Nima moči / Izguba moči / Ne vleče - 1.9 JTD 8V in JTDm 16V

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
žival
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3281
Pridružen: Pe Avg 26, 2005 12:42 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Litija

Zdele sem 2 vikenda polno zaseden, pol pa lohk kako akcijo nardiva. :wink:
SyGorg
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 74
Pridružen: Po Sep 08, 2008 2:44 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

men se neki podobnega dogaja, čeprav sem mislu da je to pač tko, ker je le 8V (pravtako 156 sw 1.9JTD) in da pač do 3500 vleče v tretji pol morš pa v četrto dat, ker nima nič več kaj ponudt nad 3500 ... sej potem četrta lepo povleče :)

jaz mislim, da je to tistih cca. 85kW ... kaj pa vem, če se kej pokaže le sporoč, da še tle pogledamo kaj dogaja pod haubo

ci vediamo, Sy
svabo
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1739
Pridružen: Ne Mar 23, 2008 10:50 am
Vozilo: 156 SW, 1.9 MJTD,2004
Mondeo V karavan, titanium,powershift 2016
Kraj: metropola

Kolega ima 147 jtd(2004),pred kratkim jo je čipal.Nekaj časa vse kul,potem pa mu avto ni več vlekel kot mora,peljal na servis pod garancijo so mu menjali spodnjo cev na turbino in nek senzor na tej cevi,in je bilo par dni vredu.Sedaj pa se mu spet pojavlja da ne gre nikamor in prižiga se mu lučka za motor :?: :wink:
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

lahko je marsikaj, na tester peljat

lahko je kaj s turbino, lahko je kaksen ventil, map senzor, maf senzor, na pamet ugotavljat se ne splaca
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
alfafil
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4576
Pridružen: Če Feb 05, 2004 2:16 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: maribor
Kontakt:

-mogoče ga meče v rezervni program,ker je kakšna napaka pri čipanju,ne vem,možno pa je :doubt: :?:
Uporabniški avatar
greh29
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 201
Pridružen: Če Nov 29, 2007 5:00 pm

Kje pa je čipal in koliko je plačal?
peo
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 8
Pridružen: To Dec 19, 2006 6:50 pm

gre se za ar156, 19jtd letnik 2004, 130k km prevoženih in imam sledeči problem. Avto mi je že prej na trenutke čudno vlekel nad 2k obratov, tudi če sem držal gas do konca, je imel intervale od 2k naprej, tako da je nekaj časa vlekel, potem pa kot da bi mu moč popustila, potem spet nazaj vlekel. recimo od 2k-do 2,5k obratov je vlekel, potem od 2,5k do 3k obratov ni vlekel, pa potem spet od 3k do 3,5k obratov spet normalno...
sedaj pred 3 dnevi pa se mi je prižgala lučka za motor, in napisalo na zaslonu engine fault ter še nekaj. Avto sedaj sploh ne vleče več dobro, ni važno v katerem območju obratov vleče kot da ne bi imel turbine. ko pride nad 2k obratov in pohodiš gas do konca, se sliši iz motornega prostora med pospeševanjem šumenje, bolj ko naraščajo obrati, bolj je šumenje izrazito.
ko sem malo pregledoval cev od lmm-ja do turbine, sem opazil da je cev tam, kjer je nataknjena na turbino bolj zrahljana, torej jo lahko premikam, ter jo celo malo obračam, vendar pa je sneti ne morem.
ko sem odklopil kabel ki pride na lmm, ni bilo nobene razlike v moči motorja.
ima kdo kakšne izkušnje oz. kaj bi bilo lahko narobe?

hvala, lp
Piki
Alfist
Alfist
Prispevkov: 383
Pridružen: Pe Dec 01, 2006 7:59 pm
Vozilo: AR 156 SW 2.4 JTD 10V
Kraj: Ljubljana

Nekaj bo na ceveh, če se šliši šumenje. Ali imaš kakšno cev prebito ali pa zrahljano. S tem, ko si odklopil LMM in ni bilo spremembe, si dobil potrditev, da je LMM v redu.
peo
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 8
Pridružen: To Dec 19, 2006 6:50 pm

torej, kolikor sem opazil, prideta na turbino 2 cevi, zgornja je ta ki prihaja iz LMM-ja ter je pri meni ob pritrditvi na turbino suče (kjer pomoje tudi prejema zrak), ter spodnja, katerja pa je pri meni videti mastna, ampak je kar fiksno pripeta.
Najprej dam objemko na zgornjo ter jo lepo fiksiram, potem pa vidim če še imam te težave, sem prav razumel?

