Se pravi se s čiščenjem ne da kaj dosti spremeniti... Glede na to, da so simptomi podobni oz.skoraj isti kot tisti napisani o ''napačnem'' delovanju MAFa, je potem le še lamda sonda v igri. Ampak, če lambdo izklopim, da preverim če je tukaj napaka, bi moral avto delovati tako kot je treba oz.tudi izklop lambde ne pomaga kaj dosti?
Sam izklop lambde ne vem, če bo pomagal, boljša varianta ti je, da priklopiš dobro lambdo od nekoga drugega in vidiš če je razlika, ali pa greš v delavnico in plačaš izmero plinov, pa se vidi, če lambda dobro deluje.
alfa_samec napisal/-a:...Kaj boste za čiščenje MAF.a potrebovali:
- čistilni sprej za senzor pretoka zraka, ki se dobi v vsaki trgovini z rezervnimi deli in stane okoli 6€ (200 ml). Jaz sem kupil CRC mass air flow sensor spray...
Ergo, sem danes malo hodil po trgovinah in spraševal za tole. Gledali so me, kot da iščem hrano za zelene možiclje iz vesolja.
Tudi uradni zastopnik za CRC brozge v SLO nima tega čistila ne v ponudbi ne v svojem katalogu.
Midva sva kupila v Eurotonu v MS, tako da dvomim, da ga v ljubljanskem eurotonu ne bi imeli. Če ga pa res ne dobiš pa ti ga lahko kupim in prinesem (v ponedeljek).
lepo pozdravljeni malo berem teme o tem lmm senzorju namreč imam alfo 159 1.9 jtdm in sem porajtal da tudi meni kdaj v prostem teku malo obrati ponihajo kakor pravite je lahko krivec lmm senzor, če sem prav razumel nesmeš uzeti ven samo lmm senzorja mislim z ohišjem ali kako, ker ga nameravam očistiti lp.nejc
Pri 159 boš zelo težko očistil LMM, kjer je senzor zalepljen v ohišje, pa z obeh strani zaprt z mrežico. Tako da niti ne prideš zraven. V poštev pride samo menjava.
Za nihanje obratov v štantgasu pa ponavadi ni kriv LMM. Vsaj ne pri dizlu. Bi moral mal z diagnostiko pogledat kaj se dogaja. Mogoče je kaj z EGRjem, ali pa sesalni kolektor je tudi večkrat problematičen...
Točno to rabim za svojo 156! Zamenjana je bila lambda sonda, mrežica avspuha, MAF z rabljenim, obrati pa kar nihajo in nihajo, kar mi preostane je probati to očistiti saj mi diagnostika nič ne pokaže če ni to pa je verjetno motorček prostega teka. Vendar mi slik ne odpre da bi si natacno ogledal kaj in kako da se ne zafrknem. Je kasna moznost da bi mi jih kdo poslal pise nek 404 error :/ imam pa še eno vprašanje in sicer če kdo ve kje se da kupiti kabel ki povezuje ta MAF senzor in se zavleče nekam spodaj? Mogoče kdo ve na kaj se priključi?Ker ni več izoliran tako kot treba tista črna plastika se je razdrla spodaj so kabli rumeni, rdeči,... bi znal nagajati tudi on verjetno. Sam ne bom nič delal ker si ne upam, tako da nič bat :D
Najprej napravi reset ECU-ja, če je bilo vse to menjano, potem pa preglej še vse cevi zrakak, če niso kje porozne. Zelo rada popoka rebrasta cev, tisto preglej še toliko bolje. Včasih pa obrati nihajo zato, ker je na loputi veliko umazanije in olja.
Reset je bil narejen, deluje kakšne pol ure nato pa spet začne počasi nihati vse bolj. V roku enega dneva je spet isti vrag :D bom probal pregledati kar si napisal alfa_samec, hvala! Imaš mogoče še shranjene slike te ki si jih dal gor, če imaš bi ti bil neskončno hvaležen! Noče in noče jih odpreti.
Vem da tema ne sodi sem me pa zanima zakaj se je majstor začudil ko je rekel da moja alfa nima blokade motorja? Slučajno če kdo ve :D