2.4 JTDm - debata o mašini

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
gecco
Alfist
Alfist
Prispevkov: 401
Pridružen: Če Jan 15, 2009 1:52 pm

Torej, pred kratkim sem prodal svojo 159 1.9JTDm (150KM) 2006 letnik. Spomladi nameravam kupiti zopet 159, ker dejansko na trgu ni nobenega drugega avta, ki bi mi ponudil to, kar mi je dajala 159ka. Edino odločil sem se, da bo tokrat 2.4 JTDm in vsaj 2008 letnik.
Sedaj pa imam vprašanje, kje so razlike pri 2.4 mašinah med 200Km in 209KM motorjem?
Ali je kateri boljši/slabši?
Znane hibe enega ali drugega?
Katerega se priporoča?

Porodne težave sem že vse spoznal pri 2006 letniku. Lahko sklepam, da 2008 letnik bi moral imeti vse odpravljeno ali je še vedno potrebno biti na kaj pozoren če je že bilo zrihtano/zamenjano?

To bi bilo zaenkrat vse kar me zanima...upam da dobim čimveč nasvetov in informacij :)
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

210HP motor je veliko boljši... in to je vse kar rabiš vedt :D
jaka_speed
Alfist
Alfist
Prispevkov: 313
Pridružen: So Jan 16, 2010 9:46 pm

210HP naj bi imela najvisji navor pri 1500rpm,ker ima drugačno turbino...200HP pa pri 2000RPM..torej boš malo lažje vozil čez križišča s prednostno cesto.Z 200HP sem vedno padel v turbo luknjo v drugi prestavi.Mal neprijetna zadeva :?
Uporabniški avatar
gecco
Alfist
Alfist
Prispevkov: 401
Pridružen: Če Jan 15, 2009 1:52 pm

Hvala za odgovore!

Kaj je pa kaj znanega o težavah pri 2008 letnikih? Je potrebno na kaj paziti?

Aha, pa še to...avtomatski menjalnik, da ali ne? Je dober ali problematičen?
Uporabniški avatar
žival
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3281
Pridružen: Pe Avg 26, 2005 12:42 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Litija

210 konjski motor je precej bolj prijazen do uporabnika kot 200 konjski. Turbo luknje praktično ni, vleče precej bolj zvezno.
Avtomat je precej hiter, edino moti me da se s 100km/h ne morš peljat v 6. prestavi, čeprav je to za motor povsem neutrujajoče. Tud v ročnem načinu te ne pusti v 6., razen če pospešiš da motor sam prestavi v 6. Potem elektronika dovoli da tudi če spustiš plin, lahko kruzaš v 6. in prišparaš kak dcl pri porabi.
P.S,: avtomat ima samo 200 konjev.
cebelica
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 126
Pridružen: Če Jun 23, 2011 3:37 pm
Vozilo: AR 159 SW 2.4 JTDm
Fiat G. Punto
Kraj: Ljubljana

Avtomatski menjalnik je super, nobenih težav, moraš pa pričakovat da bo poraba minimalno 1l višja od ročnega (predvsem če večino voziš mestne vožnje).
Ima pa res v osnovi "samo" 200 konjev, ampak je fizična blokada, ki se jo da elegantno vzeti ven in tako pridobiš tistih 10 konjev (preverjeno). 8)
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

O kakšni "fizični blokadi" ti govoriš? Motor je samo čipan drugače zato ma manj konjev kot tisti z ročnim menjalnikom...
cebelica
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 126
Pridružen: Če Jun 23, 2011 3:37 pm
Vozilo: AR 159 SW 2.4 JTDm
Fiat G. Punto
Kraj: Ljubljana

Naš je takoj iz salona šel do mehanika, kjer sta z možem vzela ven blokado. Hm, zdej pa ne vem več na kerem delu, ker je avto že kar nekaj časa pri hiši - bi morala vprašati.
mitoma
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1142
Pridružen: Pe Jul 23, 2010 11:26 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj

cebelica napisal/-a:Naš je takoj iz salona šel do mehanika, kjer sta z možem vzela ven blokado. Hm, zdej pa ne vem več na kerem delu, ker je avto že kar nekaj časa pri hiši - bi morala vprašati.
:?: :?: :?: To pa prvič slišim! :oops:
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

No tole ti kr zdej povem da je en bullshit.

Oziroma so menjali nekaj drugega. Ker na zmogljivost motorja ne moreš vplivat drugače kot da čipaš računalnik motorja.
cebelica
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 126
Pridružen: Če Jun 23, 2011 3:37 pm
Vozilo: AR 159 SW 2.4 JTDm
Fiat G. Punto
Kraj: Ljubljana

Ammm...kje je un znak k mi je nerodno... tale bo :oops: :) Očitno narobe razumela oziroma si zapomnila. Je bila računalniška zadevščina, ampak je bila tudi tik tak zrihtana, tako da mašinca deluje na polnih 210KM. Bog ve kera bedarija mi je pa u glavi ostala, da se je ta podatek izmuznil :mrgreen:
mitoma
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1142
Pridružen: Pe Jul 23, 2010 11:26 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj

Če ni bila res tik tak zrihtana se bo itak kmalu pokazalo! :roll:
Uporabniški avatar
gecco
Alfist
Alfist
Prispevkov: 401
Pridružen: Če Jan 15, 2009 1:52 pm

V čem pa je fora 200KM in 210KM, ker vidim da v letniku 2008 se dobi obe mašini?

Pa še tole, če ima avtomatik 200KM, ročni pa 210KM...je to v osnovi v avtomatiku še vedno nova mašina z 210KM ali je to stara mašina (tista z ogromno turbo luknjo)?
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Mašina z avtomatikom in 200 konji narejene po 2008 so enake kot 210 konjske mašine, edino navor in moč sta zaradi avtomatika zabremzana...
mitoma
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1142
Pridružen: Pe Jul 23, 2010 11:26 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj

Se pravi bistvo je da je boljša od stare!?
Odgovori
  • Informacija