Moderator: Tehnika moderatorji
Pozdravljeni!kvasko napisal/-a:Zdravo ter srečno vsem v 2011.
Nažalost pa tukaj končujem z voščili. Danes za novo leto se je moja alfa odločila, da mi še dodatno ponagaja. Poleg problemov, ki sem jih opisal prej, se mi je danes začelo dogajati nekaj popolnoma drugega. Peljem se v klanec v 2. prestavi obrati nekje na 1500, pohodim gas do konca in avto komaj pospešuje. To parkrat ponovim ter zadeva ista (prej je vlekel močno do 2500 potem do 3000 malo slabše, potem pa spet močno). Počakam, da klanec mine in na ravnini štartam z drugo pri okoli 1200 obratov. Kar nič se ne zgodi, avto šele po 3500 bolje potegne. Isto je s prvo brzino, občutek je tak kot da bi potegnil 3 tone težak čoln. Zanimivo je to, da ko se prva zavrti do 4500 (brez problemov sicer, samo pospeška ni) šaltam v drugo in potem avto kar gre. Ko se enkrat prešalta potem zadeva vleče (res da obrati med šaltanjem padejo na višje pri polnem pospeševanju) Višje prestave delujejo normalno zdi se kot da samo v 1. in 2. do okoli 3000-3500 sploh ni moči. Avto nič ne kadi samo noče potegnit. Če dam šipo dol, recimo pri drugi prestavi, ko pohodim gas, se sliši rahel pisk turbine, ki pa pri 2000 kar potihne in se zdi kot da je turbina fuč (prej je lepo piskal od nizkih obratov). Samo to skrb se ovrgel ker avto v tretji prestavi in naprej na visokih obratih vleče normalno. Ali je možno, da mi težave dela MAF, ker še nikoli nisem imel originala, EGR je blindiran, MAP je pa star 1 mesc. Če so kakšni predlogi bi bil zelo hvaležen. Grem še ven pogledat, če se turbina zapira in odpira pri kontaktu in pri odvzemu kontakta...
Egrmister napisal/-a:Pozdravljeni!kvasko napisal/-a:Zdravo ter srečno vsem v 2011.
Nažalost pa tukaj končujem z voščili. Danes za novo leto se je moja alfa odločila, da mi še dodatno ponagaja. Poleg problemov, ki sem jih opisal prej, se mi je danes začelo dogajati nekaj popolnoma drugega. Peljem se v klanec v 2. prestavi obrati nekje na 1500, pohodim gas do konca in avto komaj pospešuje. To parkrat ponovim ter zadeva ista (prej je vlekel močno do 2500 potem do 3000 malo slabše, potem pa spet močno). Počakam, da klanec mine in na ravnini štartam z drugo pri okoli 1200 obratov. Kar nič se ne zgodi, avto šele po 3500 bolje potegne. Isto je s prvo brzino, občutek je tak kot da bi potegnil 3 tone težak čoln. Zanimivo je to, da ko se prva zavrti do 4500 (brez problemov sicer, samo pospeška ni) šaltam v drugo in potem avto kar gre. Ko se enkrat prešalta potem zadeva vleče (res da obrati med šaltanjem padejo na višje pri polnem pospeševanju) Višje prestave delujejo normalno zdi se kot da samo v 1. in 2. do okoli 3000-3500 sploh ni moči. Avto nič ne kadi samo noče potegnit. Če dam šipo dol, recimo pri drugi prestavi, ko pohodim gas, se sliši rahel pisk turbine, ki pa pri 2000 kar potihne in se zdi kot da je turbina fuč (prej je lepo piskal od nizkih obratov). Samo to skrb se ovrgel ker avto v tretji prestavi in naprej na visokih obratih vleče normalno. Ali je možno, da mi težave dela MAF, ker še nikoli nisem imel originala, EGR je blindiran, MAP je pa star 1 mesc. Če so kakšni predlogi bi bil zelo hvaležen. Grem še ven pogledat, če se turbina zapira in odpira pri kontaktu in pri odvzemu kontakta...
Omenjena stvar se je začela dogajati tudi meni, ampak na AR 159 jtdM. Pri speljevanju sem opazil, da je potrebno dodati malo več gasa, drugače avto crkne. In v vsaki prestavi pri nizkih obratih (do 2500) avto ne potegne nikamor. Ko pride do 2500 pa vleče normalno. Ne vem kaj bi lahko bilo narobe.
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov