Tole mi pa ne gre skupaj, saj imaš premalo konjev za Euro 3, bolj za Euro 2 motor, ki pa ima samo 1 lambda sondo.
Ali si res pogledal pod pokrov in pogledal, če so kabli od lamd tam ali jih ni?
Za Euro 2 motor tale napaka lahko pomeni raznorazne stvari:
vžigalno tuljavo / svečke, MAF, lambdo, katalizator, ...
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Pri 147, stalno gori lucka za motor. Na diagnostiki so mi rekli da je lambda sonda. Ko sem imel tehnicnega, sem imel prevec izpusnih plinov. Rekel mi je da verjetno ni lambda sonda, k ga je turiru k norc. Skratka plini, zdi se mi da ima velko porabo, in da nima vec tok moci. Motor je pa 1.6 77kw benz. Kaj dejansko bi lahko bilo narobe, ker jaz se vozom, da nebi riknu.
Skoraj zagotovo lambda sonda. Tester bo pokazal bolj točno. Menjati jih je potrebno na okoli 160.000 km. Kupi original Bosch, z ostalimi znamkami so večkrat težave že takoj po menjavi.
Drugače pa z avtom ne bo nič, če se voziš dalje. Na dolgi rok lahko trpi katalizator.