi avto se neprimerno lepše obnaša in motor čudovito vžiga, se odziva in mirno teče.
Sem pred tem imel težavo, da mi je parkrat med vožnjo postal gas neodziven, motor je pa zaletavo deloval v prostem teku. Sem samo ugasnil, vžgal in je delal naprej, kot da nič ni bilo. Zaradi tega sem se sploh lotil konektorja. JE slab material in rado oksidira.