No vidiš, od ležaja glavne gredi je bil material.
To spucaj in spoliraj in zmontiraj nove ležaje. Ne bodo ravno za 300.000km ampak za en čas pa bodo. 50kkm skoraj zagotovo. Tisti robni ležaj tako ni pod nobeno obremenitvijo če prav gledam, vrti praktično samo vodno pumpo.
Problem je v oljni pumpi, taka škoda ni kar iz 0. Menjaj tudi njo, sploh če je del tega materiala potegnilo čez, kar zagotovo je.
Obvezno zamenjaj tudi vse ostale 4 (ali 3, ali 5 nisem gledal)
Pa snami anti splash pleh iz karterja in poglej kakšna čudesa so še spodaj.
Oprezaj za drugo mašino, če jo kje dobiš poceni.
Na hitro:
http://www.bolha.com/nadomestni-deli/av ... .6+ts+deli" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bolha.com/avto-moto/tuning/p ... 6+ts+120hp" onclick="window.open(this.href);return false;
120hp.
ne vem kakšne so točno razlike med mašinami...
Ne rečem pa da tudi ta ni edizione gato ribato. Če boš kupval obvezno obvezno karter dol pred nakupom in barvo olja tudi. Če je kot novo je nekaj klump. Zaribalo in potem nalili svežega Seveda jo tudi obrni parkrat da vidiš če se kje motor zatika.
Je pa menjava mašine bolj zamudna kakor menjava ležajev, sploh ko imaš že vse odprto in iskanje novega materiala še težje in si prej fertig če samo zrihtaš in sestaviš kakor je bilo.
Dela vsekakor imaš, je pa lepo in ne nadležno in se da urediti. Malo je jebanja, samo gre. Če drugi ležaji niso katastrofa spoliraj kar na mašini, ne vem če gre pri ts gred dol brez da bi menjalnik jemal dol, pa je tisto spet neke 2h fukarije. Zobati dol in jo probaj nagnit, toliko da star ležaj dobiš ven pa spoliraš in počiš novega noter. Pazi na pozicijo gredi ko monitiraš in to je to.
Tu neke hude komplikacije ne pridejo v poštev. Mašina je za nekih 100kk še, potem bo pa kaj drugega ribnilo. Ni treba pretiravat z vzdrževanjem, ker ga že sedaj ni bila deležna.