Moja Bella 166-ka, Stella in GT-jka, ter ex 75-ka in 147-ka

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori
Banny
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Če Okt 04, 2012 12:14 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Tolmin

Glede olja sem imel podoben primer na Punto-tu. Ko je punca kupila avto, je olje dolivala tedensko. Nato sem moral menjati karter, ker ga je pregnilo. Me je pa to čakalo v motorju.
Slika

Slika

Olje je bilo menjeno pred parimi meseci baje :doubt:
Po menjavi olja, se je še vedno dolivalo olje tedensko v motor, čeprav km ne dela avto skoraj nič. Prvič sem nato menjal olje po 500km, nato pa na 1000km. Sedaj po dveh letih in pol, kolikor je avto pri nama, se je tudi poraba umirila. Je pa res, da je avto naredil max 15k km v tem času.
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Nisem vedel da vsi vozite dizle ko je olje tak črno :mrgreen:

Ta punto je bil res čisto v riti. Še pickup je zašmiran, pa sploh ni del ki bi se grel. Se pa vidi črta dol, ko ga je polzeče vroče olje pucalo (ko pušča oljna pumpa nazaj).
Vprašanje v kakem stanju so ležaji in obroči batov. Tam je vroče in sile so velike, brez da bi odpiral ne gre. Si slučajno kaj pomigal ojnice če imajo luft? Sicer če se pelje, ni treba nič razdirat. Glava je zadnja stvar ki bo crknila zaradi olja. Tam se vse lepo maže samo da je mastno. Spodnji del je tisti ki ribne. Če je tam narobe te že sam obvesti. Priporočeno, samo brez povratnice :mrgreen:

Menjaj olje s skrajšanim intervalom in vozi. To zgleda ko da se ni menjalo nič, niti filtra za olje. Talia 1.4 energy je imela pri 25.000 (interval je sicer predpisan krajši, samo lastnik ni maril in je vozil do 30 ..., mašina s 150.000) samo malo rjavkasto olje, tako da to zanemarjanje je trajalo kar lep čas.

Kako je kaj z blow-by-om bilo na mašini ? Po tem ko obroči ne tesnijo več tako dobro začne precej dobro pihati ven in takrat se olje začne starati x10 dokler vsega ne vzame vrag.
Sicer zgleda grdo ampak dokler se stvari mažejo je vse ok. Varnish ni tako kritičen in gre s časom stran. Če so pa notri obloge, kosi in zelo gost zos, kot katran je pa drugo.
Če je olje črno, notri pa neko cheap za bencinske motorje je dobro da ga zamenjaš, količina detergentov je notri fiksna in minimalna da ustreza certifikaciji. Če bi tankal dizelsko olje, ta ima več detergentov, bi verjetno prenesel večje količine te suspendirane svinjarije, samo če to motorju ustreza je pa drugo. Če se čisti prehitro ga bo kap. Obloga odstopi in se zabije na lokaciji v smeri največje škode čisto po Murphy-u. So bili lokalni fantje pametni, notri del dizla, del motornega olja, po internet receptu. Res je mašino spucalo do konca, imela je precej več moči. Potem pa po lokalni cesti gor pa dol s polnim gasom. V 20km jim je zružilo vse in je bilo zabave konec.
Če se je svinjarija nalagala nekaj let, je najbolje da tudi da se odstranjuje nekaj časa, drugače je tako kakor da bi srčnega bolnika ravno po bypassu dal teči maraton.
Banny
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Če Okt 04, 2012 12:14 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Tolmin

V sam motor nisem gledal. Niti ne vem, kaj naj gledam. Olje zamenjam sedaj enktat na leto, to pomeni nekje med 5-8k km. Odkar se je olje umirila z porabo, se je pa povečala poraba vode.
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Če nič ne tolče, ni kaj za skrbeti. Samo redno menjaj in vozi.
Voda kje pušča ali jo mašina požira ? Če mašina ne žre vode, samo dodajaj destilirano/filtrirano deževnico in vozi normalno. Hladilnik lahko minimalno pušča in ne bo večjih problemov. Ob priliki poglej če pušča na sprednji strani, tam gre notri sol, kamenčki ipd in se poškoduje. V sili samo snameš dol pokrov posode za vodo, da notri ni tlaka in se bo puščanje umirilo. Če kakih mehurjev v vodi ni, ali pa da bi voda smrdela po benzu, je problem pečka ali hladilnik. Oboje minimalno problematično če to ni primarni avto. Pač gledaš nivo vode in olja in to je to.
Banny
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Če Okt 04, 2012 12:14 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Tolmin

Mi mašina pije vodo. Vsaj ne dobim drugega vzroka. Kar je potrošnega materiala je vse novo.
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Dobiš kakšne mehurčke v hladivu in piha precej megle iz avspuha ? Če ne, bo verjetno kar vodna pumpa. Ima odvod od ležaja dol po bloku mašine če spusti notranji semering. Ležaj na njej bo počasi šel, vendar ni treba menjati takoj. Samo vozi dokler gre in menjaj z zobatim, malo pred intervalom.
Banny
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Če Okt 04, 2012 12:14 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Tolmin

Piha malenkost belo iz izpuha.
Pumpa je bila pa menjena in vse kar spada zraven.

Barto, se opravičujem za smetenje teme
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Potem je tesnilo v glavi. Tukaj drugega kakor menjat ni če hočeš imeti za dlje časa.

Cheap fix je nalivanje vodnega stekla v hladilno tekočino, tisto potem sežge in za nekaj časa zatesni. To narediš če misliš imeti avto le še za kratek čas. Napotke najdeš na netu, sam tega nisem še počel.

Sicer je nesmiselno pretiravati. Spereš cel sistem z navadno in potem nafilaš z destilirko. Kamen in obloge gredo drugače vse v olje, destilirka/deževnica pa kamna v sebi nima. Se boš vozil brez čepa za hladilno nekaj časa, je ceneje. Daš dol, ni tlaka v sistemu in puščanja je znatno manj. Ni pa avto potem za tiščat, ker ni tlaka ki bi držalo vrelišče dol.
Banny
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Če Okt 04, 2012 12:14 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Tolmin

Če bi bilo tesnilo, bi motor kuhal, na pokrovčku bi bila majoneza. Ni pa nič od tega.
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6837
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Vidva kr, kaj pa pečka?

Drugač pa superca, da so vezice pogruntal:

Slika

Malce manj prepiha, in upam da tudi pacarije po mašini

Slika
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Banny
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Če Okt 04, 2012 12:14 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Tolmin

Predvidevam, da bi v kabini smrdelo po antifrizu?
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Banny napisal/-a:Če bi bilo tesnilo, bi motor kuhal, na pokrovčku bi bila majoneza. Ni pa nič od tega.
Majoneza je puščanje vode v oljne kanale. Tebi lahko da (ni 100%) pušča v valje motorja. Razen meglice in povečane obrabe ni tako kritično če so te količine zelo majhne. Če pa gre liter na 1000 ...
Če voziš malo in ne zgoniš imaš tudi v avspuhu liter ali dva vode. Tisto traja en čas da steče ven in pri pospeševanju malo bolj kadi.
SilverMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1069
Pridružen: Če Mar 27, 2014 9:36 pm
Vozilo: 147 JTDm 16v TbT
Kraj: Črnomelj

Puščanje v cilindre se stopnjuje zelo hitro, dvomim da bi se po nekaj tisoč km puščanja še vozil... Od prvega opaženja belega dima do parne lokomotive verjetno manj kot 500km.
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?f=8&t=36179" onclick="window.open(this.href);return false;
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Koliko vode pa ti popije ?

Lahko ti seka tudi ven na oddušku če tankaš do max. ko je hladen. Ko se segreje tisto vodo zrine ven.
Drugače pa preveri hladilnik, sprednji del. Tam boš takoj videl če ti kje teče. Na zadnjem delu, ta ki je proti mašini se vidi le če ti res res že dolgo in močno pušča.
Na hladilniku spušča lahko tudi na levi in desni strani, tam kjer so tesnila ki držijo jedro kilerja.

Spoj na turbini če je vodno hlajena ? Zdaj loviti, kje ti seka ven je res samo sistematično delo. Reši tisto in kjer je vidno in upaj da je to. Vse ostale zadeve so silno drage.
Drugače tam okoli termostata, na spojih cevi, če je belo tam mezi ven.
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6837
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

V 166 praktično ne zaznaš, razen ko se usedeš in zalaufaš, ko je vroča malce stala.
Se je pa poznalo jesni in pozimi, da so se šipe malce bolj rosile.

Gre pa 1 dcl na teden, dva ...
... še malo pa bo, samo da Bello spravim ven in pride rdečka na vrsto, za to večdnevno vesleje :?
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Odgovori
  • Informacija