Moja Bella 166-ka, Stella in GT-jka, ter ex 75-ka in 147-ka

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9783
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Fajn rihtaš. Radio je kitajc, najbrž :? Volan imaš multifunkcijski (ne da se mi brskat O:) ) ?
Boš moral ob priliki malo pokazat :wink:
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
vivora
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 223
Pridružen: Po Jan 03, 2011 10:46 am

El Barto napisal/-a:Tole imam: http://www.radiovili.si/montazni-materi ... a?___SID=U" onclick="window.open(this.href);return false;
Bo pa treba notranjo malce prilagodit, upam da bo šlo.
Malenkost bo jo treba pobrusit v notranjosti. Mislim da cca 2 mm na vse strani. Sem imel podobno težavo,ampak je uspelo.
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6837
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

@vivora
Ja tak je plan :)

@MaStr
Audio in šminka prideta na vrsto po mehaniki in plahu, tko da bo mal za počakat :)

Kr dobr je gorev, pa začuda so bile že nekoč zamenjane (ne samo na računu)

Slika

seveda pa ne gre brez običajne šlamparije, zakaj bi menjal dihtngo, če jo lahko s kitom napacaš ... :?

Slika

se pravi hladilni sistem je splaknjen, olje izlito, sprednja katalizatotja odstranjena, menjalink podprt ter odstranjen zadnji nosilec, mikrojermen odstranjen (šponar je čist hin), pa karter na pol odšraufan, ...
Ker pa me je prav grdo ugriznila, je za enkrat to to :-"

Slika

PS
Itak imam pa glavobol ker je večina navojev na zadnjem nosilcu menjalnika pojedenih, za povrh pa manjka še nosilec sesalnega kolektorja ](*,)
Res se ne morem nehat čudit, kako malomarni so naši mehankarji. :^o

Edit
Ja radijo je kitajc, pa nimam komand na volanu
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Prvi par svečk je zanimivo oksidiran :-k Je stala voda notri?
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6837
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Ko sem podiral ne, žal pa ne vem kaj je nastalo pozimi, ko sem zgazil lužo in je bil ves motorni prostor zalit, pa ko sem plužil sneg in je bit seveda spet motorni prostor poln le tega ... tudi na pokrovu ventilov je bil.
Menjava jermenja je bila spet po naše ... menjaš jermen, ko je*** šponarje in vodilne koleščke.
Ene kolešček je bil sicer menjan, ker je očitno razpadel (zaščitna plastika zobatega jermena nosi sledi), zategnjen pa tako, da je pri prvem poskusu odletel ključ z rorom in je nastala luknja v roki :-X Drugi poskus pol ure kasneje je bil pa uspešen ... brez dodatnih lukenj. :|
Dan "počitka" na šihtu, potem pa upam, da mi kmalu uspe karter snet, pa da vidimo to čudo od znotrej.

Edit
Gledam ePer, pa kaže da ne manjka nosilec sesalnega kolektorja, 1.6 ga splon nima v katalogu, je kot kaže samo za 2.0.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6837
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Alfa Romeo 147 1.6 TS Sport ... edizione ribato, ok ne še ampak zelo blizu ...

Dobri obeti, ko se je snel karter in so se pokazali koščki kovine na dnu in sesalnem roru oljne pumpe :?

Slika

Slika

Sicer na prvi pogled ne izgleda slabo

Slika

en detajl hlajenja in mazanja batov

Slika

sneti ležajčki

Slika

in glavna stvar ... te ležajne šalčke so imele intimno poznanstvo z gredjo ...
od desne proti levi od 1 ... 4 cilinder

Slika

spet desna proti levi 1 in 2

Slika

pa še enkrat desna proti levi 3 in 4

Slika

En komplet ležajev pa bo spet brzelo po svetu :mrgreen:
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Preveri oba ležaja (najbolje vse) gredi, sploh desnega krajnega.

Vidi se tudi na gredi da je bila pregreta, barva zapaljenega olja ~300C.

Koščki ležajev niso od teh ležajev ki si jih snel.
S iglo ali žico prečisti kanale da ne bo spet ribato.

Tako veliki delci in čisto minimalna obraba ne gre skupaj.
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6837
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Pride odprto in menjano, ali pa se išče druga Alfica
Se pa ne vidi na slikah, vendar imajo zgornje šalčke udrtine, kjer manjka materiala, itak so pa vse dobro oguljene.
Polna vlikost slik:
https://i.imgur.com/R2XypnR.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
https://i.imgur.com/wpDCVqR.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
https://i.imgur.com/uvrm2bM.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Drugače pa malenkost predaha, roka me boli k ...$#"$%, 2x po 24 ur pokonc, 2x po par ur spanja ...
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Še iz slik, sem šel še enkrat čez.

1 in 4 sta pregreta, dobro se vidi po robu glavne gredi, ki je črna, ne pa rjavkasta.

https://i.imgur.com/mLU0c8l.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Četrti ima tudi 100% fuč ležaj glavne gredi čisto desno.



