Predno se kdo ustraši, 145ka je še zmeraj doma kot daily driver.
Evo, jst očitno ne morem stran od Ventilarc. Tko kukr mi je kolega napisov: One Love!
No, ta je moja ta tretja. Prva je bila modra, letnik 95, 215kkm ob nakupu prodal jo z 255km na števcu. Laufala k urca, res prezadovoljen.
No, ta druga mi ni bila usojena. Bela od BeaM_X-a. Avto je bil res pošlihtan tko kot se zagre, rabla je sam še mal detajliranja.
No, zaradi voznika ki je pripeljal po mojem voznem pasu, je ratalo tole:
Avta mi je iskreno žal, ampak ko imaš na izbiro čelno trčenje pri 90-100km/h ali pa umik na bankino je druga možnost 1 izbira. No zaradi konkretne luknje v bankini, sva obiskala še par dreves ob cesti...
Od takrat naprej sem zamenjal že 3 avte, z nobenim posebnih problemov, samo noben ni 19ka. Vrjetno bo marsikdo reku da sem ubrisan, ker še zmeraj silim nazaj. Ampak ta avto mi je že od nekdaj všeč...ima dušo, tako kot pravimo alfisit.
Torej, zakaj ravno R19 16V? A ni Clio 16V večja legenda? Ali pa 75ka, 155ka mogoče? Še kar nekaj avtov iz tistih časov je bolj vrednih obnove, kot pa ena "devetnajstka".
Pa še en razlog. Če si nebi spravil v ta projekt, bi 145ko vrjetno spet zamenjal za eno Alfo z V6 motorjem, kjer bi po nekaj časa spet zgubil živce ker bi crkovale stvari, ki lahko crknejo samo pri Italjanih, na koncu bi končala kot 166ka.
Tako mam pa oboje, sportivo za obnovit in pa Alfo za vozit.
No in zakaj 19ka? Ravno zaradi tega, ker ni Clio 16V. Je avto ki je bil zmeraj v senci drugih. 19ka je recimo prostornejša znotraj, večja medosna razdalija, lepše se pelje po avtocesti. V ovinkih jo resda Clio poseka, prav tako v pospešku, ampak spet ni taka razlika da bi se sekiral. Meni osebno je 19ka veliko bolj všeč, ker ne kaže svojih konjev kot Clio, bolj uporabna je za vsak dan, oblikovno...zato R19 z F7P motorjem.
Kakšne 3 tedne nazaj je kolega dal med oglase svojo 19ko. Seveda sem mu takoj pisal, se zmenil da mu v parih dneh sporočim za ogled. No, čez vikend me ni bilo doma, tako da ga kličem v ponedeljke...avto baje za-aran.
Dobro, bom našel drugo...no, čez par dni sms, un tip avta ne bo uzel. Se hitro zmenim za ogled za vikend. Grem pogledat avto, v boljšem stanju kot sem mislil. Motor lepo laufa, zunanjost je sicer v slabšem stanju, ampak se bo porihtal. V notranjosti strgan voznikov sedež (standard), počena plastika na zvočniku na armaturki. Manjka zadnja polica in plastika na prtlažnih vratih. Prtlažnik se od zunaj ne da odpret. Malo umazana ampak notranjost dobro ohranjena.
Avto za-aram, sicer sem mislil še malo počakat pa ga vzet kasneje, pa nisem več zdržal, naberem € in ga grem čez 3 dni iskat. Pa jo spet mamo, Ventilarco!
Zdej vas vrjetno že vse zanima kaj mislim naredit, tako da bom nehal nakladat in napisal kakšni so plani.
Plani:
-Komplet ličarsko in kleparsko zrihtat
-Barvanje komplet avta
-Dopolnit notranjost (Plastike, polica)
-Preoblečt sedeže tam kjer so strgani
-Obnova podvozja
-Obnova zavor
-Večji servis na motorju
To je zdaj na grobo, v podrobnosti ko začnem avto podirat, da vidim kako in kaj.
Rok, do katerega upam da bo avto na novo pobarvan, urejena notranjost, podvozje, bremze je 15.3.2012, do takrat imam registriranega boxerčka. Motor bo deležen servisa, če bo potrebno kaj več, se bo pa urejalo, ko bo avto že na cesti.
Alfo bo potem ko bo 19ka končana vrjetno dobila punca v uporabo, če me prime, pa isto mogoče naredim še s 145ko.
No evo, pa še slike avta.
Ko sem jo pripeljal domov, jo je čez noč pobelilo:
Pa še včerajšnje slike avta...sem malo bolj podrobno poslikal. Več pa ko se spravim podirat.
Nadaljevanje pa sledi vrjetno že ta vikend, če ne bo službenih obveznosti, začnem razstavljat notranjost.
Slikovni materjal bo sproti pritekal.
lp.
EDIT...
Pozabil. Na nekaj takega ciljam, da bo izgledala ko bo končana. Vendar v rdeči barvi.