Velikost / Dimenzije prtljažnika - AR 159 SW in limuzina

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

mitoma
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1142
Pridružen: Pe Jul 23, 2010 11:26 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj

Nad 130 KW je isto,pri kubaturi pa nad 2500!
Uporabniški avatar
chipo
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 86
Pridružen: Po Jan 11, 2010 9:08 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Murska Sobota

mitoma napisal/-a:Nad 130 KW je isto,pri kubaturi pa nad 2500!
Po besedah mojega zavarovalnega agenta ne, sam pa nisem kaj dosti več o tem spraševal in iskal, saj mi je pri tako visoki premiji v bistvu vseeno za tistih +-100 eur na leto.
Uporabniški avatar
chipo
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 86
Pridružen: Po Jan 11, 2010 9:08 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Murska Sobota

slehernik napisal/-a:
chipo napisal/-a:Se strinjam s tabo, vendar me muči 159 TI limuzina v rdeči barvi, ki meni osebno trenutno prekaša vse :).
Se globoko strinjam. Če bi imel Tbi vsaj toliko konjev kot v Giulietti (če je že max registracija naj bo vsaj kakšnega konja odveč) in TCT menjalnik, bi bil pa popoln avto.

Zadaj pri lučki je 51 cm max (to je čisto pri robu). Malo bolj noter proti vozniku je ena kovinska izboklina, je 49 cm. Zadnjih 15 cm do sedežev je še ena izboklina, je 46 cm.

Karkoli misliš dat notri, prej probaj ker sem bil sam neprijetno presenečen nad majhnostjo luknje.
A ja, hvala za mere slehernik!!!
slehernik
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1116
Pridružen: So Feb 13, 2010 10:46 am

Ja sam kot sem ti rekel, probaj. Da mi ne boš potem zvonil na vratih :mrgreen:

P.S. V competizione barvi tudi ni slaba, me prav zanima če jo je dejansko kdo kdaj kupil

Slika
Uporabniški avatar
Prometej
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 70
Pridružen: To Feb 09, 2010 3:40 pm
Član Alfa Kluba: 0

To je za moje pojme itak najlepša barva sploh, samo moraš bit kar precej poln perja, da daš še 2k aufpreis za barvo. :wink: Al pa precej zatrapan v barvo.
Indeed.
Uporabniški avatar
Energy
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 218
Pridružen: Po Okt 18, 2010 11:22 am

chipo napisal/-a:
mitoma napisal/-a:Chipo a boš rajš limuzino nabavu? :(
Menjal jo bom predvsem zaradi želje po bencinskem motorju in po pravici povedano mi gredo precej na živce regeneracije dpf-ja dizla (vedno ampak res vedno se mi začne izvajati regeneracija tik pred domom oz. ob neprimernem času (j...ni murphy :( )).
meni zadnje čase isto gredo na živce regeneracije... dost pogosto mi se zadnje čase delajo, od kar so mi naredili prisilno regeneracijo in posodobitev softwera...

sedaj vsaj vem ko ima avto bolj bobneč zvok in ko kazalec od turbine takoj pade na nič, da se izvaja regeneracija... (ob nakupu avta dva meseca nisem vedel za to... ) včasih ne vem kaj naj naredim, recimo danes grem k frizerki, naročen ob točnem času, se pripeljem tam in opazim da se mi regeneracija dela... v gostilni polno folka zraven, nism vedu al naj pustim avto laufat - bi si najverjetneje mislili da ni neki vredu z mano... no pol sem se raj odpelal en krog in mal zamudil, za kar sem bil pol skurcan od frizerke ... :) :wink:

ne vem, imel prej Audi 2.0 tdi z DPF, pol BMW diesel 2.5d 177km z DPF, oče ima 2.0d z DPF in nikoli z nobenim takik problemov z DPF... pa delamo z vsemi avti iste bolj kratke relacije...

pač moj zaključek je, da 2.4 motor ni za kratke premike - relacije... :(
q4
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 17
Pridružen: Ne Apr 04, 2010 8:53 am

Energy napisal/-a:
chipo napisal/-a:
mitoma napisal/-a:Chipo a boš rajš limuzino nabavu? :(
meni zadnje čase isto gredo na živce regeneracije... dost pogosto mi se zadnje čase delajo, od kar so mi naredili prisilno regeneracijo in posodobitev softwera...


pač moj zaključek je, da 2.4 motor ni za kratke premike - relacije... :(
Sicer ne vem zakaj je to v temi prtljažnik, ampak meni je to popolnoma mimo. 2,4 naj bi se regenerirala na 300 km in to pomeni dvakrat na tank. Večinoma se mi sicer na AC a če grem na drugi konec LJ po obvoznici se mi vklopi tik pred sestankom. Pa ne bom zdaj kot prismoda čakal da se mi avto regenerira na parkingu do konca ali pa šel še en krog po AC. Žal nimam tega časa in volje. Ali pa da vozim z 2000 obrati na AC, tudi to ne bo šlo.

