Avtomatski menjalnik / Q-Tronic: 1.9 in 2.4 JTDm

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Uporabniški avatar
žival
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3281
Pridružen: Pe Avg 26, 2005 12:42 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Litija

Je že kdo imel tako težavo kot jo ima moj kolega? Na alfi 159 1.9jtdM, q tronic kar naenkrat elektronika ne zazna v katerem položaju je menjalnik. Prestavi R in N delujeta normalno, ko pa prestaviš v D na zaslonu izpiše št. prestave kot da je v ročnem načinu in potem seveda avto nabija obratein noče prestaviti v 2, v nobenem izmed izbranih načinov, prav tako ko se ustaviš in izbereš prestavo P le ta lučka na zaslonu utripa in ne dovoli, da bi izvlekel ključ iz ključavnice. Na testerju kaže napako med ročico in menjalnikom. Kolega je tudi bil pri stepančiču, ki pa bi po stari slovenski menjal vse povrsti, od ročke, kontrolne plošče,itd,... Any ideas? Zega in Stepančič pravita da takega primera še nista imela,...
gregork
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 596
Pridružen: Po Sep 29, 2008 2:10 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Bohinj

Jaz mam zdej tud q tronic na 159 2,4. Pa nevem ali to mora tako delati včasih malo z zamikom, včasih pa ga navije kar do konca. Drugače mi dela vse kar probam.
AR ruls
Uporabniški avatar
Dezzo
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 52
Pridružen: Ne Apr 25, 2010 8:32 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Laško

Še nisem imel takega problema, meni zadeva deluje brez kakih težav.

Edino kar me moti je, da ko je avto hladen in ko dam v D, mi avto cukne ob speljevanju (včasih kar grobo). Potem ko se ogreje, se to ne dogaja.
ladislav
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 120
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 10:12 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Lendava

zamenjaj olje in filter olja v menjalniku pa bo ok....iste simptome sem imel pri E39... :)
ROBERTH
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2831
Pridružen: Po Mar 13, 2006 9:06 pm
Kraj: Kranj

ladislav napisal/-a:zamenjaj olje in filter olja v menjalniku pa bo ok....iste simptome sem imel pri E39... :)
No temu se pa reče - metoda uzaludnih pokušaja

Alfa 159 ima 100% precej dodelano diagnostiko.
Težava je v tem, da je potrebno imeti primerna orodja (hard in soft) in seveda potem razumeti in razbrati napako.

Pri takih zadevah se na koncu precejkrat izkaže, da je napaka sama v materialu vrednem 1 €, le pogruntat je problem.

Drugače poznam štormarja (s širokom spektrom motoroznanstva) katerega sem kar nekaj časa malo ribal, da bi se spustil še v Alfe (sedaj se ukvarja in seveda zelo obvlada neko drugo znamko), pa mi ni uspelo.
gregork
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 596
Pridružen: Po Sep 29, 2008 2:10 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Bohinj

Ma sej sem menjal vse olja, ko sem ga nabavu, pa vseeno. Saj drugač dela ok, ampak učasih se mu mal zmede po svoje.
AR ruls
Uporabniški avatar
m1ch0
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 50
Pridružen: Ne Feb 20, 2011 1:15 pm

gregork napisal/-a:Jaz mam zdej tud q tronic na 159 2,4. Pa nevem ali to mora tako delati včasih malo z zamikom, včasih pa ga navije kar do konca. Drugače mi dela vse kar probam.
To je značilno za vse avtomatike. Če počasi dodajaš gas ti bo postopoma "šaltalo" (kot ti praviš - z zamikom) v višje prestave, če pa pritisneš gas v podn ti bo pa na polno šaltalo nižje (kot ti praviš - navije do konca). To je normalno delovanje avtomatika.