hvala!
Piki
Alfist
Alfist
Prispevkov: 383
Pridružen: Pe Dec 01, 2006 7:59 pm
Vozilo: AR 156 SW 2.4 JTD 10V
Kraj: Ljubljana

Če je spodnja mastna, zna biti počena. Avto moraš pogledati na dvigalu. Po tisti zgornji turbina dobi zrak, ampak tam ni prtiska. Probaj jo fiksirat, ampak problem zna biti na spodnji cevi, ki gre iz turbine na intercooler, ali pa na zgornji, ki gre iz intercoolerja na sesalni kolektor. Ponavadi poči ena izmed slednjih, meni sta počili obe, seveda ne naenkrat.
peo
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 8
Pridružen: To Dec 19, 2006 6:50 pm

pa če katera od omenjenih cevi poči, se vžge lučka za motor ter napis na main displayu?
ker meni namreč lučka gori za motor ter opozorilo na main displayu se tud zmeri prkaže.
in to, da med pospeševanjem šumi verjetno ni normalno? kot bi zrak res nekje puščal šumi, in to kr močno, se fajn sliši v kabino.
no, jutri zjutraj sem že doma in bom preveril cevi
hvala!

se da kje na sliki označit ti dve cevi?
Uporabniški avatar
Creed
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4301
Pridružen: To Feb 01, 2005 2:22 pm

Ce so poknjene cevi ponavadi ne javi napake. Meni je 2x ze kompletno snelo cev z lopute pa ni javilo nobene napake...le kadilo je kot 12.000ccm kamion :mrgreen: Moras imeti vecji problem kot pa le poknjena cev iz trbine na intercooler in naprej do lopute. In ce javi napako, ne bo druge kot na servis peljat.

LP
peo
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 8
Pridružen: To Dec 19, 2006 6:50 pm

živjo!
danes sem malo podrl ter ugotovil, da je spodnja cev ki gre na turbino (fi cca. 50mm) strgana, tako da sem jo za1x samo z duct tape-om zalepil, poleg tega sem pa še tisto zgornjo cev bolje pritdil (tisto cev, na kateri je tudi LMM senzor), tako da sedaj načeloma cevi bi morale biti cele, vsaj te dve ki sem jih omenil. Avto sem nato vžgal, še vedno mi javlja napako na main displayu "motor control system failure" ter na števcu gori lučka za motor. Avto sicer boljše vleče kot prej in ni več slišati tistega šuma ki sem ga prej omenjal. Tako da izboljšave so!
Sedaj pa me zanima sledeče: lučka ter opozorilo na main displayu torej še vedno so. poskušal sem resetirati računalnik tako, da sem + kleme na aku odklopil za 3 minute ter nato ponovno priklopil ter vžgal avto. Nič se ni spremenilo. Še vedno javlja isto napako. Je kakšen drugačen način kako resetirati računalnik?
Kot drugo sem poizkušal ponovno LMM. Tako sem ga odklopil, avto je med vožnjo šel za odtenek slabše kot pa z priklopljenim kablom, medtem ko pa se je na mestu v leru hitreje zavrtel na obrate.
Ko sem imel priklopljen kabel za LMM, pa se mi je na mestu v leru počasneje zavrtel na obrate, med samo vožnjo pa je bil malenkost bolj odziven avto.
Avto načeloma vleče v redu, samo imam občutek da vleče na obroke...kdaj vleče normalno čez celotno območje, kdaj pa pri 3k obratih neha vlečt (kot bi imel malo pavze), potem spet normalno vleče do 4k obratov, kjer spet malo ponagaja...itd. Kdaj pa tudi povsem normalno vleče kot sem že prej omenil.
Torej, kako mnenje?
Drugače pa, ima kdo doma ta spodnjo cev za turbino, oziroma kje bi jo dobil najcenjeje, ker cena se baje giblje med 70 in 100eur (za kurčevo cev) :)

hvala!
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

ja cene so tm tm, placas zamenjas in imas mir, dons ni nc zastonj, nimas kej

glede moci, zna bit problem tudi na egr ventilu
koliko km ima lafica?
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Uporabniški avatar
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana

Cev moraš menjat. Če si jo s trakom lepil, je najverjetneje že potrgano.
Odgovori
  • Informacija