Od vseh je edin "dober" tretji. Vse ostalo je pregreto.

https://i.imgur.com/R2XypnR.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Ali je vzrok v tem da je olja zmanjkalo, ali je potegnilo zrak, pitaj boga.
Vsekakor pa zamenjaj tesnilo pickupa.

Je bila pa ta zadeva ribato v enem trenutku oz zelo blizu zaribanja.

Material se je pregrel, vendar pa se ni zavaril s gredjo, kar je po svoje zanimivo. Tako da je bilo mazanje zelo na meji, ravno toliko da ni vse skupaj šlo v dim. Neodgovoren lastnik ali pa prevrjeno na bok in puščeno v prostem teku.
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6837
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Maš prov ... je edizione ribato ...

Slika

Slika

...

Edit
Ima kdo kakšno glavno gred od 1.6 16V TS viška?
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6837
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Sedaj ali tole spucam in spoliram, saj zaenkrat ne izgleda tako slabo, ali iščem samo gred ali komplet 120 HP mašino ...

Kakorkoli že, stvar gre po delih ven. Pa komplet set dihtng bo treba dobit, vključno z blokadami za odmične.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Ne vem kako hudo se čuti porisano, ampak zgleda fejst grdo. Pomojem s poliranjem tega ne rešiš nič. Bi hitro uničilo nov ležaj.
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

No vidiš, od ležaja glavne gredi je bil material.

To spucaj in spoliraj in zmontiraj nove ležaje. Ne bodo ravno za 300.000km ampak za en čas pa bodo. 50kkm skoraj zagotovo. Tisti robni ležaj tako ni pod nobeno obremenitvijo če prav gledam, vrti praktično samo vodno pumpo.


Problem je v oljni pumpi, taka škoda ni kar iz 0. Menjaj tudi njo, sploh če je del tega materiala potegnilo čez, kar zagotovo je.

Obvezno zamenjaj tudi vse ostale 4 (ali 3, ali 5 nisem gledal)
Pa snami anti splash pleh iz karterja in poglej kakšna čudesa so še spodaj.

Oprezaj za drugo mašino, če jo kje dobiš poceni.
Na hitro: http://www.bolha.com/nadomestni-deli/av ... .6+ts+deli" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.bolha.com/avto-moto/tuning/p ... 6+ts+120hp" onclick="window.open(this.href);return false;

120hp.

ne vem kakšne so točno razlike med mašinami...


Ne rečem pa da tudi ta ni edizione gato ribato. Če boš kupval obvezno obvezno karter dol pred nakupom in barvo olja tudi. Če je kot novo je nekaj klump. Zaribalo in potem nalili svežega Seveda jo tudi obrni parkrat da vidiš če se kje motor zatika.

Je pa menjava mašine bolj zamudna kakor menjava ležajev, sploh ko imaš že vse odprto in iskanje novega materiala še težje in si prej fertig če samo zrihtaš in sestaviš kakor je bilo.

Dela vsekakor imaš, je pa lepo in ne nadležno in se da urediti. Malo je jebanja, samo gre. Če drugi ležaji niso katastrofa spoliraj kar na mašini, ne vem če gre pri ts gred dol brez da bi menjalnik jemal dol, pa je tisto spet neke 2h fukarije. Zobati dol in jo probaj nagnit, toliko da star ležaj dobiš ven pa spoliraš in počiš novega noter. Pazi na pozicijo gredi ko monitiraš in to je to.

Tu neke hude komplikacije ne pridejo v poštev. Mašina je za nekih 100kk še, potem bo pa kaj drugega ribnilo. Ni treba pretiravat z vzdrževanjem, ker ga že sedaj ni bila deležna.
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6837
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Ja bo šlo v dele pa bom pač videl kaj je, ker mi ni do tega, da bom ves čas preživel v jami, z rokami nekje v zraku. Ne bom nekej pretiraval, saj za tistih 50 do 100 kkm ki jih bo mogoče še naredila bo to še dobro. Stvari spet niso tako očutljive, da nebi zdržale kake male nepravilnosti, sploh če pomislim, da se je tole še redno vrtelo v +6 krpm.
Tale aluminij, ki je malce napackan gor, bo že šel dol. Zaenkrat sem snel še 4. ležaj, ta je pa brez poškodb.
Pa ker je pila tudi nekaj olja, bom razsul še glavo, jo poravnal in menjal teflone. Ležaje pa če manjam enega, menjam vse, itak jih imam že vse doma.
Če bi dobil poceni batne obročke, bi še to menjal, ampak če so zlatarsko cenjeni, se jih sploh ne bom dotikal.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Alu, če je to alu, gre sam od sebe dol s razrečenim cevosanom, na nekje 15% in malce gretja - 50-60C. Kovine pri tem ne razžre, bo pa začela kmalu rjaveti.

Če je svinec-fe ne bo šlo tako.
Odgovori
  • Informacija