Pri Q-Tronicu je pa tudi odvisno, kako ti bo šaltalo, glede na to ali si v Normalnem, Winter ali Sport načinu. Pri Normalnem ti bo šaltalo nekje pri 2200 obratih (200 konjska 2.4) pri normalnem gasu. Stopalka za gas ima dva nivoja. Prvi nivo je normalno dodajanje gasa, drugi nivo (čutiš ko prideš do meje) ko pritisneš nad mejo se ti bo vklopil tako imenovani Kick down in takrat ti navije gas. Pri Sport ti bo šaltalo malo pred rdečim poljem (izkoristek celotne moči). Winter pa je namenjen za poledenele in zasnežene ceste in ti ponavadi že takoj šalta iz prve v višjo, da ti avto ne koplje in mislim da tudi Kick down tukaj ne deluje.
"You can't be a true petrolhead until you've owned an Alfa Romeo" Jeremy Clarkson
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

se strinjam z vsem, samo kick down ima ponavadi stikalo pod pedalom, in ko stisens pedal do konca, stisnes stikalo, in takat ecu preracuna, al je potrebno saltat na dol, in to za eno ali dve prestave
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
gregork
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 596
Pridružen: Po Sep 29, 2008 2:10 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Bohinj

No saj je vse tako kot si napisal m1ch0, če je to OK potem je vse uredu.
Pač prvič mam avtomatika pa se malo zanimam.
hvala
AR ruls
Uporabniški avatar
žival
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3281
Pridružen: Pe Avg 26, 2005 12:42 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Litija

No danes problem rešen. Čeprav je bil avto pri stepančiču, preklicu sem vse od aguzzonija do Zege pa noben ni vedel zakaj se gre. Je pa lokalni mehanik takoj vedel v čem je problem. Problem je bil v kontaktih na kontrolni plošči menjalnika, kjer je bil slab stik in zato ni zaznalo položaja. Stric je stvar na novo polotal, zraven zamenjal še ročko v kateri se je zlomil feder in stvar spet deluje kot nova. :wink:
ROBERTH
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2831
Pridružen: Po Mar 13, 2006 9:06 pm
Kraj: Kranj

ROBERTH napisal/-a: No temu se pa reče - metoda uzaludnih pokušaja

Alfa 159 ima 100% precej dodelano diagnostiko.
Težava je v tem, da je potrebno imeti primerna orodja (hard in soft) in seveda potem razumeti in razbrati napako.

Pri takih zadevah se na koncu precejkrat izkaže, da je napaka sama v materialu vrednem 1 €, le pogruntat je problem.

Drugače poznam štormarja (s širokom spektrom motoroznanstva) katerega sem kar nekaj časa malo ribal, da bi se spustil še v Alfe (sedaj se ukvarja in seveda zelo obvlada neko drugo znamko), pa mi ni uspelo.
Uporabniški avatar
žival
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3281
Pridružen: Pe Avg 26, 2005 12:42 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Litija

No 2 uradna servisa sta hotla kar takoj kontrolno ploščo zamenat, kar bi seveda rešilo problem, sam bi pa kolega osušilo za precej evrčkov,... :wink:
AR.alfa
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 33
Pridružen: So Maj 26, 2018 9:04 am

Pozdravljeni... lastim si alfo 2.4.q tronic uzival prvih 1000km... dokler nisva sla z zeno ta vikend na morje in parkirava...se mava fino in ko sva hotla it na kosilo šok... dam kljuc v avto stisnem zavoro palim avto a rocka nikamor... nisem mogel prestavit iz P v R... kot da je zastekalo vse skupaj... no potem sm si reku evo...pa je s****... ugasnem in ponovno ponovim postopek...spet nikamor.. enostavno se ni dalo prestavit rocice... ponovim tretjic... in uh... avto gre v R... sedaj ze dva dni dela spet vse b.p... kaj svetujete? Hvala za v naprej.



Edit: Premaknjeno v obstoječo temo ....
AR.alfa
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 33
Pridružen: So Maj 26, 2018 9:04 am

Aja pa da se to povem... avto je bil cel dan na soncu... upam da ni to kak problem...??? :roll:
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Ima ta verzija sploh še mehansko povezavo s menjalnikom ali je vse elektronsko ?

Če ne drugega, zamenjaj ročko, saj se bo napaka ponovila. Lahko snemeš tudi tisto usnje okoli ročke če ga imaš in pogledaš če se kaj ne zatika.
Odgovori
  • Informacija