Najbolj pri DPFju pomaga če avto dejansko voziš več kot 5km skupaj, pa po možnosti ne ves čas v koloni po mestu. Če je vaša vožnja taka pač dizl ni za vas...
Drguače pa ja, s temi DPFji je velik problemov. Baje je problem na začetku bil v softwareu in prva verzija do 08 ima kar nekaj težav s tem, če avto ni redno vožen na dolge fure. Pri novejših naj bi to odpravili, vendar ne bi šel stavit...
Verjetno je res da boš dobil več moči brez filtra, vendar tudi s filtrom si lahko obetaš lepe pridobitke, vendar bo moral tvoj tuner paziti, da motor ne bo dobival preveč nafte, vendar je to pri tunani mašini skoraj zaželjeno, saj niža temperaturo v cilindru...
Če kupiš te add-on škatlice vzami nekaj preverjenega... Steinbauer, Novitec... ne pa nek crap kjer je po vsej verjetnosti v škatlici samo ene par uporov ki spremenijo napetosti ki pridejo iz senzorjev in tako prepričajo ECU da mal več goriva daje, ali pa mal več boosta v tubrino... Vsekakor nič zdravega za motor.
Ja, vsi zelo odsvetujejo te škatlice, je pa bila že debata na forumu okoli tega in mislim da je eden od forumašev lepo razložil zakaj je dejansko reprogramiranje boljše od teh škatlic.
Tribes ti si pa čist notr padu z telimi angleškimi modrostmi