Nisem vedel da vsi vozite dizle ko je olje tak črno
Ta punto je bil res čisto v riti. Še pickup je zašmiran, pa sploh ni del ki bi se grel. Se pa vidi črta dol, ko ga je polzeče vroče olje pucalo (ko pušča oljna pumpa nazaj).
Vprašanje v kakem stanju so ležaji in obroči batov. Tam je vroče in sile so velike, brez da bi odpiral ne gre. Si slučajno kaj pomigal ojnice če imajo luft? Sicer če se pelje, ni treba nič razdirat. Glava je zadnja stvar ki bo crknila zaradi olja. Tam se vse lepo maže samo da je mastno. Spodnji del je tisti ki ribne. Če je tam narobe te že sam obvesti. Priporočeno, samo brez povratnice
Menjaj olje s skrajšanim intervalom in vozi. To zgleda ko da se ni menjalo nič, niti filtra za olje. Talia 1.4 energy je imela pri 25.000 (interval je sicer predpisan krajši, samo lastnik ni maril in je vozil do 30 ..., mašina s 150.000) samo malo rjavkasto olje, tako da to zanemarjanje je trajalo kar lep čas.
Kako je kaj z blow-by-om bilo na mašini ? Po tem ko obroči ne tesnijo več tako dobro začne precej dobro pihati ven in takrat se olje začne starati x10 dokler vsega ne vzame vrag.
Sicer zgleda grdo ampak dokler se stvari mažejo je vse ok. Varnish ni tako kritičen in gre s časom stran. Če so pa notri obloge, kosi in zelo gost zos, kot katran je pa drugo.
Če je olje črno, notri pa neko cheap za bencinske motorje je dobro da ga zamenjaš, količina detergentov je notri fiksna in minimalna da ustreza certifikaciji. Če bi tankal dizelsko olje, ta ima več detergentov, bi verjetno prenesel večje količine te suspendirane svinjarije, samo če to motorju ustreza je pa drugo. Če se čisti prehitro ga bo kap. Obloga odstopi in se zabije na lokaciji v smeri največje škode čisto po Murphy-u. So bili lokalni fantje pametni, notri del dizla, del motornega olja, po internet receptu. Res je mašino spucalo do konca, imela je precej več moči. Potem pa po lokalni cesti gor pa dol s polnim gasom. V 20km jim je zružilo vse in je bilo zabave konec.
Če se je svinjarija nalagala nekaj let, je najbolje da tudi da se odstranjuje nekaj časa, drugače je tako kakor da bi srčnega bolnika ravno po bypassu dal teči maraton.