Na kakšen način pa cukne?
Ker če grem v soliden ali hud klanec v 1., 2., ali 3. prestavi in tiščim gas nekje na srednje, pri okoli 2200-2500rpm cukne (kot da bi naenkrat bolj pritisnil na gas) in to je 100% normalno (elektronski gas in sprogramirano v računalniku), dogaja se 100% vedno. Če gas držiš zelo, pa ne cukne nič. V ravnino ali navzdol pa se to ne zgodi niti 1x.
a vidim prav skoraj 10 ur? Verjetno je to obračunano, kot da podirajo tudi zobati jermen. Če to dela mehanik, ki je razdrl vsaj dva taka kolektorja in se ti noben vijak ne zalomi, potem kot je prebrati po Oplovih angleških forumih, majstri-"popoldanci", ki pridejo na dom to porihtajo v 3 urah (res pa da imaš na 1.9 veliko več prostora).
Če upoštevam, da bi po navodilih Pierburga morali zamenjat tudi aktuator loputic (+ ca. 250 EUR) potem te dejansko to res pride 1k EUR s popustom. Waw!
Jap, to za podiranje zobatega sem ga prej vprašal in je rekel ja, da tako delajo. Zato sem istočasno še to dal zamenjat (300 z vso šaro) pa tik pred tem je bil mali servis (300), skupaj bi bilo 1400. Ampak to gre v drugo temo, bom prilimal poskenirane račune.
Sicer sem šele zdaj pogledal tele ure pa mi ni jasno, kaj je obračunska enota. Minuta? Ker potem bi bilo to 17,5 ur? In servisna ura po redni ceni 0,48*60 = 28,8 EUR z davkom, kar se mi zdi normalno. Al kaj, je to točka?
hja, vse kar je vučko naštel, deluje oz. izgleda normalno. Zdaj je zadeva kar naenkrat skoraj izginila, tako da se pojavi morda 1x na teden, pa še to en takšen "polovični" cuk.
Morda je pa res krivo to, ker je avto bil sedaj nekaj časa vožen po mestu brez relacij, prejšnji teden sem pa skos skakal v Celje, Ljubljano itd. in se je zadeva spucala.
Kot kaže, je težava odpravljena, kriv je bil en senzor, ki ni deloval pravilno. Seveda tega na uradnem servisu niso odkrili, ker jim tester ni pokazal, a ko sma s kolegom avto priklopla na alfin tester, je po nekaj metrih vožnje zadevo takoj pokazalo.
Res ne morem vrjet, da se jim na servisih ne da niti z laptopom na sovoznikovem sedežu vsest v avto in zapeljat en krog, da jim pokaže vse napake. Tako da zadevo odkriješ le, če imaš poznanstva in kolege, ki to obvladajo.