Torej kot napisano v naslovu, sem zadevo dal odstraniti.
Delalo se je pri Zegi.
Trenutno sem naredil okoli 300 km, tako da bolj podrobne ugotovitve sledijo...
PLUSI:
-Avto lepše potegne že z nižjih obratov
-Ob hitri menjavi v višjo prestavo ni tiste zakasnitve, na katero sem se kar nekaj časa navajal
-Zvok je vedno tak, kot bi regeneriral (bolj globok), ( no govorit o zvoku pri dizlu.... )
-Ni regeneracij, zaradi katerih sem večkrat podaljšal vožnjo, ker se navadno začne 2km pred domom...
MINUSI:
-Avto kadi (sicer je rekel Zega, da bomo to še popravli, naj se najprej vse ščisti...)
-zaradi kajenja, je umazan pokrov kofana in imam pri odpiranju - zapiranju umazane prste...
Glede porabe ne bom še nič pisal, ker navadno po čipanju računalnik odpove... toda po prevoženih km in porabljenimi črticami zgleda ugodna.
Koliko KM je sedaj ne vem, pa me tudi ne zanima, mogoče bom še kakšnega odstranil v prid ne kajenju...bomo videli.
Cena pa itak veste kaka je:
Odstranitev DPF + cev + namestitev nadomestne cevi, preprogramiranje + več moči = 600EUR.
Ni malo, vam pa vsem z 2,4 to toplo priporočam, ker je samo vprašanje časa, kdaj boste na vrsti za menjavo izpušnih ventilov, ki se ob pretežni mestni vožnji in posledičnimi regeneracijami zapackajo in rešitev je samo ena.
Ciao Alfista