Zavorni diski in ploščice - AR 159, 2.2 JTS

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
hitra159
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 16
Pridružen: Ne Jan 28, 2007 10:42 pm

Imam alfo 159, in bi rad montiral boljše (močnejše) zavore, ki se pri pogostem zaviranju nebi pregrevale. Sprašujem, če kdo ve na koga naj se obrnem oziroma kaj prporočate.
Uporabniški avatar
krucymucy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2140
Pridružen: Če Jan 05, 2006 9:27 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: 50.000km od Ribata

pooblasceni servis in menjava zavor, z zavorami mocnejsih modelov.
Moje ime je Niva, Lado Niva. Sem terenski človek!
Uporabniški avatar
_BiStRi_
Administrator
Administrator
Prispevkov: 5776
Pridružen: Ne Apr 17, 2005 12:36 pm

Če je Alfica večkrat polno obremenjena z bremzanjem in se le te zaradi tega pregrevajo, predlagam narezane&navrtane diske EBC,Brembo, Tarox ali kaj podobnega...seveda pa bodo te športne zavore potrebovale malo, da se ogrejejo, kar pa ne pomeni, da se z hladnimi zavorami ne bo dalo ustaviti. Diske se kupi v kombinaciji z športnimi ploščicami ki se jih izbere glede na vožnjo red stuff/green stuff ostale varjante so pa bolj ja kot ne za na pisto in se jih v normalnem prometu zelo težko izkoristi.


Dobrodošel...v podforumu galerija&video vabljen da predstaviš svojo 159 ko :wink:
145 QV,33,145,147,159 TI
Uporabniški avatar
Spasky
Alfist
Alfist
Prispevkov: 478
Pridružen: Po Okt 04, 2004 9:35 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Zasavje

hitra159 napisal/-a:Imam alfo 159, in bi rad montiral boljše (močnejše) zavore, ki se pri pogostem zaviranju nebi pregrevale. Sprašujem, če kdo ve na koga naj se obrnem oziroma kaj prporočate.
sorry sam zmeraj me čudijo šoferji, ki menjajo na serijskem avtomobilu zavore; na moji 8 let stari 156 so serijski diski super, na 159tki pa so odlične, tko da ne vem kako to vozite, oziroma zavirate...
Drugače pa dobrodošel in le predstavi svojo hitro159.

lp

Spasky
Mitsubishi Outlander
Mini Cooper S
Ducati Diavel
Uporabniški avatar
bass
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3874
Pridružen: Po Mar 13, 2006 1:45 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Domnevam, da je problem fading ozr. izgubljanje zavorne moči ob večkratnem zaporednem močnem zaviranju, zato menjava zavor na serijskem avtomobilu.
Vsekakor pa je pohvalno, da je zavorni sistem prva nadgradnja, večini ljudi je prioriteta vse kaj drugega kot to.
Zavore niso NIKOLI dovolj dobre.
Jeremy Clarkson napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa...
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

Možnost je vsekakor, da s enamestijo tisti ogromni diski in čeljusti, ki jih imata 3.2 Q4 in 2.4JTD. Ampak mislim, da bo cenejša varijanta kakšni EBC diski in green stuff ploščice.
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
Uporabniški avatar
_BiStRi_
Administrator
Administrator
Prispevkov: 5776
Pridružen: Ne Apr 17, 2005 12:36 pm

@Spasky Potrebe voznikov so različne, nekateri vozijo bolj športno in zato potrebujejo močnejše zavore, ker se le te prehitro segrejejo in posledično pregrejejo...

Z močnejšimi/boljšimi zavorami, ki se posledično hitreje ohlajajo(navrtane naprimer) dosežejo večjo varnost na cesti zase in za ostale udeležence...tako da ne vem kaj ne razumeš #-o
145 QV,33,145,147,159 TI
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

malo OT:

@bass: a je fading običajen in vsakdanji pojav? Kajti avto ma manj kot leto dni.
Uporabniški avatar
GTA lover
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1908
Pridružen: To Avg 30, 2005 5:34 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

@lizard: ob primerni obremenitvi zavor ja. Če ima disk slabo urejeno hlajenje (dotok zraka, brez rež, lukenj in podobnega), če je premajhen, morda celo enojen, če je preslabo olje, pri ekstremnih uporabnikih lahko le-to celo zavre (zato nekateri upgrade-ajo celo cevi za pretok zavornega olja na aluminij) - pri takšnih lastnostih zavornega sistema lahko ob ekstremni uporabi (beri večkratno zaviranje na polno pri nekoliko višjih hitrostih ali po klancu navzdol) pride do takoimenovanega fadinga. Pedal zavore se poda in dobi kak centimeter dodatnega hoda, zavorni učinek pa ni tak, kot bi moral biti. Aja, za fading je pri ne najboljših zavorah dovolj že dva- do trikratno zaviranje z recimo 200km/h do kakih 80.