Avto je narejen za vozit torej ga tudi če kdaj ugasneš avto med regeneracijo ne bo pokopalo. Kratke ali dolge relacije nimajo veze (meni se regenerira na 300 km pa če vozim do Napolija) in takih modrovanj je bilo že veliko.

Kar se mene tiče, dizel nikoli več. V času ko sem kupoval avto Italosi žal še niso "razvili" tbi za ta model.
mitoma
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1142
Pridružen: Pe Jul 23, 2010 11:26 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj

Ko sem bil na zadnjem servisu in so mi malo šarili po ecuju je bilo povprečje regeneracij na okoli 1100km! Pol morš pa res delat same kratke relacije in zato si zgrešu že pri nakupu,ker ti rabiš bencinarja!!!
q4
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 17
Pridružen: Ne Apr 04, 2010 8:53 am

mitoma napisal/-a:Ko sem bil na zadnjem servisu in so mi malo šarili po ecuju je bilo povprečje regeneracij na okoli 1100km! Pol morš pa res delat same kratke relacije in zato si zgrešu že pri nakupu,ker ti rabiš bencinarja!!!
To itak da ga rabim ;) Niti nimam same mestne, ampak problem se mi zdi da jo verejtno sam sprožim. Pač na obvoznici ali AC ko je avto dovolj ogret ga poženem na 3.000, tvegam kazenske točke in še regeneracija se pogosto veselo vklopi. Je treba bolj narahlo vozit te JTDm alfe če ni 200 km pred tabo očitno.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Regeneracije ne sprožiš z načinom vožnje, ampak se ECU sam odloči kdaj jo bo delal (ko je razlika v pritisku na DPFju dovolj velika). Potem pa ECU želi samo še dovolj veliko temperaturo izpušnih plinov. Če je vožnja taka da je avto dobro razgret, potem ni problema. Če pa ni, pa začne vbrizgovat "post-injection". Torej vbrizgava gorivo potem ko so izpušni ventili odprti. S tem doseže to da del nafte izgori v izpuhu in povečuje temperaturo izpušnih plinov. Ko pa je temperatura DPFja dovolj visoka, pa samo zapre EGR ventil in se začne, zaradi prisotnosti kisika v izpuhu, izgorevanje saj v DPFju.

Če ti malo pritisneš avto in se začne regeneracija, je to samo znak, da je bil ECU že pripravljen na to da jo izvede, samo še čaka na dovolj visoko temperaturo, ki je pogoj.
mitoma
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1142
Pridružen: Pe Jul 23, 2010 11:26 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj

Tribes doktorsko razloženo! =D> :flamer:
Ali
Alfist
Alfist
Prispevkov: 498
Pridružen: Če Jan 22, 2004 7:09 pm

ne vem, imel prej Audi 2.0 tdi z DPF, pol BMW diesel 2.5d 177km z DPF, oče ima 2.0d z DPF in nikoli z nobenim takik problemov z DPF... pa delamo z vsemi avti iste bolj kratke relacije...


pol nisem edini osel ko vidim to :lol:
BMW v garaži stoji, Alfa te pa čaka.
Uporabniški avatar
Energy
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 218
Pridružen: Po Okt 18, 2010 11:22 am

Ali napisal/-a:pol nisem edini osel ko vidim to :lol:
kaj s tem misliš?
Uporabniški avatar
matej007
Alfist
Alfist
Prispevkov: 482
Pridružen: Ne Jun 20, 2010 4:00 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Novo mesto

Kupujem nov avto in me zanima velikost prtljažnika pri 159sw.
Je mogoče kdo iz Novega mesta ki bi bil pripravljen si vzeti nekaj minut časa.
Probal bi samo če gre voziček normalno notri in če potem sploh ostane še kaj prostora.



Edit: Premaknjeno v ustrezen podforum ....
Uporabniški avatar
Zhagar
Moderator
Moderator
Prispevkov: 3725
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 4:12 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2011 & Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995
Kraj: Ljubljana

Pridi jutri na Kačje urice. Sigurno bo kdo imel 159 SW.

viewtopic.php?f=10&t=43158&p=547107#p547107" onclick="window.open(this.href);return false;

Pol urice iz NM do KK pa še luštno popoldne nas čaka.
Odgovori
  • Informacija