No, pa so se tudi pri meni začele prve (resne?) nemehanske težave. Ker nisem ljubitelj odpiranja novih tem, bom o problemu pisal v tej, ker glede problema sumim ravno alternator.
Torej: Alfa je ostala brez elektrike. Akumulator je bil še dva dni nazaj na max. zmogljivosti, danes pa je prazen. Že sinoči se mi je (upravičeno) dozdevalo, da ima Alfa manj moči in tudi luči niso svetile tako močno kot bi morale. Danes pa ni hotela vžgati. Takoj sem pogledal akumulator (kontrolna lučka) in takoj videl, da je prazen. Normalno je temu primerno svetila tudi lučka v armaturi. Avto smo s pomočjo kablov sicer vžgali, vendar pa elektrike vseeno ni bilo od nikoder (luči niso svetile, nedelovanje klime, avtoradia,.....popolnoma nič!), motor je bil popolnoma brez moči, v prostem teku pa je deloval v višjih obratih kot normalno. Problem je bilo kasneje tudi ugasniti motor. Ko je končno ugasnil, pa ključa nisem mogel izvleči iz ključavnice. Alfo je bilo zopet potrebno priklopiti na kable, da je dobil dovolj elektrike, da se je ključ dalo izvleči. Na vožnjo se nisem upal podati, kajti motor je že v prostem teku malce "trokiral".
Kaj torej mislite: je alternator, kakšna varovalka ali kaj drugega?
Bi se vi upali zapeljati do mehanika v Lesce (15km oddaljenosti)?
Že vnaprej hvala za izčrpne odgovore....
Zadnjič spremenil MaStr, dne Ne Jun 12, 2011 11:49 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Ja glede na to da tudi pri vzganem avtu niso pravilno svetile luci in da klima ni delovala, zna res bit kaj na alternatorju, ker ko je avto vzgan bi morale luci normalno svetit, pa ce poberes akomulator ven iz avta.
Pa prever se kake so kleme okoli akomulatorja...da ni kaj oksidiralo.
Moje mnenje
LP
Diagnoza je bila pravilna. Zaradi pregretja je umrl alternator (diode, navitje,...).
Alternator sem dal obnoviti. Menjana je bila tudi jermenica. Akumulatorja zaenkrat še ni bilo potrebno menjati.
Cena: 385€
Naj še povem, da mi sedaj motor dela precej tišje Zunaj je bilo nekaj časa slišati, kot bi se nekaj mlelo, notri pa je bil neki mehanski prizvok
Očitno se je alternator 'matral' že kar nekaj časa...
Ne rad odpiram nove teme. Začel mi je ropotati ležaj (jermenica??) od alternatorja ob rahlem gasu. Vem kaj približno sledi in to moram nujno zamenjat. Tukaj potrebujem vašo pomoč ker trenutno me ni v Sloveniji in imam 1000 km do doma. Klical sem za dele v sloveniji ampak potrebujem kataloško številko ležaja oz alternatorja. Bi mogoče kdo znal pomagati?
Pozdravljeni zanima me če mi lahko kdo pomaga na alfa 159 1.9 jtdm-m-jet letnik 2007 150km karavan mi je prižgala se lučka za akumulator in se je spraznu avto je crknu in sumim altenator in bi rad vzel rabljenga ali kdo ve ali paše od iste alfe samo letnik 2008 gor altenator ????in od kere alfe vse gre gor (159).
Za informacijo se pomoč se zahvaljujem vsem!!
edit by wolfyy: spremenjeno iz velikih črk v male, prosim da naslednjič spoštuješ pravila foruma in vse pišeš v normalnih malih črkah.
Rabljenega imas sedaj gor, ki je crknhil in prav tako bo crknil tudi rabljen ki ga hoces zmontirati! Zadevo daj obnoivit, ce se splaca sploh(ce se bos vozil odklopi varovalko za alternator, drugace bos zazgal stator v alternatorju, in potem se ga ne splaca obnavljat, ker pride drazje kot pa nov(aja kitajcev se ogni, ker bos samo dvakrat placeval za delo in alternator)
dve leti nazaj ali tri se mi je zgodilo enako in sem kupil novega od magneti marelli za 210 evričev,tako je noter nov alternator z novimi ležaji in novo jermenično sklopko in je mir ne vem pa koliko bolj poceni pride če ti ga komplet obnovijo.v razmislek.