Še primer zavor na 156, ki so bile omenjene kot dobre: zelo izrazit fading se je pojavil na 156 2.0 JTS po osmih krogih na Mobikrogu. Avtu se je zavorna pot podaljšala gotovo za 50%.
stuntz
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2340
Pridružen: Sr Avg 04, 2004 9:51 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Zagorje

Spasky ni lih počasnela ampak ga čist razumem kaj hoče povedat. Na navadni cesti se pri takem avtu to ne sme naredit , če pa se se pa peleš prehudo za normalno cesto in te bo prej al slej ulovilo! Ni pa napisal uporabnik kej se mu to zgodi če se mu na navadni cesti pol ok je norc al pa ne zna premzat če se pa na progi pol pa nej prec to pove.
Freedom of speech ? What is that some brand of toilet paper? Found it at ( cant say PM me ) :D
mraudio
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 43
Pridružen: So Jan 13, 2007 8:10 pm

hitra159 napisal/-a:boljše (močnejše) zavore, ki se pri pogostem zaviranju nebi pregrevale
Čestitam za novo 159 =D> .Koliko kilometrov pa ima alfa?

Kako to misliš "da se pri pogostem zaviranju nebi pregrevale", se ti to dogaja v normalnem prometu ali samo pri hitri vožnji navzdol po kakih hudih ovinkih? :-k

Mogoče je z avtom kaj narobe ali pa si Schumacher :D

Tvoja alfa ima spredaj kolute 305 mm kar ni malo.V italijanski reviji AUTO so zavoram pri 2.2 JTS dali oceno 9, pri 1.9 JTDm sportwagon(ima iste zavore) pa celo 9.5 in je daleč najboljša v razredu.Res ne vem kaj se ti dogaja z avtom :?: .



P.S. Sem radoveden,ker se zagrevam za enako 159 :D
Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2069
Pridružen: Po Sep 29, 2003 9:28 am
Vozilo: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Q4 GT Junior
Kraj: Brda

hitra159 napisal/-a:Imam alfo 159, in bi rad montiral boljše (močnejše) zavore, ki se pri pogostem zaviranju nebi pregrevale. Sprašujem, če kdo ve na koga naj se obrnem oziroma kaj prporočate.
Srčno upam, da nisi nabavil kake testne, ker potem ni čudno, da se ti zavore pregrevajo! Kupit avto, ki so ga vsi "stestirali", sploh pa novinarji, se največkrat ne izkaže za najbolj racionalni nakup!
Res zelo čudno, da se ti zavore pri 159 pregrevajo! Ma kaj se voziš vsak dan z Vršiča dol? :lol:
Kot je omenil že settantacinque, je 159 BLESTELA ravno pri zavorah in se pri reviji avto postavila ob bok Maseratiju Quattroporte med prva tri mesta vseh avtov ki so jih testiraliv zadnjih parih letih pri ustavljanju iz 100km/h! =D>

Ciao Alfista :mrgreen:
Slika
hitra159
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 16
Pridružen: Ne Jan 28, 2007 10:42 pm

Zavore na 159 so nadpovprečne, vendar pri zelo pogostem ostrem zaviranju iz 200km/h na 80km/h se pač pregravajo, tako kot pri vseh serijskih vozilih (tudi pri takšnjih kot so naprimer BMW M3). Zato razmišljam, da bi ob menjavi ploščic nabavil kaj boljšega.

Da ne bo pomote! Alfa 159 ima že v originalu zelo dobre zavore.
rapbit
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1876
Pridružen: To Jun 15, 2004 9:08 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: lublana trnovo

zdj pa že mene zanima kako to da rabiš take zavore da bi lahko z njimi večkrat (velikokrat--- za moje pojmem po nepotrbi) zaviral iz 200 na 80 kmh?
kje tako voziš? zakaj? dirkaš kje?...
meu bi use kar ma križ pa kačo u krogcu!!!!!
-----------------------------------------------------
blisk
Alfist
Alfist
Prispevkov: 397
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:50 pm

sam to je vsaj zame nesmiseln način voznje :? .....je pa drugo če moraš v sili zavirat,sam to se zgodi vsake toliko.....seveda če si hiter voznik(divjak) pa se ti take in podobne situacije lahko dogajajo redno :| ....mišljeno naspološno :wink:
Alfa-potenza italiana
Odgovori
  • Informacija